Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, mies loukkaantui kun ostin hänelle "naisten shampoota"

Vierailija
12.08.2017 |

Ostin tuollaisen ihan perus XZ ehkäisee hilsettä ja rauhoittaa- tehoshampoon. Ei kuulemma käytä akkojen shampoota ja purkissa pitäisi lukea MEN. Ikää yli 40 vuotta vaikka käytöksestä voisi päätellä että 4 vuotta...

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä porttikielto kauppaan, kun ei pysty itse ostamaan pesuaineitaan.

Vierailija
42/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tapaus. Tällaisia nykyaika tuottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei täällä on nyt niin monta kertaa varoitettu tuosta pippelin putoamisesta että taidan heti viedä kahdeksan vuotiaan poikani lääkäriin kun se on aina tykännyt käyttää niitä minun tuoksuvia naisten suihkusaippuoita! Voiko sitä vielä pelastaa kun käyttö on jatkunut monta vuotta?

Vierailija
44/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vielä miehiä jotka eivät ole ihastuneet feministien kotkotuksiin sukupuolineutraaliudesta.

Sukupuolineutraalius nimittäin koskee ainoastaan miehiä. 

Vierailija
45/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttää aina samaa shamppoota mun kanssa, joka sattuu olemaan naisten. Joskus myös lainaa mun suihkugeeliä kun oma MIESsuihkugeeli on lopussa. Vielä roikkuu pippeli jalkovälissä.

Ei se mikään mies ole

Vierailija
46/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä porttikielto kauppaan, kun ei pysty itse ostamaan pesuaineitaan.

Se vasta epäilyttävää olisikin, jos mies menisi erikseen shampoo-ostoksille :) Ilmeisesti eukko tuo samalla kaupasta kun muutkin kodin tarpeet.

Vierailija
47/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista muuten on miesten vessapaperi? Täytyy kai sellaistakin olla.

Se on tietenkin miehekkään karkeaa, eihän tosimies millään pehmopaperilla peräänsä pyyhi.

Pitää laittaa miehelle omaan telineeseen rulla hiekkapaperia.

Vierailija
48/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt jo hyvä ap tuollainen lapsimies itse ostamaan shampoonsa. Mitä sitä passaat kun saat vielä suuttumiset palkaksi?

Vierailija
49/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kyseistä shampoota joskus ja hilse ongelma paheni tosi pahaksi. Aika miehinenhän se tervan haju on siinä.

Vierailija
50/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seuraavan kerran ukolles naisten hajuvettä, sitä kun suihkuttaa niin kyl emäntä tykkää!

Vierailija
51/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieheni partageeliä karvojen ajeluun. Kasvaa minulle nyt pippeli?

Vierailija
52/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina"mies" ainakin tehnyt läksyt hyvin, jos noin hyvin ukkelit aivopesty ostamaan miestuotteita!

Vierailija
53/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pestään miehen kanssa samoilla saippuoilla. Shampoo on "naisten" makadamiaöljy shampoota, suihkusaippua on miesten palmoliveä. Mulla ei ole rintakarvoja vielä, eikä miehellä kasva tissit.

Vierailija
54/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta sataa "Ei oo pippeli vielä tippunut" -viestiä tänne pitää vielä kirjoittaa? Tuli jo ekalla kerralla selväksi miten hirveän nokkela sanonta tuo on.

Vierailija
55/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somesta löytyy #masculinitysofragile hienoja esimerkkejä tuotteista joihin on merkitty "for men" paketin päälle. Nenäliinat, kynät, granaatin muotoineen saippua ja kaikkea muutta kun onhan se noloa käyttää tavallista hajutonta, mautonta ja valkoista tyttöjen palasaippuaa.

Hajosin noille miesten mansize-nenäliinoille :DDD

http://stream.aljazeera.com/sites/default/files/styles/big_thumbnail/pu…

Vierailija
56/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minulla - nainen - on kaikki tuotteet tuoksuttomia kun saan niistä pahuksen hajusteista ihottumaa. Olenko siis mies? Vai pitääkö tosimiehen tuotteessa olla pitkä lista Toinen Toistaan Miehekkäämpiä hajusteita?

Vierailija
57/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, 59 ehti ensin.

t.60

Vierailija
60/76 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on vielä miehiä jotka eivät ole ihastuneet feministien kotkotuksiin sukupuolineutraaliudesta.

Sukupuolineutraalius nimittäin koskee ainoastaan miehiä. 

Minä ole ostanut neuleitakin miestenosastolta, jos mieleinen malli on sattunut silmään. Osa miesten kengistä on kivempia mitä naisten mallit, on tarkoitus käydä sovittamassa.  Kaulahuivin ostin myös miestenosastolta. Ja sähköhammasharjan ostin mustan vaikka pinkki oli myös tarjolla. Olen näköjään sukupuolineutraali tai sitten mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä