Mikä olisi sopiva deittisivusto 40+ ikäiselle naiselle?
Kommentit (8)
Suomi24:llä voi olla muutama helmi, mutta keskimäärin surkea tarjonta.
Jos etsit varattua, tyhmää, kirjoitustaidotonta tai/ja sitoutumiskyvytöntä miestä, joka tapaisi sinua kerran, pari kuussa, niitä löytyy. Mutta olisikohan muita...
Olen ollut sillä palstalla ja tavannut ehkä kaikki oman alueeni vähänkin sopivan kuuloiset miehet Suomi24:stä. Jokainen heistä halusi lisää treffejä, mutta yhtään kivaa ja hyvää ei ollut. Luovutin kymmenien treffien jälkeen aikoja sitten.
Se runkkaa, joka valkkaa :)
Suomi24:stä löysin enimmäkseen varattuja miehiä ja peräkamaripoikia jotka halusivat vain viestitellä ja kerätä kuvia mutta eivät tavata henkilökohtaisesti.
P.S. käy katsomassa ikäistesi miesten kuvat Suomi24:ssä :D
Ja mun kokemusten perusteella kuvat on olleet hyviä, todellisuus paljon pahempaa treffeillä: iso pettymys lähes joka kerta, vaikken ole mitenkään turhan tarkka ulkonäöstä. Mutta jos sporttinen, nuorekas mies on vakavasti ylipainoinen, harmaa vaari hilseet olalla ja sporttisuus = laskettelureissu joskus muutama vuosi sitten lasten kanssa - ilman suksia? - niin ei löytynyt "kipinää"...
Ja jos se kiinnostaa, niin moni nuori mies, parikymppinen lähettää numeronsa, alastonkuvia ja on valmis tulemaan heti...
Ei ole olemassa muita palstoja kuin suomi24 ja tinder, ja miehiä ei puhelimen näppäys juuri kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24:llä voi olla muutama helmi, mutta keskimäärin surkea tarjonta.
Jos etsit varattua, tyhmää, kirjoitustaidotonta tai/ja sitoutumiskyvytöntä miestä, joka tapaisi sinua kerran, pari kuussa, niitä löytyy. Mutta olisikohan muita...
Olen ollut sillä palstalla ja tavannut ehkä kaikki oman alueeni vähänkin sopivan kuuloiset miehet Suomi24:stä. Jokainen heistä halusi lisää treffejä, mutta yhtään kivaa ja hyvää ei ollut. Luovutin kymmenien treffien jälkeen aikoja sitten.
Se runkkaa, joka valkkaa :)
Hyvien miesten ei tarvitse treffipalstoilla pitkään roikkua. Joku käy korjaamassa parempaan talteen.
Suomi24