Eipä sitten taaskaan tullut kahdenkeskistä yötä miehen kanssa...
Näinköhän meillä on enää mitään toivoa?
Laskin tuossa, että ollaan oltu miehen kanssa viimeksi kuluneiden 14 vuoden aikana yhteensä 4 yötä niin, ettei lapsista ainakin jompikumpi ole ollut paikalla. No nyt olisi ekaa kertaa kolmeen vuoteen ollut tiedossa yksi hotellikeikka, jossa paikalla olisi ollut vain minä ja mies. Vaan mitäpä mies on mennyt tekemään: on luvannut toiselle lapselle, että hän saa tulla mukaan, kun oli tullut mieleen yksi lapsen ja miehen yhteinen tekeminen siinä kaupungissa, johon olimme menossa.
Me ei nykyään pahemmin harrasteta seksiä, koska lapset on tosiaan aina paikalla ja melkein aina valveillakin, enkä halua sitä silloin. Siksi hotelliyölle olisi luullut olevan tilausta.
Miestä tämä seksittömyys joskus aikanaan rassasi (minua ei niinkään), mutta ei sitten ilmeisesti enää... Kun kuulin lapsen mukaantulosta ja sanoin, että ei sitten peiton heiluttelu kiinnostanut, hän tuhahti, että se nyt on hänelle ihan yhdentekevää, onko sitä kerran kolmessa vai kuudessa kuukaudessa. Luulisi, että seksillä olisi sitä korkeampi arvo, mitä harvemmin sitä on. Mutta ei näköjään.
Kommentit (39)
Et vaan halua seksiä, se on nyt jo kaikille selvä, myös ilmeisesti miehellesi.
Minä haluan, joten vaikka kotona on lapsia: makuuhuoneen ovessa on lukko. Illalla kun lapset ovat nukkumassa, puuhataan hiljaa. Yöllä voi herätä, aamun aloittaa hiljakseen kun ei ole enää taaperoita välissä.
Miehen kanssa lämmitämme joka viikko saunan meille kahdelle, joskus pari kertaa. Vähintään lauteilla otan häneltä pos*een.
Jos päivällä on tuntikin että talo on tyhjä kun lapset ovat kavereilla, olemme heti touhussa. Siinä putoaa mopit ja jakarit käsistä heti kun polkupyörä on mutkan takana. Jos satutaan olemaan autotallissa, niin sitten siellä.
Niin ja kotiin tultua teinit ei kaipaa meitä hetkeen kun vaihdamme makkarissa vaatteita. Siinä ehtii hyvin vetää oven kii ja käväistä hipihiljaa polvillaan miehen edessä.
22
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että liian vähän liian myöhään. Mies on jo luovuttanut seksielämänne suhteen ja ihan oikeutetusti minun mielestäni.
Harvemmin kuin kerran viikossa on jo tahti , jolla himotkin turtuu. Silloin on ihan sama onko pari kertaa kuussa, kerran vuodessa tai ei koskaan. Mies valitsee tällöin mieluummin nyrkkikyllikin daamikseen, mikäli ylipäänsä suhteessa pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Olisin loukkaantunut, jos juuri sinä ap olisit lapsille hoidon ja koko hotelliyön järjestänyt. Meillä suhde hyytyi siihen, että minä panostin, mies ei. Miehellä ei yhteiset reissut tai treffit kiinnostaneet. Lähinna pilkkasi toiveitani. Siihen hyytyi 20 vuoden suhde.
Näin miehenä voin sanoa ettei aikataulutettu seksi kiinnosta yhtään. Jos almanakkaan raapustetaan että seksiä on tiedossa kolmen viikon päästä kun ollaan reissussa, niin antaa sit olla.
Mulla on kokemusta pitkästä liitosta, jossa seksiä oli ehkä kerran kuussa, ja toisesta jossa seksiä oli päivittäin. Voin sanoa että siinä missä oli päivittäin, miehen sai sen eteen suostumaan ihan mihin vaan. Siinä missä oli kerran kolmessa kuukaudessa, miestä sai maanitella ja vietellä siihenkin. Lopulta kumpaakaan ei kiinnostanut enää yhtään.
Eli seksi paranee siitä mitä enemmän sitä harrastaa, ei kasva korkoa kun sitä panttaa.
Meillä oli ihan onneton seksielämä useita vuosia, kun lapset oli pieniä ja molemmat teki pitkiä päiviä töissä. Nyt yht'äkkiä kipinä löytyi molemmilla uudestaan. Ollaan kuin teinit, jatkuvasti heti pienenkin tilaisuuden tullessa olemme toistemme kimpussa, suorastaan kuolataan toistemme perään ja lemmekkäät viestit lentelevät työpäivän aikana. Kuitenkin siten, että muut eivät tätä huomaa. Ainoastaan lapsemme ja lähimmät ystävämme ovat huomanneet, että viihdymme taas tosi hyvin yhdessä ja arvostamme toisiamme. Tätä on jo kestänyt lähes vuoden, toivottavasti pidempäänkin!
Onko teillä pieni asunto? Kerrostaloko? Omakotitalossa yleensä on enemmän tiluksia.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan halua seksiä, se on nyt jo kaikille selvä, myös ilmeisesti miehellesi.
