Eikö isorintaista naista nolota tällaisellä hiostavalla kelillä rintojen alle muodostuvat hikiläikät?
Äskenkin jätskikioskilla isorintainen nainen lastensa kanssa. Olivat pyörällä tulleet niin naisen rintojen alla kunnon hikiläikät!! 😂
Onneksi itselläni on sopusuhtaiset rinnat. ;)
Kommentit (17)
Ei rintojen alle mitään hikiläikkiä muodostu.
Minä olen läski isoilla tisseillä ja ainoat hikiläikät on kainaloissa. Ei nolota, jokainen normaalilla järjellä varustettu varmaan älyää että näin paljolla läskillä varustettu nainen hikoaa.
Joo, yritän laihduttaa.
Aika harvoin niitä oikeastaan tulee, hikihän imeytyy rintsikoihin. Mutta jos tulee niin tulee, tuleehan joillekin hikiläikkiä kainaloihin tai selkään, enkä ajattele asiasta sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Äskenkin jätskikioskilla isorintainen nainen lastensa kanssa. Olivat pyörällä tulleet niin naisen rintojen alla kunnon hikiläikät!! 😂
Onneksi itselläni on sopusuhtaiset rinnat. ;)
Mikset kysynyt siltä naiselta?
Hienoa, että sinulla on sopusuhtaiset rinnat!
Ei nolota, sen enempää kuin märät kainaloläiskätkään. Minkä sille voi, että isot tissit hiostaa, jos on kuuma niin ihminen hikoilee, täysin luonnollinen asia.
Ap:lla sen sijaan taitaa olla ongelmia, kun jaksaa aloittaa ketjun toisten ihmisten hikoilusta, miksi se häiritsee sinua?
Ei ne nyt ole sen kummempia kuin selän tai kainaloiden hikiläikät. Jos rupeaa nolostemaan sitä, että lämpimänä päivänä tulee hiki, elämästä tulee kyllä melko hankalaa.
Mulle tulee joskus vaikka oon laihanpuoleinen ja en isotissinen. Olen hikikuningatar.
Eihän niitä hikiläikkiä kukaan näe rintojen alla. Ja suurin osa hiestä jää rintaliiviin tai toppiin. Hikoan kyllä rintojen alta paljon, työpäivän loputtua usein rintsikat likomärät ja heti kotona pesuun.
Ap, kysyttiinkö sinulta minkälaiset rinnat haluat? Ei multa vaan. Kiva, että sullaon sopusuhtaiset rinnat, mulla ei ole.
Eikö nolota olla noin huonosti kasvatettu ja aivopieruinen?
Tissini pysyvät ylhäällä vaikka isot ovatkin joten mitään hikiläikkiä ei muodostu. Ei edes kainaloihin koska en hikoa helposti.
Ei tulehikrä kun on kilpirauhashärö. Revi siitä pienien tissiesi kanssa. Mulla isot daisarit.silikooooonia.
Eh? No minä hikoan kuumalla vatsastani, vaikka en edes ole vyötärölihava tms. Joku toinen taas hikoaa kainaloista. Onko AP:lla jokin niin pakottava tarve tuntea ylemmyyttä, että väkisin pitää etsiä syitä?
Ei, mutta ne kankkujen alle muodostuvat kylläkin. Vaalea hame kesäkuumalla sula mahdottomuus.
Mutta sittenkin kun hikisenä onkin lihaksikas ruskettunut ilman paitaa töitä tekevä asvalttityömies, niin onkin ap sulaa voita ja ihastelee hiestä kiiltävää timmiä kroppaa ja haaveilee, että pääsisi haistelemaan miehekästä aromia.
Ap, sano sille mulkosilmäukolles, että tyytyy sinun lättätisseihin. Ei tarte mun isoja luomutissejä tuijottaa!
Eikö pienirintaista naisten nolota tällaisella kelillä, kun ei ole mitään näytettävää? 😂
Ei mulla mitään hikiläikkiä muodostu?