Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikku avautuminen viimeajoilta

11.08.2017 |

Oli enää pari päivää koulua jäljellä, kun sossut tuli koululle hakemaan mua. Mentiin ensin terveyskeskukseen ja sieltä suoraan osastolle päivystykseen. Siellä todettiin ettei osastoa välttämättä tarvita, joten mut vietiin lastenkotiin.

Lastenkodissa oli ihan jees, mutta ensimmäinen päivä oli suoraan sanottuna pepusta, koska puhelin vietiin, vapaus rajoitettiin ja enkä tuntenut sieltä ketään. Tutustuin siellä kuitenkin erääseen 13-vuotiaaseen poikaan, joka vähän ahdisteli mua sekä hieman sekaisin olevaan vanhempaan tyttöön, jolta sain muuten numeron.

Parin viikon päästä mut siirrettiin lastensuojelun erityisyksikköön, jonne mut ollaan nyt huostaanotettu. Tämä laitos ei todellakaan oo mistään ankarimmasta päästä, mutta aika tulee pitkäksi ilman puhelinta. Nuoret on ok, samoin suurin osa ohjaajista, vaikka eräs viiskymppinen naisohjaajaja haukkui 7lk kaveriani "pikkuh*oraksi". Oon ollut täällä kohta 2kk edelleen puhelittomana ja ilman itsenäistä liikkumista laitoksen ulkopuolelta.

Tällä hetkellä oon äidin puhelimella salaa, koska oon käymässä kotona, mutta pelkään vaan että jään kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kiva oli taas kuulla, mitä sinulle kuuluu.

2/5 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Kiva oli taas kuulla, mitä sinulle kuuluu.

On mukavaa kun edes yhtä kiinnostaa mun kuulumiset. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette siellä ajankuluksi?

Vierailija
4/5 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki prepaid ja halpa piilokänny. Kerää vaikka pulloja tai  lakkoja jotta saat rahaa.

Vierailija
5/5 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole jotain hoitoneuvottelua jatkosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi