Miksi mies ei sano suoraan ettei ole kiinnotunut!?
Kommentit (81)
Jospa sitä ei varsinaisesti kiinnosta mutta pitää sinua varmuuden vuoksi roikkumassa jos tarvitsee joskus seksiä eikä muita ole saatavilla.
Kysymyksessä voi olla peluri joka on kiinnostunut mutta vain niin kauan kuin joku parempi tulee vastaan. Sitten voi pokkana sanoa ettei ollut itse kiinnostunut koska vain sinä lähettelit viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sitä ei varsinaisesti kiinnosta mutta pitää sinua varmuuden vuoksi roikkumassa jos tarvitsee joskus seksiä eikä muita ole saatavilla.
Eihän ne viitsi ja jaksa vastata vaikka seksiä olisi tarjolla. Jos mies edes jotain vastailee niin se on kiinnostunut.
Koska toisen ihastuminen on imartelevaa. Mies saa sinusta boostia egolleen.
Nyt kysyin siltä. Ensin se vastas että mikä nyt on?!? Sitte alko selittämään kiireestä. Ja nyt kun pyysin sanomaan suoraan se ei edes lue sitä viestiä. Vaikka on varmasti näytöltä lukenut. Ku ei tää ole mikään hetken tuttava. Vaan ollaan tätä samaa säätöä jo pari vuotta väännetty. Nyt tuli vaan mitta täyteen mun osalta. Miks se ei sano mitään?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysyin siltä. Ensin se vastas että mikä nyt on?!? Sitte alko selittämään kiireestä. Ja nyt kun pyysin sanomaan suoraan se ei edes lue sitä viestiä. Vaikka on varmasti näytöltä lukenut. Ku ei tää ole mikään hetken tuttava. Vaan ollaan tätä samaa säätöä jo pari vuotta väännetty. Nyt tuli vaan mitta täyteen mun osalta. Miks se ei sano mitään?
Koska haluaa kontrolloida sinua tekemällä noin ettei ota itse vastuuta mistään siirrosta. Lopeta suhde ja odota ottaako mies yhteyttä. Aseta oma ansansa. Sitten jatka samoin. Anna hänen viestiä ja vastaa vasta sitten.
Kuulostaako tuo nyt sitten siltä ettei sitä kiinnosta yhtään? En todellakaan aio enää sanoa sille yhtään mitään. En vaan tiedä mitä teen siinä vaiheessa kun se ikävä tulee ja pakko laittaa se viesti?! Se tulee viimeistään parin viikon päästä. Kerran pääsin kolmeen viikkoon ja sit se laitto sen viestin. Onhan tää nyt ihan järjetöntä!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaako tuo nyt sitten siltä ettei sitä kiinnosta yhtään? En todellakaan aio enää sanoa sille yhtään mitään. En vaan tiedä mitä teen siinä vaiheessa kun se ikävä tulee ja pakko laittaa se viesti?! Se tulee viimeistään parin viikon päästä. Kerran pääsin kolmeen viikkoon ja sit se laitto sen viestin. Onhan tää nyt ihan järjetöntä!
Niin on. Hän kontrolloi sinua kylmästi noin ja viestii minimin vaan tarkistaakseen että olet yhä vallassaan. Antaisin ohjeen että itsenäisty ja kasva ulos tuosta tuo on tuhoisaa sinulle. Suojele itseäsi.
Miksi naisille kontrollointi ja valta ovat niin tärkeitä? Miehelle ei tulisi vastaavassa tilanteessa tuollaiset sanat mieleen ollenkaan.
No mitä miehellä tulisi mieleen vastaavassa tilanteessa?
Googleta / eti facesta Matthew Hussey - sillä on videoita just näistä miten vastata miehelle mihinkin ja ymmärtää niiden ajatusmaailmaa.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille kontrollointi ja valta ovat niin tärkeitä? Miehelle ei tulisi vastaavassa tilanteessa tuollaiset sanat mieleen ollenkaan.
Ai naiselleko ne ovat tässä tärkeitä kun äijä itse tekee noin toiselle. Vai niin.
En ymmärtänyt mitään tuosta yhdestä mielipiteestä.
Ei se oo vieläkään "lukenut" sitä viestiä. Meinaakohan tuo nyt jättää kokonaan vastaamatta? Miks helvetissä ei vaan voi sanoa ettei halua mitään jos ei halua?!
Oudolta kuulostaa, ettet parin vuoden jälkeen tiedä onko mies kiinnostunut!
Ehkä sinä kaipaisit sellaista "meidän pitää puhua" -keskustelua suhteen tulevaisuudesta, mies tyytyväinen nykytilaan..?
niin tähän itsekin törmännyt nuorten miesten taholta..pakko se kai olisi vaan uskoa, jos viestiä ei oma-alotteisesti laiteta ettei kiinnostusta ole. Miksi kuitenkin viesteihin pitää vastata jos ei ole kiinnostunut?itse en todellakaan vastaa jos en ole kiinnostunut vaan ignooraan täysin!Voisiko takana olla joku miesten ajatus pitää nainen varalla? :O
Miehet ei sano ikinä. Se pitää vaan tajuta itse, jos heiltä ei tule oma-alotteisesti viestejä.