Kysy mitä vaan kalastusta harrastavalta naiselta
Kommentit (19)
Kalastatko perhoilla? Isoin kalasi?
Olit varmaan tottunut kalanhajuun jo ennen harrastusta?
Vierailija kirjoitti:
Millä yleensä kalastat?
Virvelillä. Muutamasta paikasta mistä todistetusti saa isoja säyneitä ja ahvenia, mato-ongella.
Vierailija kirjoitti:
Kalastatko perhoilla? Isoin kalasi?
Muutaman kerran olen kokeillut vaan ei tuntunut omalta jutulta, ehkä joskus uudestaan :) Isoin kalani on 7,6kg hauki.
Vierailija kirjoitti:
Olit varmaan tottunut kalanhajuun jo ennen harrastusta?
Isäni aktiivisen kalastusharrastuksen ansiosta kyllä :D
Mitä mieltä catch & release-kalastuksesta?
Masturboitko kalareissuilla koskaan?
Muikkuverkot. Miten saan muikkuja?
Oletko jo saanut kaikki kolme nieriä-lajia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä catch & release-kalastuksesta?
En henkilökohtaisesti tykkää. Vaikka suuri kala olisikin ulkoisesti "vahingoittumattomana" säilynyt, jo pelkkä väsyttämiskamppailun tuoma stressi voi johtaa kuolemaan myöhemmin.
Pienet kalat nyt luonnollisesti voi laskea takaisin jos koukut ei ole repinyt suuta, saavatpahan kasvaa.
Kalastus on paljon mukavampaa kun menee järvelle sillä periaatteella, että kalastaa itselleen tarpeellisen määrän ja jos se ennätyskala tulee siinä muiden joukossa niin voi lähteä hyvillä mielin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuppaako miehet neuvomaan?
Vanhemmat kalamiehet yleensä, lähinnä uistinten uimistekniikasta tms. Yleensä keskustelu menee kuitenkin siihen, että miten on mukavaa kun naisetkin tykkää kalastaa.
En ole kokenut ikinä yli 10 vuoden aikana, että miehet suhtautuisi minuun niin etten osaa, koska olen nainen. Hyvä meininki on aina. :)
Vierailija kirjoitti:
Masturboitko kalareissuilla koskaan?
En.
Vierailija kirjoitti:
Muikkuverkot. Miten saan muikkuja?
Isäni opetti joskus että parhaan makuiset muikut jää 14-16mm sopivaan silmäkokoon ja tähän aikaan vuodesta verkot kannattaa laskea pohjaan.
Itse en ole muikkuverkkoja vielä innostunut kokeilemaan, mutta ehkä joku päivä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä kalastamisessa on parasta?
Ehdottomasti se, kun ei koskaan tiedä milloin se the kala tarttuu mukaan! Kun iso tulee ylös, niin sen jälkeinen tunne on pelkkää iloa ja hyvää mieltä. :)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo saanut kaikki kolme nieriä-lajia?
En ole.
Millä yleensä kalastat?