Sisko ja sen mies eivät suostuneet ottamaan meidän tytärtä hoitoon ..
Meidän oli tarkoitus lähteä käymään loman päätteeksi vieläTukholmassa muutamaksi päiväksi miehen kanssa ja ajattelimme, että jos siskoni ja hänen miehensä olisivat voineet katsoa meidän tyttären perään sen ajan.
No, kun kysyin asiasta jo hyvissä ajoin, niin sisko sanoi, ettei se käy, koska ovat menossa mökille 150km päähän juuri silloin. Yritin ehdottaa, että jos tytär olisi voinut tulla heidän mukaansa, mutta se ei kuulema heille käynyt, koska halusivat kahdenkeskidtä aikaa näin lomalla. Molemmat siis pitävät vasta nyt loman.
Mitä ajatuksia? Mielestäni on hiukan hassua se, että lapsi ei voi mennä mukaan mökille ?! Eikai yksi lapsi voi niin paljon olla esteenä? Hänkin olisi varmasti halunnut mukaan. Meillä ei ole muita tukiverkostoja..
Kommentit (17)
Ottakaa lapsi mukaan Tukholmaan.
Olen ymmärtänyt, että kyseiseen kaupunkiin saa viedä lapsia.
Ei se lapsi haittaa siellä Tukholmassa yhtään enempää kuin siellä mökilläkään.
No ei heillä ole mitään velvollisuutta katsoa lastanne. Ilmeisesti he ovat myös perheellisiä? On hyvin ymmärrettävää, ettei intoa riitä, jos he ovat saaneet kahdenkeskistä aikaa omistaan.
Hyvä hyvä. Tällä kertaa lokit jäi raakkumaan rannalle.
Mielestäni on hiukan hassua se, että lapsi ei voi mennä mukaan Tukholmaan ?! Eikai yksi lapsi voi niin paljon olla esteenä? Hänkin olisi varmasti halunnut mukaan
Mielestäni on hiukan hassua se, että yksi lapsi ei voi tulla mukaan Tukholmaan.
0/5
Provoon lankeajia näyttäis olevan paljon nykyään.
Hieman hassua, että oletat siskosi ottavan lapsenne mukaan kun ette itsekään ota.
Vierailija kirjoitti:
Meidän oli tarkoitus lähteä käymään loman päätteeksi vieläTukholmassa muutamaksi päiväksi miehen kanssa ja ajattelimme, että jos siskoni ja hänen miehensä olisivat voineet katsoa meidän tyttären perään sen ajan.
No, kun kysyin asiasta jo hyvissä ajoin, niin sisko sanoi, ettei se käy, koska ovat menossa mökille 150km päähän juuri silloin. Yritin ehdottaa, että jos tytär olisi voinut tulla heidän mukaansa, mutta se ei kuulema heille käynyt, koska halusivat kahdenkeskidtä aikaa näin lomalla. Molemmat siis pitävät vasta nyt loman.
Mitä ajatuksia? Mielestäni on hiukan hassua se, että lapsi ei voi mennä mukaan mökille ?! Eikai yksi lapsi voi niin paljon olla esteenä? Hänkin olisi varmasti halunnut mukaan. Meillä ei ole muita tukiverkostoja..
Eikai yksi lapsi voi niin paljon olla esteenä, jos otatte sen itse mukaanne.
Katkaise niihin itsekkäisiin ihmisiin välit.
Niin minä tekisin. Ja olen tehnytkin. Veli ei ottanut 1,5v kaksosia viikonlopuksi enkä päässyt sen vuoksi festareille. Sanoin veljelle että ei tarvitse soitella sillä en enää ikinä halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Provoon lankeajia näyttäis olevan paljon nykyään.
Tiedätkö mitä? Ei näihin juuri kukaan lankea vaan näihin vastailu on hauskaa ajanvietettä.
Minkä ikäinen lapsi?
On aika eri asia ottaa kontolleen 1-vuotias kuin 7-vuotias.
Mutta itse asiaan: ei ole velvollisuutta, itse kyllä mahdollisesti olisin ottanut lapset mukaan. Riippuu niin täysin suhteista historioineen. Oletko itse auttanut koskaan heitä?
Jos yksi lapsi ei kerta voi olla siskosi ja hänen miehensä mökkiloman esteenä, niin mikä sitten estää teitä ottamasta omaa lastanne mukaan omalle reissullenne? Ei mökillä voi samalla tavalla rentoutua, jos pitää vahtia jonkun toisen lasta. Siskollasi on vihdoin loma, jonka hän haluaa viettää valitsemallaan tavalla. Kunnioita sitä.
Ihan sama este se yksi lapsi on siskosi mökkeilylle kuin teidän reissullenne.
Niin mitä ajatuksia? No että taidat olla vähän yksinkertaista sorttia.
Ymmärrän oikein hyvin. Ei kai KUKAAN nyt halua omalla lomallaan ottaa riesoikseen vierasta lasta. Edes päiväksi tai pariksi. Itse en ainakaan todellakaan ottaisi lomallani hoitoon yhtään kenenkään lasta / lapsia, en sekunniksikaan!
Sä tehtailet aika ahkeraan näitä :D Mutta nyt ei ollu kovin hyvä.
No siirtäkää matkaanne, kysykää milloin sopisi tuosa lapsi hoitoon ja sitten menette.