Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko tällaisen miehen tapailua??

Vierailija
11.08.2017 |

Olen tuntenut miehen nyt pari kuukautta ja seksiä on harrastettu ehkä kolme kertaa. Seksissä mies ei ole kertaakaan tehnyt elettäkään, että minäkin saisin orgasmin. En siis saa koskaan pelkällä jyystöllä, vaan tarvitsen muuta stimulaatiota. Mies ei yritä kädellä eikä todellakaan nuolemalla. Itse kyllä tarjoaa aina kikkeliä suuhun.

En ole vielä maininnut mitään asiasta, koska jotenkin kuvittelin yli kolmekymppisen miehen älyävän asian itsekin, mutta ei. Kerran ohjasin miehen käden alakertaan ja odotin vastapalvelusta, mutta eihän se oikein jaksanut kun oli jo saanut itse. Seuraavalla kerralla ajattelin kyllä mainita asiasta.

Jatkaisitko itse tällaisen miehen tapailua? Onko tämä jotain alkunössöilyä vain vai voiko vielä muuttua paremmaksi asiat, vai jos miestä ei alussa kiinnosta niin ei tule kiinnostamaankaan? On kuitenkin muuten niin huolehtiva ja välittävä, tuo kukkia ja hieroo hartioita ym, mutta sängyssä ei kiinnosta miellyttää?

Alkaa jo ärsyttää.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut melkein 10 vuotta naimisissakin aiemmin. Ajattelin seuraavalla tapaamisella tiedustella saiko vaimo ikinä orgasmia. En kuitenkaan haluaisi olla ilkeä, mutta oikeasti ärsyttää, että joidenkin miesten mielestä seksi on tyydyttävää vaikka nainen ei koskaan saisi mitään. Voin antaa pari mahdollisuutta, mutta en pysty olemaan miehen kanssa joka ei nuole. Sellainen seksi ei anna mitään tyydytystä.

Ap

Sori, nyt, mutta mitä hittoa sä sillä tiedolla teet miltä siitä ex:stä tuntui? Muuttaako se jotenkin sun tilannetta? JOS olette aikuisia ihmisiä molemmat, varmaankin voitte käydä ihan asiallisen keskustelun siitä, mitä kumpikin seksiltä toivoo. Jos ette, sitten ei kyllä av:kaan pysty auttamaan...

Vierailija
42/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin tällaisen miehen tapailun, kun kerroin hänen tulonsa jälkeen, että Hei mä en vielä saanut, niin hän vain tokaisi että väsyttää että joku toinen kerta sit. Ei jatkoon! Tällä hetkellä haluan että itse tulen ensin ja sitten vasta mies. Jos minä en saa orgasmia, niin sitten ei saa kukaan mukaan, kahden kauppa. :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota puheeksi ja kerro, että seksi on turhan yksipuolista. Jos mies on tosiaan sitä mieltä, ettei naista tarvitse tyydyttää, niin kannattaa jättää. Ei tuollaisesta tule mitään.

Olen huomannut, että parikymppiset miehet aloittavat hommat nuolemalla eikä tulisi kuuloonkaan, ettei naista otettaisi huomioon. 30 ikävuoden jälkeen miehillä taas tuntuu olevan sellainen kuva, että naisen ei kuulukaan saada mitään seksistä, ihan kiltteyttään akka vaan antaa miehelle välillä. Ei ihme, että tulee ongelmia makkarin puolella ja suhteessa muutenkin. Varmaan sukupolvieroja.

Enpä ole tuollaisia yli kolmekymppisiä kohdannut. Nyksällekin, joka oli kuusikymppinen kun tavattiin, on ollut itsestäänselvyys että minunkin pitää nauttia seksistä ja saada orgasmi. On innokkaampi nuolemisesta kuin minä. Eksä oli viisikymppinen kun tavattiin ja samoin aina valmis ja halukas varmistamaan ensin minun saamiseni.

Vierailija
44/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäsin väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan