Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksinen, nukutko hiukset auki vai kiinni?

Vierailija
12.08.2017 |

Kävin tänään uudella kampaajalla ja hän ihmetteli kun sanoin nukkuvani hiukset auki. Itse taas ihmettelen hiukset kiinni nukkuvia...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni. Ärsyttää kun ne hiukset liimautuvat poskiin, jäävät alle jne. Löysä sykerö vaan päälaelle. Eivätkä mene takkuun, vaikka luonnonkihara tukka onkin.

Vierailija
42/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkealla sykeröllä, niin ei paina pään alla eikä hiukset sössöönny niskaan, kainaloihin ja selän alle. Tämä on hienoa ketju, koska olen kokenut huonoa omatuntoa hiusten kiinnipitämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on himpun verran yli vyötäröpituuden, pistän yöksi löysälle nutturalle puhelinlankaponnarilla. :) Pakko pistää kiinni, luonnonkihara hius menee muuten yöllä hyöriessä ja pyöriessä hirveään takkuun!

Vierailija
44/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina auki. En saisi unta hiukset kiinni.

Vierailija
45/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset alaselkään ja nukun hiukset auki, niin kuin mulla on muutenkin aina auki paitsi silloin kun pitää mennä ihmisten ilmoille rasvaisilla hiuksilla. Nostan hiukset tyynyn päälle pois niskasta ja pään alta, yön aikana ne tietenkin menee miten sattuu mutta en herää siihen ikinä.

Vierailija
46/46 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä auki, mutta useimmiten kiinni. Sillä puhelinlankaponnarilla hiukset löysälle nutturalle tai ponnarille pään päälle ja ponnarin heittää pään alta pois. Joskus myös hiukset leteillä, jos haluan laineita. Pystyn periaatteessa nukkumaan hiukset auki, jos kerään ne pois pään alta ja heitän tyynyn yli, ei tule mitään takkupesää, mutta mukavampi kiinni kun eivät tule naamalle.