Voi luoja, mies loukkaantui kun ostin hänelle "naisten shampoota"
Ostin tuollaisen ihan perus XZ ehkäisee hilsettä ja rauhoittaa- tehoshampoon. Ei kuulemma käytä akkojen shampoota ja purkissa pitäisi lukea MEN. Ikää yli 40 vuotta vaikka käytöksestä voisi päätellä että 4 vuotta...
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää aina samaa shamppoota mun kanssa, joka sattuu olemaan naisten. Joskus myös lainaa mun suihkugeeliä kun oma MIESsuihkugeeli on lopussa. Vielä roikkuu pippeli jalkovälissä.
Roikkuu? Ettei se vaan olis kohta putoamassa pois! 😅
Pelkää, että nyt muutkin hajusta huomaavat kuinka akkamainen hän on. Heikko on miehellä itsetunto. Pistä vaihtoon tai vielä parempi: opettele olemaan ilman miehiä
Mun 8-vuotiaslle pojalle oli järkytys, ettei saa miehelle tuoksuvaa ainetta. Ihan piti itkee asiaa.
Laita nainen asialle ja mene itse perässä.
Vierailija kirjoitti:
Somesta löytyy #masculinitysofragile hienoja esimerkkejä tuotteista joihin on merkitty "for men" paketin päälle. Nenäliinat, kynät, granaatin muotoineen saippua ja kaikkea muutta kun onhan se noloa käyttää tavallista hajutonta, mautonta ja valkoista tyttöjen palasaippuaa.
Ja tämä eroaa "For women" tuotteista miten? #femininitysofragile? Vai onko tämä nyt loukkaavaa naisen alistamista ja kyykyttämistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ostanut miehelle miestenshampoota?
Mille se tuoksuu se shampoo? Mieti nyt vähän.Ei voi sanoa sulle että älä ajattele, se ei sovi sulle, kun et alun pitäenkään ajattele.
Voisitko sinä perustella miksi ap:n pitäisi edes ostaa miehelle shampoota kun mies on vallan kykenevä ostamaan sellaisen itse? Jos ei itse saa hommaa hoidettua, ei pidä valittaa jos toinen hyvää hyvyyttään hoitaa sen.Ap:lla ei
a)velvollisuutta ostaa shapoota uusavuttomalle miehelle
b) velvollisuutta ostaa miesten shampoota uusavuttomalle miehelle.
Miehen on syytä osata ostaa nuo ihan itsenäisesti.
Ps. Mun mieheni on niin varma maskuliinisuudestaan ettei saa itkupotkuraivaria jos sitä miesten shampoota ei just satu olemaan, vaan voi ihan ilman pippelin putoamista käyttää sitä mitä talossa on.Osaa myös ostaa pesuaineensa itse.
Sinä tässä et ajattele vaan oletat, lataat velvollisuuksia oletuksena toiselle sukupuolelle vain sukupuolen perusteella. Häpeä. Osaatko sinä ostaa omat pesuaineesi vai ostaako nainen (äiti tai vaimo) ne sinulle?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somesta löytyy #masculinitysofragile hienoja esimerkkejä tuotteista joihin on merkitty "for men" paketin päälle. Nenäliinat, kynät, granaatin muotoineen saippua ja kaikkea muutta kun onhan se noloa käyttää tavallista hajutonta, mautonta ja valkoista tyttöjen palasaippuaa.
Ja tämä eroaa "For women" tuotteista miten? #femininitysofragile? Vai onko tämä nyt loukkaavaa naisen alistamista ja kyykyttämistä?
Yleisesti ottaenkin paljon tuotteita joita joista ei tarvitse määritellä sukupuolta pakkaukseen mitenkään. Yleensä niissä vaan tuppaa lukemaan for men tai ei mitään. For women tuotteet yleistavaroissa on harvinaisempia. Koko sukupuolimääritelmästä pakkauksissa voisi luopua ellei se ole tuotteen kannalta olennaista.
11 v poikani ei suostu käyttämään edes sinistä takkia, ellen voi todistaa, että se on ostettu MIESTEN osastolta. Lenkkareissa sama, vaikka olisivat kuinka mustat tai siniset, jos ovat epäilyttävän kaukana miesten hyllystä.
Miksi ap: n mies ei itse hanki shampoota ja muita hygieniatarvikkeita kaupassa käydessään? Silloin saa varmasti mieleiset tuotteet. Lapsellista odottaa että vaimo huolehtii ja sitten vielä moittia. Huh mikä ukko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ostanut miehelle miestenshampoota?
