Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä tuli WT-olo tarjouskaupassa käydessä

Vierailija
11.08.2017 |

Erehdyin menemään tällaiseen ns köyhien kauppaan. Äitejä aivottomineen, säntäilevineen nulikoineen. Yksikin äiti huusi koko ajan lastaan: "SinnAAA! SinnAAA! SinnAAA! Heiheiheihei! SinnAAA HEIHEIHEI! Äiti jättää Sinnan heiheiheihei!" ja Jonne Aaron soi repeatilla täysillä kaupan kaiuttimista. Luojan kiitos, ettei ole laissa määrättyä pakkoa asioida kyseisessä putiikissa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olet ihan oikeasti WT, jos tunnistat jonkin Jonne Aaronin.

Vierailija
2/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vaan punaiselta ristiltä kriisiapua pyytämään! Miten ikinä voit selvitä tuosta traumasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa sita ja tata.

Olen ollut Lidlssa Bjorn walhroosin takana kassalla. Sama herra on ollut edessani Stockalla ja Prismassa.

Norwegian: Lento emanta selitteli etta ollaan tallainen halpa lento yhtio. Edelliselle lennolla oli Prinsessa Madelain koneessa ja seuraavalla kerralla vieressani istui Halla-Aho

Kike Elomaa han olen tormannyt useasti Tarjoustalossa .

musta tuntuu, etta wt arvioijat ovat kateellisia ihmisille jotka uskaltavat tehda mita haluavat

Vierailija
4/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpalentoyhtiö se Norwegian onkin. Aikataulut ja kalustomäärät niin kireät että ongelmat liikenteessä kertautuu viikoksi eteenpäin. Minulla on niin vähän vapaa-aikaa etten uskaltaisi riskeerata niitä harvoja hetkiä ostamalla Norskin lentoja. Vielä pahempi on AB.

Vierailija
5/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mieluummin olisin jossain Tarjoustalossa ja kuuntelisin Jonne Aaronia, joka tekee oikeasti hyvää musaa, kuin jossain ylikriittisten ihmisten keskellä "hienossa" kaupassa.

Vierailija
6/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mieluummin olisin jossain Tarjoustalossa ja kuuntelisin Jonne Aaronia, joka tekee oikeasti hyvää musaa, kuin jossain ylikriittisten ihmisten keskellä "hienossa" kaupassa.

Syntikasta kaikki valmiit tehosteet päälle kamalan kaiun kanssa ja päälle huudetaan kahta sanaa - siinä sitä "oikeasti hyvää musaa". Tyyppi ei olisi yhtään mitään, jos se ei olisi ollut Vain Elämäämäässä...

Vierailija
7/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen liikenne on täynnä WT-porukkaa. Onneksi on vara käyttää taksia.

Vierailija
8/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa sita ja tata.

Olen ollut Lidlssa Bjorn walhroosin takana kassalla. Sama herra on ollut edessani Stockalla ja Prismassa.

Norwegian: Lento emanta selitteli etta ollaan tallainen halpa lento yhtio. Edelliselle lennolla oli Prinsessa Madelain koneessa ja seuraavalla kerralla vieressani istui Halla-Aho

Kike Elomaa han olen tormannyt useasti Tarjoustalossa .

musta tuntuu, etta wt arvioijat ovat kateellisia ihmisille jotka uskaltavat tehda mita haluavat

Sinä et pysty edes kirjoittamaan kunnolla, joten mitä siitä, vaikka olet ollut kenen takana jonossa.

Vierailija
9/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä viestissä oli kaikki pielessä. :D

Tarjoustaloa ei ole enää olemassa ja Jonne Aaron ei ole ikinä tehnyt hyvää musiikkia.

Vierailija
10/10 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi paljoa olla melun keskellä. Saan invalidisoivan migreenikohtauksen.

Lähikauppa olla pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän