Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksinen, nukutko hiukset auki vai kiinni?

Vierailija
12.08.2017 |

Kävin tänään uudella kampaajalla ja hän ihmetteli kun sanoin nukkuvani hiukset auki. Itse taas ihmettelen hiukset kiinni nukkuvia...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni. Sidon ne löysälle letille, ja heitän letin tyynyn yli ja päädyn alta, muuten mies nukkuu sen päällä.

Vierailija
2/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hiukset kiinni. Löysä ponihäntä ihan päälaelle. Muutaman kerran yrittäny nukkuu auki, ei tule mitään. Joka kyljenkäännöllä pitää aina ne hiuksetki kaapia alta pois ja hiukset menee myös kasvoille. Juu, ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset persauksiin asti, nukun vähän vaihdellen auki tai kiinni. Silloin kun mies on kotona, on pakko nukkua tukka kiinni kun ei siitä tule yhtään mitään kun hiukset jää toisen alle ja sitten on niskat ihan kenossa ja aamulla koskee :D Useimmiten kuitenkin varmaan laitan letin yöksi. Plus helteellä ei pysty nukkumaan auki kun on kovin paksu vielä tuo kuontalo niin hiostaa.

Vierailija
4/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki. Aina.

Minulla on niin paksut hiukset että tekevät päänahkaan kipeää jos niiden päällä makaa kun ne on kiinni.

Vierailija
5/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki nukun. Päivällä tukka onkin aina kiinni.

Vierailija
6/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki. Teininä ne olivat tosi pitkät, lantiolle asti, ja hyvin takuuntuvat, joten silloin nukuin tukka palmikolla. Nykyään vaan heitän tukan ylöspäin pois pään alta.

Siinä ne vaihtoehdot taitavatkin olla...joku ponnari olisi aamulla yksi instant-rasta :)

Vierailija
7/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun hiukset kiinni. Avonaiset hiukset kutittavat ja on tiellä. Tosin joskus ollut sellainen kausi, jolloin nukuin hiukset auki. Siihenkin tottui.

Vierailija
8/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni, löysällä ponnarilla matalalla niskassa. Letillä eivät pysy kun on niin liukas hiuslaatu. 

Vierailija
9/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella löysällä ponnarilla ja heilautan hiukset ylös tyynyn yli ja siellä ne pysyvät. 

Vierailija
10/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peppuun asti hiukset, niin pidän niutä löysällä letillä. Eivät ole koko ajan mun aöla tai miehen alla ja jos pitää vauvaa sylitellä yöllä, niin eivät ole joka paikassa. Silloin kun olivat vielä noin puoleen selkään, niin silloin nukuin hiukset auki. Nyt ovat liian pitkät auki nukkumiseen, olen vieläpä niin levoton nukkuja.

Vierailija
11/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki, joskus on on unohtunut ponnari ja aamulla ihan takussa tukka. Nuorempana saatoin nukkua leteissä kun halusin laineet.

Vierailija
12/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans päälaella nutturalla nykyisin. Joskus parikymppisenä viimeksi oli pitkät hiukset ja silloin nukuin melkein aina ne auki.

Vierailija
13/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä auki, päiväunille saatan nukahtaa hiukset kiinni.

Vierailija
14/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki, tuntuu keljulta nukkua hiukset kiinni.

Vierailija
15/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni. Hiuslenkillä tehty "sykerö" sen verran ylhäällä päälaella, että ei jää painamaan pään alle nukkuessa. Tällä tyylillä saan myös kevyet laineet seuraavaksi päiväksi. Toimii.

Vierailija
16/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina hiukset kiinni: löysällä tai raskalaisella letillä. Hiukset auki on vaikea nukkua, kun aina kääntyillessä ne jää johonkin jumiin, ja sitten siihen herää. Ei kiva.

Vierailija
17/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun hiukset kiinni, sillä muuten ne menisivät kamalaan sotkuun nukkuessa...siis bed head -tyyliseksi kampaukseksi, jota on vaikeaa selvittää.

Vierailija
18/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni. Palmikko tai joku löysä nuttura.

Vierailija
19/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki, ahdistaisi ja painaisi pitää kiinni. Nostan aina hiukset tyynylle pois niskasta.

Vierailija
20/46 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni pidän aina yöllä. Korkealle päälaelle nuttura. Nyt kesällä hikoiluttaa, hiukset kiinni hikisessä ihossa ei ole kiva. Mulla ei mene mitenkään takkuun tms.