Vierailija

Ovulaatiosta kuukautisiin on noin 2-3 vkoa jolloin kiinnittyminen ja hedelmöittyminen pitäisi tapahtua. Meillä lapsen yritystä takana nyt kolme kiertoa ja JOKA KERRAN, olen ollut aika varma, kehoni muutosten johdosta, että olen raskaana:

-Maha iso, kova ja kupliva. Alavatsassa kipua. Muuten tälläistä kipua ei ole normaalisti ennen kuukautisia, aiemmin ennen kuin aloitimme yrittämisen.
-Rinnat kipeät kainaloista ja alta, kosketusarat. Muuten eivät koskaan kipeät normaalisti ennen kuukautisia.
Aamulämpö noussut seuraavasti: 36,0 kaksi päivää, sitten 36,3 kaksi päivää, 36,6 yhtenä päivänä ja nyt 37 astetta!
Flunssan oireet, kylmä, tärinä ja nenä tukossa.

Ja aina silti kolmena kiertona kuukautiset alkaneet. Jotain kehossani kuitenkin tapahtuu, mitä? Hedelmöittyminen yrittää tapahtua, mutta ei onnistu, vai?

Kiitos vastauksista.

• ylös 2
  • alas 19

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kyttäät itseäsi liikaa ja pidät sellaisiakin oireita raskautena, mihin et ennen yritystä ole edes kiinnittänyt huomiota.

• ylös 65
  • alas 1
Vierailija

Kiinnität noihin oireisiin vaan enemmän huomiota, kun toivot raskautta. Turvotukset, vatsan tuntemukset, rintojen kivut ja lämmönnousut ovat aivan normaaleja kuukautiskiertoon kuuluvia juttuja.

• ylös 45
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

2, tiedostan mitä ajat takaa, mutta en kyttää.

En voi kuvitella mahan isoa kokoa/ pinkeyttä niin että normaalit housut eivät mene kiinni sekä kipua. Ei tälläistä koskaan ole ollut ennen.

Samoin rintojen kipu, ei todellakaan ole ollut koskaan ennen .

AP

• ylös 3
  • alas 25
Vierailija

Stressaat raskaaksi tuloa niin paljon että maha reagoi siihen ja loput kuvittelet tai kiinnität vaan huomiota. 3kiertoa ok todella lyhyt aika yrittää

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

Kova rintasärky jatkuu. Sekä paksu valkovuoto, jota ei KOSKAAN OLE. 

Onko jollain ollut vastaavaa? En ole luulosairas, mutta tähän asti vastaavilla oireilla näyttänyt negaa :( 

• ylös 1
  • alas 15
Vierailija

Jep. Endometrioosi se siellä vain oli pahaksi päässyt. Nyt en enää viitsi raskaustestejä edes tehdä.

Vierailija

Valeraskaus. Haluat tulla niin kovasti raskaaksi että kehosi alkaa tuottaa raskauden oireita. Ihmisillä erittäin harvinaista, mutta mahdollista. Itse olen ollut kerran valeraskaana, ja lääkärinikin sanoin tämä ilmiö ei ole ihmisillä kovin yleinen.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kova rintasärky jatkuu. Sekä paksu valkovuoto, jota ei KOSKAAN OLE. 

Onko jollain ollut vastaavaa? En ole luulosairas, mutta tähän asti vastaavilla oireilla näyttänyt negaa :( 

Mistä itse ajattelet asian johtuvan?

Vierailija

Eikai kolmella peräkkäisellä kerralla voi olla valeraskautta tai kohdunulkoista?! 

Endometrioosia ei ole, se on lääkärissä tutkittu :) 

Kumpa olisi raskaana. Ke pitäisi alkaa KK.

Ap

• ylös 1
  • alas 11
Vierailija

On tapauksia, joissa raskaushormoni nousee myöhään tai ei ollenkaan. Tai nousee vain hiukan myöhemmin riittävän korkealle, jotta testi reagoisi.

Toinen vaihtoehto on toki se, ettei hedelmöittynyt munasolu pääse kiinnittymään syystä tai toisesta. Tulee mieleen hyvin, hyvin varhainen keskenmeno.

Vierailija

9, itse huomaan nämä oireet erittäin selvästi erona normaaliin kiertoon jossa ei ole yritetty. Olen itse siinä käsityksessä, että jotain hormonaalista muutosta tapahtuu, siittiöt sisällä parisen viikkoa, mutta eikö kiinnittyminen sitten tapahdu niinkuin 11 veikkasi? 

Mutta jos olisi näin, niin miten tämä voi toistua kolmesti? Nyt ensi vkolla joko siis kuukautiset, taas blaah tai raskaana, jee joten saa nähdä toistuuko tämä 4. yrityskierrossa? Viime kierron jälkeen ultraus ja ei kyllä näkynyt merkkejä kohdunulkoisesta ym. Menkat olivat todella runsaat ja pakkuiset sekä kipeät, voiko se viitata keskenmenoon? 

Vierailija

Relaa äläkä vahtaa niitä "oireita" jatkuvasti. Ei kukaan täällä voi tietää mitä sun kehossa tapahtuu.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

KP 22 menossa nyt eli KE pitäisi alkaa kuukautiset JOS en ole raskaana. Jännittää.

Valkovuotoa tänään n. 5 cm, alavatsa kipeänä edelleen, menkkamaista kipua- jomotusta. 

Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Mistä on kyse? Jotain hormonaalista selkesti tapahtuu ovulaation- yhdyntöjen jälkeen mutta tähän asti kuukautiset ovat alkaneet... 

Ap

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

On kokemusta vastaavasta. Itse uskoin, että kehoni yrittää raskautua ja reagoi siihen. Kuitenkin sillä kertaa kun tulin raskaaksi, oireet olivat vielä selvemmät ja arvasin ennen plussaa että nyt on oikeasti tärpännyt. Reagoin etenkin mielialamuutoksilla hormoneihin.

wnbläkare

Moi AP,

Jos olet käyttänyt hormoniehkäisyvalmisteita ennen raskaaksi yrittämistä, voivat kuukautiset tulla, vaikka olisitkin raskaana. 

Taisit mainita, että raskaustesti näyttää negatiivista. Tällöin on tosin hyvin epätodennäköistä, että olisit raskaana.

Ystävällisin terveisin AV-palstalla pyöriskelevä lääkärinpoikanen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.