Minä haluan, joten vaikka kotona on lapsia: makuuhuoneen ovessa on lukko. Illalla kun lapset ovat nukkumassa, puuhataan hiljaa. Yöllä voi herätä, aamun aloittaa hiljakseen kun ei ole enää taaperoita välissä.
Miehen kanssa lämmitämme joka viikko saunan meille kahdelle, joskus pari kertaa. Vähintään lauteilla otan häneltä pos*een.
Jos päivällä on tuntikin että talo on tyhjä kun lapset ovat kavereilla, olemme heti touhussa. Siinä putoaa mopit ja jakarit käsistä heti kun polkupyörä on mutkan takana. Jos satutaan olemaan autotallissa, niin sitten siellä.
Arvon leidit, tässä on nainen jota ei voi olla haluamatta. Eikä kyse ole siitä kuin että seksiä silloin kun siihen on mahdollisuus, ilman mitään isompia kommervenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt kyllä oikeasti ymmärrä sinua, ap.
Mikä helvetti siinä on, että ei muka voi harrastaa seksiä, jos samassa asunnossa on lapsia? Huudatko kuin susi, kun sekstailet, vai mistä on kyse?
Makuuhuoneen oveen lukko tai haka ja asenne uusiksi, nainen!
En yhtään ihmettele miestäsi, jos sinusta todellakin ainoastaan silloin voi harrastaa seksiä, kun lapset ovat muualla.
Meillä on nyttemmin jo 15- ja 17-vuotiaat lapset. Lapset ovat olleet molemmat kotoa poissa tasan nolla kertaa. Olisi ollut todella seksitön avioliitto, jos sitä olisi kytännyt.
Oven saa lukkoon, eikä aktin aikana tarvitse huutaa. Simple as that.
Tää on nyt ihan ohis, mutta minusta on outoa, ettei 15 ja 17 vuotiaat lapset ole koskaan olleet yötä poissa kotoa. Mahtaa olla aikamoinen järkytys muuttaa omilleen. 17-vuotias on kuitenkin jo lähes aikuinen.
Ehkä en ymmärrä, kun itse olen harrastanut paljon ja matkustellut yksin sukulaisten luona myös lapsena. Minusta se oli mukavaa ja rikastuttavaa vaikka äiti joskus kyläluudaksi kutsuikin kun olin harvase viikonloppu poissa kotoa :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti siinä on, että ei muka voi harrastaa seksiä, jos samassa asunnossa on lapsia? Huudatko kuin susi, kun sekstailet, vai mistä on kyse?
En yhtään ihmettele miestäsi, jos sinusta todellakin ainoastaan silloin voi harrastaa seksiä, kun lapset ovat muualla.
Meillä on nyttemmin jo 15- ja 17-vuotiaat lapset. Lapset ovat olleet molemmat kotoa poissa tasan nolla kertaa. Olisi ollut todella seksitön avioliitto, jos sitä olisi kytännyt.
Samaa mieltä. Minun on ihan pakko saada säännöllisesti, en ymmärrä miten naiset pystytte olemaan ilman? Minä sanon lapsille, että minä ja mies mennään nyt pussailemaan ja meitä ei saa häiritä ja lähes ryöstän mieheni seksipuuhiin jos tarve vaatii, ja vaatiihan ne;)
Haluan ja tarvitsen miestäni! Vain hän voi tarjota minulle seksuaalista tyydytystä, tarvitsen hänen hyväilyjään ja penistä, mikään ei korvaa sitä. Haluan miestäni, himoitsen.
Makkarin ovi lukkoon ja lapset namikulhon kanssa viikonloppuaamuisin lastenohjelmien pariin, niin saadaan kahden keskistä seksi ja hellimisaikaa. Haluan ja tarvitsen sitä. Onneksi miehenikin henkireikä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Minun on ihan pakko saada säännöllisesti, en ymmärrä miten naiset pystytte olemaan ilman? Minä sanon lapsille, että minä ja mies mennään nyt pussailemaan ja meitä ei saa häiritä ja lähes ryöstän mieheni seksipuuhiin jos tarve vaatii, ja vaatiihan ne;)
Haluan ja tarvitsen miestäni! Vain hän voi tarjota minulle seksuaalista tyydytystä, tarvitsen hänen hyväilyjään ja penistä, mikään ei korvaa sitä. Haluan miestäni, himoitsen.
Makkarin ovi lukkoon ja lapset namikulhon kanssa viikonloppuaamuisin lastenohjelmien pariin, niin saadaan kahden keskistä seksi ja hellimisaikaa. Haluan ja tarvitsen sitä. Onneksi miehenikin henkireikä. :)
Niin ja arkisin laitan pikkuisen jo 19 nukkumaan ja hyppääminen heti sänkyyn kun nuorin on nukahtanut. Teini on kuitenkin kavereiden luona klo 21 asti niin jää sitä ihanaa seksiaikaa, siihen ei tarvita kuin 10 -30 min, minulle riittää koko sessioon o:n kanssa se 10-15 min;)
Eli silloin kun sinua sattuu kerran kymmenessä vuodessa haluttamaan niin on verinen loukkaus jos mies ei juuri silloin halua? :D get real bitch
Ehkä mies otti lapsen mukaan koska ei halunnut seksiä ?
