Voi luoja, mies loukkaantui kun ostin hänelle "naisten shampoota"
Ostin tuollaisen ihan perus XZ ehkäisee hilsettä ja rauhoittaa- tehoshampoon. Ei kuulemma käytä akkojen shampoota ja purkissa pitäisi lukea MEN. Ikää yli 40 vuotta vaikka käytöksestä voisi päätellä että 4 vuotta...
Kommentit (76)
Säälittävä tapaus. Tällaisia nykyaika tuottaa.
Voi ei täällä on nyt niin monta kertaa varoitettu tuosta pippelin putoamisesta että taidan heti viedä kahdeksan vuotiaan poikani lääkäriin kun se on aina tykännyt käyttää niitä minun tuoksuvia naisten suihkusaippuoita! Voiko sitä vielä pelastaa kun käyttö on jatkunut monta vuotta?
Onneksi on vielä miehiä jotka eivät ole ihastuneet feministien kotkotuksiin sukupuolineutraaliudesta.
Sukupuolineutraalius nimittäin koskee ainoastaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää aina samaa shamppoota mun kanssa, joka sattuu olemaan naisten. Joskus myös lainaa mun suihkugeeliä kun oma MIESsuihkugeeli on lopussa. Vielä roikkuu pippeli jalkovälissä.
Ei se mikään mies ole
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä porttikielto kauppaan, kun ei pysty itse ostamaan pesuaineitaan.
Se vasta epäilyttävää olisikin, jos mies menisi erikseen shampoo-ostoksille :) Ilmeisesti eukko tuo samalla kaupasta kun muutkin kodin tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista muuten on miesten vessapaperi? Täytyy kai sellaistakin olla.
Se on tietenkin miehekkään karkeaa, eihän tosimies millään pehmopaperilla peräänsä pyyhi.
Pitää laittaa miehelle omaan telineeseen rulla hiekkapaperia.
Laita nyt jo hyvä ap tuollainen lapsimies itse ostamaan shampoonsa. Mitä sitä passaat kun saat vielä suuttumiset palkaksi?
Käytin kyseistä shampoota joskus ja hilse ongelma paheni tosi pahaksi. Aika miehinenhän se tervan haju on siinä.
Osta seuraavan kerran ukolles naisten hajuvettä, sitä kun suihkuttaa niin kyl emäntä tykkää!
Käytän mieheni partageeliä karvojen ajeluun. Kasvaa minulle nyt pippeli?
Markkina"mies" ainakin tehnyt läksyt hyvin, jos noin hyvin ukkelit aivopesty ostamaan miestuotteita!
Me pestään miehen kanssa samoilla saippuoilla. Shampoo on "naisten" makadamiaöljy shampoota, suihkusaippua on miesten palmoliveä. Mulla ei ole rintakarvoja vielä, eikä miehellä kasva tissit.
Kuinka monta sataa "Ei oo pippeli vielä tippunut" -viestiä tänne pitää vielä kirjoittaa? Tuli jo ekalla kerralla selväksi miten hirveän nokkela sanonta tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Somesta löytyy #masculinitysofragile hienoja esimerkkejä tuotteista joihin on merkitty "for men" paketin päälle. Nenäliinat, kynät, granaatin muotoineen saippua ja kaikkea muutta kun onhan se noloa käyttää tavallista hajutonta, mautonta ja valkoista tyttöjen palasaippuaa.
Hajosin noille miesten mansize-nenäliinoille :DDD
http://stream.aljazeera.com/sites/default/files/styles/big_thumbnail/pu…
Hah, minulla - nainen - on kaikki tuotteet tuoksuttomia kun saan niistä pahuksen hajusteista ihottumaa. Olenko siis mies? Vai pitääkö tosimiehen tuotteessa olla pitkä lista Toinen Toistaan Miehekkäämpiä hajusteita?
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/masonry/001/021/028/ca8.jpg
Mies-suklaata :DD Mahaan sattuu...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on vielä miehiä jotka eivät ole ihastuneet feministien kotkotuksiin sukupuolineutraaliudesta.
Sukupuolineutraalius nimittäin koskee ainoastaan miehiä.
Minä ole ostanut neuleitakin miestenosastolta, jos mieleinen malli on sattunut silmään. Osa miesten kengistä on kivempia mitä naisten mallit, on tarkoitus käydä sovittamassa. Kaulahuivin ostin myös miestenosastolta. Ja sähköhammasharjan ostin mustan vaikka pinkki oli myös tarjolla. Olen näköjään sukupuolineutraali tai sitten mies.
Onko miehellä porttikielto kauppaan, kun ei pysty itse ostamaan pesuaineitaan.