Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan absurdi tilanne, mies ei ole koskaan kotona viikonloppuisin

Vierailija
11.08.2017 |

Muutettiin vähän pakon sanelemana yhteen alkuvuodesta, ollaan tunnettu ikuisuus ja seurusteltu aika pitkään. Mulla on lapsia, miehellä ei, mutta tulevat hyvin toimeen ja tykkäävät toisistaan puolin ja toisin. Tässä ei siis ongelmaa. Olin pitkään yksin lasten kanssa ennen kuin aloimme seurustella eikä mulle ole mikään ongelma olla ns. vastuuhenkilönä kotona.

En ymmärrä miten tilanne on luisunut tähän. Mies on sanotaanko puolen vuoden kuluessa ollut kotona viikonlopun ehkä kerran tai kaksi. Viikolla on päivät töissä, illat joskus jossain omissa harrastuksissa ja joskus puuhailee autotallissa... Viikonloput menevät esimerkiksi autoa fiksaillessa veljensä kanssa tai isänsä apuna erilaisissa hommissa, joskus muuta vastaavaa. Tänään varmaan lähtee puolitutun maalaustalkoisiin. En jaksa enää edes kysyä.

Joku ehdottaa toista naista, pakko sanoa että miehestä ei ole sellaiseen. On äärimmäisen kiltti ja sitoutunut, haluaa loppuelämää ja yhteistä tulevaisuutta, omaa taloa ja perunamaata. Laittelee tilannekuvia viestinä ja joskus soittelee.

Puhuttiin asiasta vakavasti eräs vkl (meillä oli vuosipäivä, lapset poissa ja mies oli kalastamassa koko vkl...). Mies sanoo vain, ettei voi olla aina täällä? Aina? En ole nalkuttanut, estänyt tai edes maininnut aiheesta kuin pari kertaa, ajattelin että aikuinen mies kyllä osaa priorisoida. Nyt on typerä olo :( Alkaa kyllästyttää, kun kaikki isommat kotityöt jäävät aina mulle ja lapsetkin ihmettelevät. Otan puheeksi joo, mutta voiko suhde kaatua tällaiseen? Yksinäisyyteen.

Äh... Oisko jollain jotain fiksua sanottavaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen se, että mies vain on tuollainen. Onhan ydinperheissäkin kaiken maailman harrastajaa ja työnarkomaania. Jotkut vaan tekevät omia juttujaan enemmän kuin toiset.

(Esim. Minulla on tällainen mies. Olemme myös uusperhe. Mies kertoi jo heti alkuun tekevänsä paljon töitä, ja ensimmäisen avioliittonsa kaatuneen siihen.

Minulle se sopii hyvin. Näin mies ei häiritse minun ja lasteni yhteyttä, ja introverttina saan paljon omaa aikaa itselleni. )

Toinen juttu on se, että mies haluaisi seuraa ap:sta, mutta ap on sidoksissa lapsiinsa, eikä saa sitä seuraa. Siksi mies hakee seuransa muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi