Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 40 v täyttäneellä olla pitkät hiukset?

Vierailija
12.08.2017 |

Miten on? Olen kuullut puhuttavan aivan muuta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Jone Nikulallakin!

Vierailija
22/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän nuo olevan.

T. Yli 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on hyväkuntoiset, kannattaa pitää pitkä tukka. Pitkät hiukset on kauniit.

Vierailija
24/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut ohuet hiukset. Kasvatin ne pitkiksi 54-vuotiaana ja nyt ne ovat tuuheammat kuin koskaan.

Vierailija
25/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 47v. ja pitkät hiukset. Yläasteella viimeksi ollut lyhyet.

Vierailija
26/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä hiuksista pitää jauhaa jatkuvasti? Nelikymppinen on jo siinä iässä, että ihan sama mitä muut ajattelee jos ite tykkää.

Mulla on ollu kaikkia pituuksia ja puolipitkä on paras. Pitkistä en tykkää eikä ne sovi mulle. Mulla on sirot kasvot ja lyhyempi malli sopii parhaiten. Menee kiinni ja on freesi.

N42

Vierailija
27/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskoit? Kuinka yksinkertainen olet, uskotko kaiken mitä sulle sanotaan ja teet kuten naapuri tekee?

Oman järjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa. Siis jos sitä on. Sulla ei näemmä ole.

Vierailija
28/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 47 v, pitkä vahva luonnonpunainen tukka persauksiin saakka ja moni kampaaja sanonut että määrää on vaikka neljälle jakaa. Harmaita tullut nyt ekat ja pakko alkaa värjätä. Mieheni on hulluna hiuksiini. Ainoa ongelma on että tukka on kesällä pirun hiostava ja pakko pistää edes ponnarille. En löydä kaupasta sellaisia solkia, joilla saisin sen ylös kiinni.

Enkä aio leikata kuin ehkä eläkkeellä jos värjäys alkaa käydä budjetille kalliiks...yksi väripurkki ei riitä.

Vierailija
29/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskoit? Kuinka yksinkertainen olet, uskotko kaiken mitä sulle sanotaan ja teet kuten naapuri tekee?

Oman järjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa. Siis jos sitä on. Sulla ei näemmä ole.

AP on varmaan sama kun ton "panettaa"- aloituksen 40 v älykääpiö

Vierailija
30/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 47 v, pitkä vahva luonnonpunainen tukka persauksiin saakka ja moni kampaaja sanonut että määrää on vaikka neljälle jakaa. Harmaita tullut nyt ekat ja pakko alkaa värjätä. Mieheni on hulluna hiuksiini. Ainoa ongelma on että tukka on kesällä pirun hiostava ja pakko pistää edes ponnarille. En löydä kaupasta sellaisia solkia, joilla saisin sen ylös kiinni.

Enkä aio leikata kuin ehkä eläkkeellä jos värjäys alkaa käydä budjetille kalliiks...yksi väripurkki ei riitä.

Ei se soljilla pysykään. Mulla on saman mittainen. Nutturan saan pysymään puikoilla, puhelinlankaponnareilla(+pinneillä), ficcarella tai flexi-8:lla, joita ei ilmeisesti saa Suomesta (mulla ei ole näille myöskään suomenkielisiä nimityksiä) sekä omatekemillä kuvuilla.

Mutta, mutta, mikään pakko ei ole värjätä. Mullakin on ekat harmaat, tässä kullanruskeassa ne näyttävät lähinnä aurinkoraidoilta. Mun mies on nähnyt näissä tukkajutuissa vuosien varrella kaiken, myös sen, kuinka sytostaatit saavat sen putoamaan, ja on onneksi sen verran fiksu, ettei kommentoi, ellei se ole hänen suussaan tai tyynyllään - auki se on kuin mustekala, ja lonkeroilla on oma tahto :) -N38

Vierailija
31/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kunhan niihin on leikattu joku malli. Jos on takapuoleen asti kasvatettu tasapitkä ( korkeintaan etuhiukset tasattu otsalle) välillä auki mutta yleensä letillä niin näytät ekohippimummolta.

Vierailija
32/32 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: ei voi. Aikuinen nainen pitkine hiuksineen on säälittävä. Aikuisella tulee olla lyhyt napakka kampaus. Jos rohkeus riittää ja tyyliin sopii, niin sähäkkäkin voi olla.