Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kertoi vasta kuukauden tapailun jälkeen haluavansa lapsia. Suutuin

Vierailija
12.08.2017 |

Minusta tuollainen pitää tehdä selväksi heti ensimmäisillä treffeillä. Miksi tuhlata miehen aikaa, jos kuitenkin on etsimässä vain isukkia lapselleen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanonut jo eka treffeillä, ettet halua koskaan lapsia?

Vierailija
2/7 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia ei ole tullut kertaakaan puheeksi kuukausien aikana? Siis että toinen ei missään nimessä halua lapsia ja toinen haluaa? Itse ilmoitan hyvin pian,ettei mun kanssa ole sitten toiveita jälkikasvusta. Koska asia on mulle tärkeä ja ehdoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan suurena kohteliaisuutena, että joku haluaa sinut lastensa isäksi. Pyytäjiä ei varmaan jonoksi asti tule olemaan.

Vierailija
4/7 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä asia ei ole tullut kertaakaan puheeksi kuukausien aikana? Siis että toinen ei missään nimessä halua lapsia ja toinen haluaa? Itse ilmoitan hyvin pian,ettei mun kanssa ole sitten toiveita jälkikasvusta. Koska asia on mulle tärkeä ja ehdoton.

Sori, otsikossa olikin KUKKAUDEN ei kuukausien jälkeen...

No ehkä nainen ei halunnut ottaa asiaa puheeksi heti, halusi ensin tutustua muuten paremmin..? Itse tosiaan mainitsen asiasta hyvin pian jossain sivulauseessa vähintäänkin, koska asia on mulle aivan ehdoton EI LAPSIA.

Vierailija
5/7 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kirjoittanut Tinder-profiiliisi tms, että ei kiitos minulle muksuja. Tai jos livetutustuminen, päivitellyt jonkun lapsen ohikulkiessa, että onneksi itse et aio niitä riesaksesi tehdä.

Vierailija
6/7 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on lyhyt aika. Ainoastaan tietynlaiset, eli hieman sekopäiset, tyypit alkavat heti suhteen alussa puida lapsiasiaa. Täällähän oli se vaaran merkit -ketju, jossa nimenomaan pidettiin huonona piirteenä aikaisia lisääntymisaikeita.

Millaisessa tilanteessa asia tuli ilmi?

Vierailija
7/7 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kirjoittanut Tinder-profiiliisi tms, että ei kiitos minulle muksuja. Tai jos livetutustuminen, päivitellyt jonkun lapsen ohikulkiessa, että onneksi itse et aio niitä riesaksesi tehdä.

Sinun profiilissasiko lukee, että haluat lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan