Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi Unelmakämpän homojen suhde ei vaikuta aidolta...

Vierailija
02.04.2006 |

mennään tässä nyt kihloihin kun se on kivaa...jeejee! vähän tähän tyyliin minusta...=/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta siitä olen samaa mieltä ettei kihloihin meno ole mikään ratkaisu parisuhteen ongelmiin. Ja näin on tässä näyttänyt käyneen. Mutta emmehän me tiedä koko totuutta vaan vain sen minkä ruudusta olemme nähneet.

Vierailija
2/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minustakin oli kivaa mennä kihloihin, mutta se oli kyllä vakavakin juttu! =)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisuna ne menivät kihloihin? En minä ainakaan ole huomannut mitään ongelmia, ovat noista pareista Saritan ja Tanelin lisäksi kaikkein onnellisimman ja tasapainoisimman oloiset.

Perustelutkin olivat hyviä, paljon parempia kuin monilla naimisiinkin menijöillä: On huomattu tässä että kuinka paljon tosiaan toisesta välitetään, tämä on se mies jonka kanssa haluan olla loppuelämän, muutamasta riidasta on suhde vain vahvistunut ja riidoista on vain huomattu se, kuinka paljon sitä toista rakastaa, olen joskus ollut epävarma että kuinka tosissaan toinen on, nyt tiedetään että ollaan tosissaan.

Musta ihanasti mietityt perustelut! Monet huomaavat riidellessään että toi tyyppi on kusipää jonka kanssa en halua olla, monet ovat epävarmoja toisen tunteiden vakavuudesta suhteen aikana, mutta läheskään kaikki eivät halua kihloihin ja vakuuttaa että vakavissani olen, monissa suhteissa ei voida yhteisesti sanoa, että toisen kanssa halutaan vanheta ja välitetään hirveästi, monilla remontti kaataa suhteen! Nämä voivat, uskaltavat ostaa talon ja sanoa, että suhde vain lujittuu kaiken aikaa, ja ostavat kihlat sitoutumisen merkiksi!

Että mitä ihmeen epäaitoa tuossa on???? Täälläkin mammat vinkuvat että mies ei halua sitoutua täysin, mies ei sano mitään kaunista, kun riidellään (ja riidellään kaikesta) mies uhkaa erolla tai minä uhkaan erolla tai mies häipyy, enkä tiedä haluanko jatkaa suhdetta.

Noinko paljon nyppii, kun jotkut tietävät mitä tekevät, ja heillä menee hyvin;)