Miksi mies ei sano suoraan ettei ole kiinnotunut!?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa, ettet parin vuoden jälkeen tiedä onko mies kiinnostunut!
Ehkä sinä kaipaisit sellaista "meidän pitää puhua" -keskustelua suhteen tulevaisuudesta, mies tyytyväinen nykytilaan..?
Ole nainenja katkaise suhde. Mies ei halua syyllisyyttä itselleen.
Mihin tarvitset miehen vahvistusta? Pari vuotta tuollaista niin onhan tuo nyt jo ihan selvä tapaus...... (Sitä ei kiinnosta).
Vierailija kirjoitti:
niin tähän itsekin törmännyt nuorten miesten taholta..pakko se kai olisi vaan uskoa, jos viestiä ei oma-alotteisesti laiteta ettei kiinnostusta ole. Miksi kuitenkin viesteihin pitää vastata jos ei ole kiinnostunut?itse en todellakaan vastaa jos en ole kiinnostunut vaan ignooraan täysin!Voisiko takana olla joku miesten ajatus pitää nainen varalla? :O
Jotkut miehet ovat vaan nilviäisiä. Jotkut naiset eivät vaan halua sitä uskoa ja etsivät itsestään vikoja joita parantaa vaikka vastuuttomassa miehessä on se vika.
Vierailija kirjoitti:
niin tähän itsekin törmännyt nuorten miesten taholta..pakko se kai olisi vaan uskoa, jos viestiä ei oma-alotteisesti laiteta ettei kiinnostusta ole. Miksi kuitenkin viesteihin pitää vastata jos ei ole kiinnostunut?itse en todellakaan vastaa jos en ole kiinnostunut vaan ignooraan täysin!Voisiko takana olla joku miesten ajatus pitää nainen varalla? :O
No tuo se vasta juntilta vaikuttaa, että ei reagoisi mitenkään yhteydenottoon. Viestiin vastataan tietenkin aina, viestin sävyllä määritellään kiinnostuksen aste. Asiallista viestiä jos ei olla kiinnostuneita, lämpimämpää jos kiinnostaa enempi. Mutta ignoraaminen kuulostaa yläasteikäiseltä.
Ei sillä mitään kiireitä ole, muut tekemiset vain on tärkeämpiä kuin sinun tapaamisesi. Been there done that x 10. Jos Megan Fox tsjp ehdottaisi tapaamista niin aikaa järjestyisi kyllä. Juttu on varmaan niin että olet ok seksiseuraa paremman puutteessa mutta kun on parempaa (ko miehen mielestä ei jonkun toisen!) seuraa niin tulee niitä kiireitä. Mutta eihän tuota voi sanoa ääneen, sehän kuulostaa tosi törkeältä.. Näin se ainakin itsellä mennyt poikkeuksetta kun miettinyt "miksei se vastaa??"
Tunnen ihan samanlaisen miehen. Hän pitää juuri ja juuri sen verran yhteyttä, että suhde säilyy. Välillä häviää kokonaan, sitten taas tupsahtaa esiin. Ei koskaan pahoittele, jos on vaikka 3 päivää vastaamatta viestiini. Saattaa aloittaa keskustelun, ja kun vastaan hänelle, niin hän ei lue sitä viestiä pitkään aikaan tai jättää vastaamatta kokonaan kysymykseeni. Onko sinun tuttavuutesi suomalainen?
Ohjeeni sinulle: siirry eteenpäin. Hän ei arvosta kuin itseään ja omia tarpeitaan / aikataulujaan.
Älä ainakaan pahoita mieltäsi tuollaisen liirumlaarumin takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo vieläkään "lukenut" sitä viestiä. Meinaakohan tuo nyt jättää kokonaan vastaamatta? Miks helvetissä ei vaan voi sanoa ettei halua mitään jos ei halua?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo se vasta juntilta vaikuttaa, että ei reagoisi mitenkään yhteydenottoon. Viestiin vastataan tietenkin aina, viestin sävyllä määritellään kiinnostuksen aste. Asiallista viestiä jos ei olla kiinnostuneita, lämpimämpää jos kiinnostaa enempi. Mutta ignoraaminen kuulostaa yläasteikäiseltä.
Tässä ei ap
Itse katkaisin orastavan "suhteen" mieheen joka jatkoi viesteillä pommitusta. Koin jos vastaan jotain saan niitä kahta kauheammin. Mitä olisi pitänyt tehdä? STOP ?? Luin enkä vastannut mitään.
Kun ei meillä ole koskaan ollut edes seksiä. Mitä hittoa se oikein haluaa? Ei kai sitä seksiäkään sitte? Miks se ei sitten estä mua? Jätä vastaamatta viesteihin? Miksei se sano suoraan kun kysyn? Jos en itse laita viestiä miks se laittaa sitten viikkojen päästä?
Oletteko siis kavereita? Onko teillä ikinä ollut puhetta mistään romanttisesta suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei meillä ole koskaan ollut edes seksiä. Mitä hittoa se oikein haluaa? Ei kai sitä seksiäkään sitte? Miks se ei sitten estä mua? Jätä vastaamatta viesteihin? Miksei se sano suoraan kun kysyn? Jos en itse laita viestiä miks se laittaa sitten viikkojen päästä?
Kontrilloi sinua. Usko jo.
Mitä se siitä saa? Miks joku haluu sellasta?
No alussa sillon 2v sitte ollaan kirjoteltu kaikkea ihanaa. Se sanoi olevansa kiinnostunut. Mut ei enää sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se siitä saa? Miks joku haluu sellasta?
Taviksena, ihan tosi vaikea tietää.
Kuvittelee jotenkin omistavansa.
Niin siis minkäs ikäisiä nyt olette ja minkälainen "suhde" on kyseessä?
Lopeta odottelu ja lopeta suhde. Tulet olemaan onnellinen jättäessäsi koko p''''n taakse.
Ollaan molemmat +35 v vaikkei ehkä siltä vaikuta.
Siis onko hän suomalainen?
Hän saa ihailua ja huomiota, hänellä on joku loppumaton vajaus niissä. Varmaan tekstaa useamman kanssa samaan aikaan.
On suomalainen. Eronnut viikonloppu isä.
Oletteko tehneet yhdessä mitään konkreettista, käyneet kahvilla, konserteissa, matkoilla?
Vai onko kyseessä vain tekstailu? Jos on, niin nyt hyvä ihminen lopeta tämä. Hän ei tule yhtäkkiä heräämään koomasta ja tajuamaan, että sinä olet se oikea. Ei niin käy.
Siis todellakin lopeta suhde.
Mutta kun sen teet, mies kiinnostuu sinusta välittömästi. Alkaa semmoinen viesti ja lepertely että. Ja ihan kokonaiset kaksi viikkoa jonka jälkeen paluu arkeen.
Mieti haluatko löytää itsesi samaisen kahden vuoden jälkeen samasta tilanteesta jossa jo olet?