Miksi mies ei sano suoraan ettei ole kiinnotunut!?
Kommentit (81)
Aa, itse en katselis sekuntiakaan, jos on epävarmuus jostain ja joutuu ees miettiin tollasia, se kertoo aina jostakin, toimi se intuaation mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei sano ikinä. Se pitää vaan tajuta itse, jos heiltä ei tule oma-alotteisesti viestejä.
Meitä on loukattu, mutta me ei haluta loukata. Parempi kuin kypsyt meihin ikään kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se kiltin miehen syndrooma mistä olen usein puhunut kun kiltti mies ei uskalla suoraan sanoa ja sitten päästää tilanteen liian pitkälle. Jotkut on ihan avioon saakka menneet naisen kanssa josta eivät pidä.
Tämmöistäkin tapahtuu
Jos miestä ei kiinnosta, hän ei vastaa. Eri juttu toki on, jos olette kavereita tai jos kyse on tarpeellisten asioiden hoitamisesta tai muusta asiallisesta.
Vierailija kirjoitti:
Varapilluja on hyvä pitää aina muutama puolilämpöisenä viesteillä.
Kiitos kun sanoit suoraan. Mutta on naisia jotka eivät myöskään halua suhdetta. Miksi valehdella ja vedättää?
Itse oon arvostin kun yksi mies sanoi ihan suoraan kysymättä että ei hän muuta halua. Ja yhden kanssa oon vaan hengattu, höpisty ja harrastettu kun kummallakaan ei ole muuta. Muuten ei ollakaan tekemisissä eikä sitä mitään fiiliksiä, kiva vaan saada seuraa mutta ei mitään sydänsuruja jos/kun toinen löytää jonkun oikean ehdokkaan.
Joo mulla oli tyyppi, joka vaan feidas pikkuhiljaa eikä kyennyt yhtään sanomaan missä mennään ja antoi ymmärtää että nähdään taas pian ja haluaa jutella ja olla tekemisissä.
Yhteinen kaveri kyseli häneltä onko missä jamassa hommat meidän kesken. Tää tyyppi oli kuulemma monta kertaa sanonut, ettei halua suhteeseen?!? Viimeksi hänen kanssa jutellessani hän halusi itse nähdä "ensi viikolla".
En sit tiedä kenelle on sanonut mutta ois voinut mulle esim kertoa myös. Tunnenpa itseni tyhmäksi.
Ei hitto.
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla oli tyyppi, joka vaan feidas pikkuhiljaa eikä kyennyt yhtään sanomaan missä mennään ja antoi ymmärtää että nähdään taas pian ja haluaa jutella ja olla tekemisissä.
Yhteinen kaveri kyseli häneltä onko missä jamassa hommat meidän kesken. Tää tyyppi oli kuulemma monta kertaa sanonut, ettei halua suhteeseen?!? Viimeksi hänen kanssa jutellessani hän halusi itse nähdä "ensi viikolla".
En sit tiedä kenelle on sanonut mutta ois voinut mulle esim kertoa myös. Tunnenpa itseni tyhmäksi.
Ei hitto.
Miehet... Huoh.
Koska se on itsekeskeinen , vastuuntunnoton ja keskenkasvuinen ksipää.
Vahva veikkaus: Mies haluaa pitää ap:n haavissa potentiaalisena varapanona, mutta parisuhdemielessä se mies ei ole hänestä kiinnostunut.
Monilla tavallisen näköisilläkin miehillä on jos minkälaisia haaremifantasioista, joita sitten yrittävät elämässäkin toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysyin siltä. Ensin se vastas että mikä nyt on?!? Sitte alko selittämään kiireestä. Ja nyt kun pyysin sanomaan suoraan se ei edes lue sitä viestiä. Vaikka on varmasti näytöltä lukenut. Ku ei tää ole mikään hetken tuttava. Vaan ollaan tätä samaa säätöä jo pari vuotta väännetty. Nyt tuli vaan mitta täyteen mun osalta. Miks se ei sano mitään?
PARI VUOTTA??!!
Ap, miksi teet itsestäsi pellen? Ei se mies sinua halua. Jos haluaisi, hän kyllä tekisi sen selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysyin siltä. Ensin se vastas että mikä nyt on?!? Sitte alko selittämään kiireestä. Ja nyt kun pyysin sanomaan suoraan se ei edes lue sitä viestiä. Vaikka on varmasti näytöltä lukenut. Ku ei tää ole mikään hetken tuttava. Vaan ollaan tätä samaa säätöä jo pari vuotta väännetty. Nyt tuli vaan mitta täyteen mun osalta. Miks se ei sano mitään?
Selvä juttu, ei ole kinnostunut !
Olet varalla ja seksiin käyt. Mies pitää sinut lämpimänä ajoittaisilla viesteillään samalla, kun on jo heittänyt verkkoja laajemmin vesille. Jos on hyvännäköinen mies, voi olla, että pyörittää useampiakin naisia. Mutta myös vaatimattoman näköiset tekevät tätä, varmaan kohentaa itsetuntoa. Terv. Kokenut
Ehkä se näki sussa jo punaisen lipun ja jäi seuraamaan mitä muuta voi oppia sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se näki sussa jo punaisen lipun ja jäi seuraamaan mitä muuta voi oppia sinusta.
Asioista ei voi kysyä ja puhua?
Vierailija kirjoitti:
Mut heivasi mies, joka ei minkäänlaista syytä antanut. Pikkuhiljaa etääntyi. Tykkäsin ja tykkäisin hänestä ihan hitosti, hänkin vaikutti siltä ja oli tosi innokas aiemmin.
Myöhemmin sain tietää, että teki päätöksensä parin asian takia, jotka on täysin väärinkäsityksiä eivätkä perustu totuuteen millään tavalla.
Onpa kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Aa, itse en katselis sekuntiakaan, jos on epävarmuus jostain ja joutuu ees miettiin tollasia, se kertoo aina jostakin, toimi se intuaation mukaan.
Kuinka tämä toteutetaan käytännössä?
Jotkut on selkärangattomia. Dumppaa itse.
Miehille tulee mieleen kontrollointi ja valta silloin, kun eivät saa seksiä. Kun se on kuulemma henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä.
Vaikka oikea syy on se, että naista ei vaan paneta.
Oiskohan tässä nyt käänteisesti sama tilanne. Ei tuo mitään vallankäyttöä ole, pikemminkin välinpitämättömyyttä. Ap itse antaa sen vaikuttaa itseensä liikaa. Se on vain välinpitämättömyyttä. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
🇺🇦🇮🇱