Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Ellienoora

Olen 25-vuotias "normaali" nainen, joka opiskelee ja käy töissä. Olen sosiaalisesti normaali, ihmisten kanssa kommunikointi ei ole ongelma, en siis ole epäsosiaalinen. En myöskään ole tyrkky, että väkisin tungen ihmisten seuraan.

Tuntuu, että ihmiset kauheasti vapaa-ajalla menee ja tekee, näkee kavereita jne. Miksi minua ei kiinnosta yhtään? Voin ihan hyvin töiden jälkeen hengata omissa oloissani kotona, käydä lenkillä jne. En kaipaa ihmisseuraa kauhean usein. En edes niiden, joiden kanssa on hauskaa ja tulen hyvin juttuun. Mikä minua vaivaa? Kaikki muut ovat niin meneviä ja sosiaalisia.

Minulla on ihan hyvä ja onnellinen olo. En valita, että jokin asia puuttuisi. Tuntuu vaan, että ihmisten väliset suhteet ovat niin pinnallisia, etten jaksa nähdä vaivaa.

Elämääni kuuluu ihan vain pari ihmistä joita jaksan nähdä.

• ylös 23
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Ma oon ihan samanlainen, viihdyn vaan niin hyvin yksin, ettei ees tuu mieleen et ees viikoittain haluis nahda kavereita. Osittain on myos se, etten halua vaivata ketaan, eli jos joskus pyydan kaveria kahville ja se sanoo et ei ehdi niin odotan sitten kylla hyvon pitkan aikaa ennen kuin yritan uudestaan ettei musta ole sille vaivaa kun yrittaa sovittaa kiireiseen aikatauluunsa. Jos joku mulle ehdottaa tapaamista niin yleensa suostun mutta joskus mietin jo etukateen et ois ollu kiva vaan lueskella itekseen....

Vierailija

Niin, mikä sinua vaivaa? Ei mikään. Todennäköisesti vaan häpeät sitä hetkeä kun joku kysyy mitä teit viikonlopulla, ja mitäpä sitä olisi kerrottavana jos et ole mitään tehnyt. Tämä siksi että tiedostat kaikkien muiden olevan niin meneviä että vähintään arvostelevat sinua mielessänsä. Jotkut toki ihmettelevät myös ääneen miten jaksat olla vain kotona. Vähä-älyisiä idiootteja jotka eivät ymmärrä että ihmisiä on erilaisia. Nih.

• ylös 10
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on ihan sama! Paras viikonloppu on sellainen, ettei tarvitse tavata ketään.

Muuten olen ihan normaali, työssäkäyvä ihminen.

Vierailija

Olet niin paljon tekemisissä päiväsaikaan ihmisten kanssa, että akkusi vaatii lataamista. Näin on minullakin. Arkisin olen tekemisissä noin sadan ihmisen kanssa, jotka vaativat herpaantumattoman huomioni, joten työpäivän jälkeen haluan olla ihan yksikseen. Tai no, nykyisin perheeni kanssa.

• ylös 11
  • alas 0
Sosvertti

Olen myös samanlainen, pidän itseäni sosiaalisena introverttina :) Viihdyn yksin, vain aika ajoin kaipaan kavereiden seuraa. Poikaystävän seurassa eniten oikeastaan ja äitiä nään usein. Minulla on vain muutama hyvä ystävä ja se riittää, jos olis useampia nii en ehtisi tavatakaan

Vierailija

Täälläkin yksi :) Viihdyn suurimman osan ajasta itsekseni. Lenkkeilen ja luen, välillä innostun leipomaan tai tekemään jotain luovaa. En ole ujo, mutta sosiaaliset tilanteet on usein jotenkin raskaita. Näen ystäviäni (joita on 4) muutaman kerran vuodessa. Vanhempiani vähän useammin. 

Vierailija

Kyllä meitä on paljon, jotkut vain tarvitsevat yksinoloa ladatakseen akkujaan. Olen itsekin töissä ihmisten kanssa tekemisissä ja vielä auttamisammatissa (en sh) joten vapaa- aikaani vietän mieluimmin lemmikkieni kanssa. Muutama hyvä ystävä on ja se riittää hyvin, tapaamme kun siltä tuntuu ja joskus matkustelemme yhdessä. Lueskelen, kokkaan, hoidan viherkasveja, sisustan...