Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei sano suoraan ettei ole kiinnotunut!?

Vierailija
12.08.2017 |

Miksi se vaan vastailee viesteihin yms?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käyty kahvilla.

Vierailija
42/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on nyt jankutettu etkä vieläkään usko että eroa.

Joten vello ihan niin paljon kuin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo poistin sen jo facebookista, messengeristä ja whatsappista. Enkä aio enää ikinä ottaa yhteyttä. Ois se silti voinu sanoo jotain kun kysyin!

Vierailija
44/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei meillä ole koskaan ollut edes seksiä. Mitä hittoa se oikein haluaa? Ei kai sitä seksiäkään sitte? Miks se ei sitten estä mua? Jätä vastaamatta viesteihin? Miksei se sano suoraan kun kysyn? Jos en itse laita viestiä miks se laittaa sitten viikkojen päästä?

Pitää sua kaverinaan, jos kerran parin vuoden aikanakaan ei ole ollut seksiä. Miksi kaverit pitäisi estää tai pitäisi jättää vastaamatta viesteihin? Jätätkö itse vastaamatta omien kavereidesi viesteihin? 

Vierailija
45/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oishan se voinut sanoa että me ollaan kavereita?

Vierailija
46/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta! Tosiaan jätä jo taakses jos monta vuotta jatkunut. Tiiän kokemuksesta että ei ole helppoa, ite sitten aina kun tehny mieli raivota ja huutaa niin oon viestitelly kaverille ne raivarit että vittu taas tuota miestä. Tämä taas vaatii ystävän joka ei naura sulle ym. 😅

Itselläkin tällänen ihme ukko, sillä erolla että vasta 2 kuukautta ollaan tapailtu ja on ollut seksiäkin. Päiviä jolloin on viesteilläkin maailman mukavin ja kysyy itse millon nähdään. Sitten taas päiviä kun ingnooraa kaiken ja ei vastaa. Kysynyt suoraan onko kiinnostunut siis tapailemaan ja etten mä mikään pano halua olla, päivästä riippuen vastaa joko näkemis ehdotuksella tai syyttelee kiirettä. Naamatusten myös kun kysyin "Heh mä teen kans niin että jos ei oo kysymysmerkkiä niin ei oo pakko vastata.", eli voi olla myös tapa? Nähdessä vaikuttaa sekin niin ihastuneelta. Nyt jo omien hermojen kanssa antanu niin skitson kuvan itestäni, että annan olla ja katotaan kuuluuko.. jos ehottaa näkemistä taas niin kysyn naamatusten niin ei voi kierrellä ja kaarrella.

Vierailija
47/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin tähän itsekin törmännyt nuorten miesten taholta..pakko se kai olisi vaan uskoa, jos viestiä ei oma-alotteisesti laiteta ettei kiinnostusta ole. Miksi kuitenkin viesteihin pitää vastata jos ei ole kiinnostunut?itse en todellakaan vastaa jos en ole kiinnostunut vaan ignooraan täysin!Voisiko takana olla joku miesten ajatus pitää nainen varalla? :O

No tuo se vasta juntilta vaikuttaa, että ei reagoisi mitenkään yhteydenottoon. Viestiin vastataan tietenkin aina, viestin sävyllä määritellään kiinnostuksen aste. Asiallista viestiä jos ei olla kiinnostuneita, lämpimämpää jos kiinnostaa enempi. Mutta ignoraaminen kuulostaa yläasteikäiseltä.

Tässä ei ap

Itse katkaisin orastavan "suhteen" mieheen joka jatkoi viesteillä pommitusta. Koin jos vastaan jotain saan niitä kahta kauheammin. Mitä olisi pitänyt tehdä? STOP ?? Luin enkä vastannut mitään.

Vähän samaa. Eräs mies jo ennen tapaamista puhui minusta hellittelynimillä ym. Tavattiin ja ekan tapaamisen jälkeen loppui hellittelynimet ja viestit väheni minimiin, yleensä vaan vastasi viesteihini, aina ei niihinkään. Sanoin, että tää oli tässä, koska käytöksensä kieli, ettei ole oikeasti kiinnostunut, vaikka niin yritti vakuuttaa. Oli aina hetken hiljaa ja sitten taas laitto viestiä, että kaipaa jne. ja haluaa jatkaa. Se paheni, jos vastasin jotain, vaikka vaan, ettei kiinnosta enää. Vaikenin sen enempää selittelemättä kokonaan ja vieläkin noin vuoden jälkeen tää mies laittaa muutaman viikon välein viestiä, että mitä kuuluu ja kaipaa minua tmv tai sitten soittaa. Olen estänyt hänet, joten ei sinänsä häiritse, vaikka ärsyttääkin. Epäilen vahvasti olleen joko pelimies tai sitten vaan seksin perään.