Vierailija kirjoitti:
Miten usein täällä lapsiperheen vanhemmat ylipäänsä pääsee viettämään lapsivapaita öitä keskenään? Jotenkin tuntuu kun laskee, että meidän täytyy olla tässä suhteessa joku surullinen poikkeus.
ap
Lapsivapaita meillä on ollut yksi yö vuodessa, kun lapset oli pieniä, ja nykyään teinien kanssa 0-3 yötä. Seksiä harrastetaan omassa makuuhuoneessamme 1-3 kertaa viikossa, kun teinit on komennettu illalla omiin huoneisiinsa nukkumaan tai jos olemme puolisoni kanssa kahdestaan suihkussa. Yritämme olla hiljaa, ettei häiritse lapsia/nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt ihan ohis, mutta minusta on outoa, ettei 15 ja 17 vuotiaat lapset ole koskaan olleet yötä poissa kotoa. Mahtaa olla aikamoinen järkytys muuttaa omilleen. 17-vuotias on kuitenkin jo lähes aikuinen.
Ehkä en ymmärrä, kun itse olen harrastanut paljon ja matkustellut yksin sukulaisten luona myös lapsena. Minusta se oli mukavaa ja rikastuttavaa vaikka äiti joskus kyläluudaksi kutsuikin kun olin harvase viikonloppu poissa kotoa :)
En ole ap, mutta meillä talo tosi harvoin tyhjä. Lapset kyllä käyvät mummolla ja kavereilla sekä leirikoulussa ja turnauksissa, mutta tosi harvoin nämä menot osuvat kaikilla lapsilla samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta meillä talo tosi harvoin tyhjä. Lapset kyllä käyvät mummolla ja kavereilla sekä leirikoulussa ja turnauksissa, mutta tosi harvoin nämä menot osuvat kaikilla lapsilla samaan aikaan.
Aivan, saatoin toki ymmärtää kirjoituksen väärin. Enpä tullut sitä ajatelleeksi. Jotenkin omalla äidinkielentajulla tulkitsin automaattisesti, että lause "lapset ovat olleet molemmat kotoa poissa tasan nolla kertaa" tarkoittaa samaa kuin "kumpikaan lapsista ei ole koskaan ollut poissa kotoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän meillä on enää mitään toivoa?
Laskin tuossa, että ollaan oltu miehen kanssa viimeksi kuluneiden 14 vuoden aikana yhteensä 4 yötä niin, ettei lapsista ainakin jompikumpi ole ollut paikalla. No nyt olisi ekaa kertaa kolmeen vuoteen ollut tiedossa yksi hotellikeikka, jossa paikalla olisi ollut vain minä ja mies. Vaan mitäpä mies on mennyt tekemään: on luvannut toiselle lapselle, että hän saa tulla mukaan, kun oli tullut mieleen yksi lapsen ja miehen yhteinen tekeminen siinä kaupungissa, johon olimme menossa.
Me ei nykyään pahemmin harrasteta seksiä, koska lapset on tosiaan aina paikalla ja melkein aina valveillakin, enkä halua sitä silloin. Siksi hotelliyölle olisi luullut olevan tilausta.
Miestä tämä seksittömyys joskus aikanaan rassasi (minua ei niinkään), mutta ei sitten ilmeisesti enää... Kun kuulin lapsen mukaantulosta ja sanoin, että ei sitten peiton heiluttelu kiinnostanut, hän tuhahti, että se nyt on hänelle ihan yhdentekevää, onko sitä kerran kolmessa vai kuudessa kuukaudessa. Luulisi, että seksillä olisi sitä korkeampi arvo, mitä harvemmin sitä on. Mutta ei näköjään.
Siis öö?.. SÄ et halua seksiä, jos lapset on kotona? Eli tarkoittaako tämä, että teillä on ollut seksiä 14 vuoden aikana neljä kertaa? No enpä kuule yhtään ihmettele miehesi kommenttia. Ymmärrän häntä täysin. Turhaan SÄ tässä marttyyriksi heittäydyt. Kyllä seksiä voi harrastaa, vaikka lapset kotona onkin. Kyse on vaan asenteesta ja se sulla nähtävästi mättää. Ihme, että miehesi on sietänyt tilannetta. Musta on sitäpaitsi hienoa, että miehesi on osallistuva isä ja on järjestänyt yhteistä aikaa lapsen kanssa jonkin aktiviteetin merkeissä. Sekään ei liene ihan itsestäänselvyys aina. Arvosta sitä mitä sulla on ja osoita se myös.
Tämä on uskottava selitys. Mies on jo tehnyt surutyönsä, päättänyt kestää seksitöntä avioliittoa ja löytänyt sisältöä elämäänsä esimerkiksi yhdessäolosta lasten kanssa. Ei hän odota tai suunnittele seksiä vaan niitä iloisia asioita, jotka hänellä on joka päivä.
Ei saada myytyä edes halvalla hinnalla.