Mille se tuoksuu se shampoo? Mieti nyt vähän.Ei voi sanoa sulle että älä ajattele, se ei sovi sulle, kun et alun pitäenkään ajattele.
Miksi ylipäätään pitää kirjoittaa että MEN yms. Jos siinä lukee että tuoksuna Pelargonia ja passionhedelmä niin eikö ihminen voi itse päättää haluaako tuoksua siltä. Oli mies taikka nainen. Miten yhteiskunta saa päättää miltä miehet tai naiset tuoksuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaenkin paljon tuotteita joita joista ei tarvitse määritellä sukupuolta pakkaukseen mitenkään. Yleensä niissä vaan tuppaa lukemaan for men tai ei mitään. For women tuotteet yleistavaroissa on harvinaisempia. Koko sukupuolimääritelmästä pakkauksissa voisi luopua ellei se ole tuotteen kannalta olennaista.
For women tuotteita on kyllä ollut paljon kauemmin ja niitä on paljon enemmän. Ja onpa jopa tuoteryhmiä jotka ovat alunperin vain naisten käyttöön, joita nyt alettu laajentamaan miehille "for men" merkinnällä. Näitä for women tuotteita on ollut jo 80-luvulla, ellei jopa aikaisemmin.
Naisten shampoossa on aika lailla tyttömäinen tuoksu. Voi tulla kuittailua kaveriporukassa ja duunissa.
Vähän sama asia kuin vaatetuksessa: kun naisella on miesten kauluspaita, on se tyylikästä ja söpöä. Kun miehellä on naisten mallinen paita tai peräti mekko, on se säälittävää ja outoa. Sama juttu shampoon kanssa jos vähän liioitellaan
Minkälaista muuten on miesten vessapaperi? Täytyy kai sellaistakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Miehekäs paskan haju jo valmiiksi?
Miesten vessapaperia tai en tiedä, mutta Pepsodentilla on miesten hammastahna. Valittiin taannoin vuoden turhakkeeksi. Joissakin tuotteissa on kyllä todella voimakas tuoksu, niiden kohdalla ymmärrän, jos se häiritsee. Esim. Tigin, Mades tonesin ja EHS:n shampoot haistaa vielä kuivistakin hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
For women tuotteita on kyllä ollut paljon kauemmin ja niitä on paljon enemmän. Ja onpa jopa tuoteryhmiä jotka ovat alunperin vain naisten käyttöön, joita nyt alettu laajentamaan miehille "for men" merkinnällä. Näitä for women tuotteita on ollut jo 80-luvulla, ellei jopa aikaisemmin.
Ihanko totta? Miksi mulle ei äkkiseltään tule mieleen kuin karvojen ajelulaitteet, joita on erikseen for women versioita. En ole koskaan törmännyt esim. shampooseen, hoitoaineeseen tai suihkugeelin, jossa lukisi "For women". Puhumattakaan jostain nenäliinoista tai kynistä, joista kommentoimassasi viestissä puhuttiin. Eipä tästä muuten ole pitkään, kun Suomen markkinoille tuli For men - hammastahna. For women - hammastahnoja en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Se on tietenkin miehekkään karkeaa, eihän tosimies millään pehmopaperilla peräänsä pyyhi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten vessapaperia tai en tiedä, mutta Pepsodentilla on miesten hammastahna. Valittiin taannoin vuoden turhakkeeksi. Joissakin tuotteissa on kyllä todella voimakas tuoksu, niiden kohdalla ymmärrän, jos se häiritsee. Esim. Tigin, Mades tonesin ja EHS:n shampoot haistaa vielä kuivistakin hiuksista.
Korjaan, oli yleisön suosikki vuoden 2014 turhakkeeksi, ei valittu. Pakko oli tarkistaa 😀
Mies käyttää mun kanssa samaa shampoota ja suihkugeeliä. Nyt on menossa suklaantuoksuinen suihkugeeli. Voi käyttää myös mun kasvorasvaa ja dödöä jos omansa loppuneet. Jos käytän esim. kasvonaamiota tai vartalokuorintaa, niin hän haluaa usein myös. Kyseessä täyshetero keski-ikäinen mies, pippeli ja kaikki.
16 jatkaa. Itseasiassa suosikkini taitaa olla tölkissä ole ja viini nimeltä Mancan koska viinilasit on tyttömäisiä.