Vierailija
48/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun poistit. Saat mielenrauhan, kun ei tarvitse koko ajan spekuloida tämän miehen käytöstä. Ihan turha kontakti sinulle. Rekisteröidy Tinderiin, niin saat muuta ajateltavaa :)

Vierailija kirjoitti:

Joo poistin sen jo facebookista, messengeristä ja whatsappista. Enkä aio enää ikinä ottaa yhteyttä. Ois se silti voinu sanoo jotain kun kysyin!

Vierailija
49/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan tuo vastaamattomuus johtua joskus että ex vielä vaivaa mieltä ja toiveita olisi saada kuitenkin lähivuosina ex takaisin siis kun eronnut viikonloppuisä kyseessä. Itsellä vastaan tuli tälläinen tapaus, samaa ikäluokkaa ja mieleen nousee että ei ole valmis kuitenkaan rakastumaan vaan on jätettynä exässä kiinni. Lopetin viestit.

Vierailija
50/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks vuotta sitten ku aloitettiin kirjottelu. Olin varattu. En kertonut sitä tuolle miehelle. Kerroin vasta myöhemmin kun jäin asiasta kiinni. Erosin myöhemmin mut en ole varma uskooko se että oon eronnut. Voisko kaikki johtua tästä?

Vierailija
51/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen. Maailma on täynnä ihania ja komeita miehiä :)

Vierailija
52/81 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/81 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks vuotta sitten ku aloitettiin kirjottelu. Olin varattu. En kertonut sitä tuolle miehelle. Kerroin vasta myöhemmin kun jäin asiasta kiinni. Erosin myöhemmin mut en ole varma uskooko se että oon eronnut. Voisko kaikki johtua tästä?

Siis oletko ap? No arvaa johtuuko siitä. En viestittelisi enää hetkeäkään miehen kanssa, joka on huijannut tuolla tavalla. Olet valehdellut sille miehelle. Haloo!

Vierailija
54/81 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko ap? No arvaa johtuuko siitä. En viestittelisi enää hetkeäkään miehen kanssa, joka on huijannut tuolla tavalla. Olet valehdellut sille miehelle. Haloo!

Olen ap. Mutta miksi se sitten vastailee viesteihin yleensä. Nyt ei oo edes lukenut sitä viimeisintä ja mennyt jo monta päivää. Mut ihan sama. En enää jaksa. Mun mielestä vaan vois sanoa suoraan jos kysyn suoraan!

Vierailija
55/81 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se taas vastailee koko ajan. Vihjailee ja vaikuttaa kiinnostuneelta?! Mikä hitto sitä vaivaa? Se oli neljä päivää jossain "hukassa" ja sen jälkeen alkoi ilmoitella taas itsestään. Miks mä en pääse tästä vaan eroon? Rikon itseni.

Vierailija
56/81 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tässä kävi?

Vierailija
57/81 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se on kiinnostunut?

Tuo on yksi mahdollisuus sanomattomuudelle.

Vierailija
58/81 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin tähän itsekin törmännyt nuorten miesten taholta..pakko se kai olisi vaan uskoa, jos viestiä ei oma-alotteisesti laiteta ettei kiinnostusta ole. Miksi kuitenkin viesteihin pitää vastata jos ei ole kiinnostunut?itse en todellakaan vastaa jos en ole kiinnostunut vaan ignooraan täysin!Voisiko takana olla joku miesten ajatus pitää nainen varalla? :O

Siis jätät viestit vaan luetuksi etkä sinäkään kykene sanomaan suoraan? Miksi ihmiset ei ole rehellisiä ja päästä sitä toista tuskistaan?

Vierailija
59/81 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapilluja on hyvä pitää aina muutama puolilämpöisenä viesteillä.

Vierailija
60/81 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se kiltin miehen syndrooma mistä olen usein puhunut kun kiltti mies ei uskalla suoraan sanoa ja sitten päästää tilanteen liian pitkälle. Jotkut on ihan avioon saakka menneet naisen kanssa josta eivät pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan