Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko tällaisen miehen tapailua??

Vierailija
11.08.2017 |

Olen tuntenut miehen nyt pari kuukautta ja seksiä on harrastettu ehkä kolme kertaa. Seksissä mies ei ole kertaakaan tehnyt elettäkään, että minäkin saisin orgasmin. En siis saa koskaan pelkällä jyystöllä, vaan tarvitsen muuta stimulaatiota. Mies ei yritä kädellä eikä todellakaan nuolemalla. Itse kyllä tarjoaa aina kikkeliä suuhun.

En ole vielä maininnut mitään asiasta, koska jotenkin kuvittelin yli kolmekymppisen miehen älyävän asian itsekin, mutta ei. Kerran ohjasin miehen käden alakertaan ja odotin vastapalvelusta, mutta eihän se oikein jaksanut kun oli jo saanut itse. Seuraavalla kerralla ajattelin kyllä mainita asiasta.

Jatkaisitko itse tällaisen miehen tapailua? Onko tämä jotain alkunössöilyä vain vai voiko vielä muuttua paremmaksi asiat, vai jos miestä ei alussa kiinnosta niin ei tule kiinnostamaankaan? On kuitenkin muuten niin huolehtiva ja välittävä, tuo kukkia ja hieroo hartioita ym, mutta sängyssä ei kiinnosta miellyttää?

Alkaa jo ärsyttää.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua kiinnostaa tyydyttävä seksielämä, on varmaan lähdettävä. Minä odottelin 4 vuotta ennen kuin annoin periksi.

Odotit tekemättä itse mitään, kuten ap nyt tekee?

Vierailija
22/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä ap tehnyt identtisen avauksen jo aiemmin kesällä?

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua koskea toosaasi. Oletko varmasti huolehtinut intiimihygieniastasi?

Vierailija
24/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go again...Itsenäinen nykynainen seisoo miehen takana piiska kourassa vaatimassa paljon osallistumatta itse mitenkään.

Vierailija
25/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa itsekkäältä. Lopettaisin suhteen. Tuosta seksi ei ainakaan parane.

Vierailija
26/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen aina ihmetellyt, kuinka paljon on sellaisia miehiä, jotka vain hätäisesti panevat ja siinä se. Ei mitään esileikkiä, lämmittelyä, nuolemista ja hiukan monipuolisempaa hyväilyä. Lähden siitä, että seksissä tavoitteeni on tuottaa toiselle hyvä olo ja toivottavasti nauttia hiukan itsekin. :)

Vierailija
27/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut melkein 10 vuotta naimisissakin aiemmin. Ajattelin seuraavalla tapaamisella tiedustella saiko vaimo ikinä orgasmia. En kuitenkaan haluaisi olla ilkeä, mutta oikeasti ärsyttää, että joidenkin miesten mielestä seksi on tyydyttävää vaikka nainen ei koskaan saisi mitään. Voin antaa pari mahdollisuutta, mutta en pysty olemaan miehen kanssa joka ei nuole. Sellainen seksi ei anna mitään tyydytystä.

Ap

Älä puhu omasta tai toisen exästä seksiin liittyvissä asioissa. Syynä tuohon miehen käytökseen on varmaan tuo pitkä liitto ja siellä opitut tavat.

Tee niin, että ystävällisesti opetat miehen tyydyttämään sinut. Jos hän on vasta kolmekymppinen, niin paljon on vielä tehtävissä. Vastahan hän on sen verran kasvanut, ettei tule ihan ensimmäisestä kosketuksesta. Nyt on vaan sun tehtävä näyttää, että kuinka paljon parempaa seksiä hän saakaan kun ottaa myös sun tarpeet huomioon.

t: nelikymppinen mies, josta on tullut viimeisen 10 vuoden aikana tosi paljon parempi sängyssä

Vierailija
28/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniassa ei ole vikaa, pesen toosan joka kerta intiimisaippualla ennen tapaamista ja tulehduksia ei ole. Aiemmat miesystävät ovat myös innokkaasti olleet toosan kimpussa. Ja miten niin vaadin kaikkea osallistumatta mitenkään? Lutkutan jormaa antaumuksella joka kerta, teen mitä mies haluaa ja nielen lastitkin kaupan päälle, ja silti edes vihjailuista huolimatta en saa mitään itse. Mutta kai sitten aikuiselle miehellekin täytyy ihan kädestä pitäen opettaa, että nainenkin haluaisi joskus jotain.

Ap

Vierailija
29/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla oikeasti vain todella itsekäs, jos ei edes uutta naista suhteen alkuhuumassa jaksa yrittää tyydyttää. Eikö hän ole huomannut tai kysynyt että saitko sinä? Tuollainen käytös, etenkin suhteen alussa, ei ihan oikeasti lupaa hyvää. Seuraavan kerran uhut miehelle mistä tykkäät, ohjaat ja opastat tarvittaessa, mutta jos senkään jälkeen ei löydy mieheltä oma-aloitteisuutta, niin mieti tarkasti jaksatko sellaista miestä ylipäätään. Molemmin puolin nautinnollinen seksi on kuitenkin yksi ihanimmista asioista parisuhteessa,

Vierailija
30/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehethän kuvittelee, että naiset saa yhdynnässä vaikka melkein kukaan nainen ei oikeasti sillä tavalla saa. Ehkä entiset naiset on feikanneet orkut panoissa ja näin sitten aiheutetaan niitä kuvitelmia, että naiset saa aina vain pamputtamalla.

Jotkut naisethan kuvittelee, että naiset ei saa yhdynnässä kun ei itsekään saa. Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa muiden naisten saamisista? Nainen joka saa auttamatta feikkaa.

Vierailija
31/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messerling kirjoitti:

Miehenä olen aina ihmetellyt, kuinka paljon on sellaisia miehiä, jotka vain hätäisesti panevat ja siinä se. Ei mitään esileikkiä, lämmittelyä, nuolemista ja hiukan monipuolisempaa hyväilyä. Lähden siitä, että seksissä tavoitteeni on tuottaa toiselle hyvä olo ja toivottavasti nauttia hiukan itsekin. :)

Naistankin voi käyttää masturbaatioon. 

Vierailija
32/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messerling kirjoitti:

Kai sinä sentään naiseltakin odotat jotakin osallistumista?

Vierailija
33/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nautinto yhdynnässä on täysin toisarvoinen asia. 

Vierailija
34/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniassa ei ole vikaa, pesen toosan joka kerta intiimisaippualla ennen tapaamista ja tulehduksia ei ole. Aiemmat miesystävät ovat myös innokkaasti olleet toosan kimpussa. Ja miten niin vaadin kaikkea osallistumatta mitenkään? Lutkutan jormaa antaumuksella joka kerta, teen mitä mies haluaa ja nielen lastitkin kaupan päälle, ja silti edes vihjailuista huolimatta en saa mitään itse. Mutta kai sitten aikuiselle miehellekin täytyy ihan kädestä pitäen opettaa, että nainenkin haluaisi joskus jotain.

Ap

edes vihjailuista huolimatta en saa mitään itse...huutonaurua :D Kyllä sinun pitää olla tilanteessa toimiva subjekti. Iso tyttö sinäkin jo olet. Ne edelliset naiset ei ole sinä. Jos seksi ei ole pätkään heitä kiinnostanut, ei he ole mitään vaatineetkaan. Korkeintaan toivoneet, että homma on nopeasti ohi. Sitä, kun teet kymmenvuotta siitä tulee juurtunut tapa, josta pitää opettella pois.

Vierailija
35/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuossa tilanteessa tekisin niin, että lähettäisin miehelle vaikka viestin, että olen tässä haaveillut sellaisesta, että nuolisit minulle orgasmin. Voihan olla, että mies on vaan vähän ujo, tai että ex-vaimo ei ole tykännyt nuolemisesta/on tyrmännyt miehen kaikki yritykset ja mies ei tiedä, miten sinun kanssasi pitää toimia. Hän voi joko tarttua tuohon viestiisi tai sitten ei. Siitä voit sitten vetää omat johtopäätökset.

Vierailija
36/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä vihjaile vaan sano suoraan. Maailmassa ei sellaista miestä olisikaan joka vihjeistä ymmärtäisi mitä siltä halutaan. Eikä se auta että "ohjaat käden alakertaan", kyllä se mies tarvitsee vähän tarkempia koordinaatteja miten juuri sinun tavaraasi pitää kosketella. Ja tee se ENNEN kuin mies itse on tullut, hormonit tekee sen että mies ei oikeasti voi juuri mitään sille että seksi lakkaa kiinnostamasta hetkeksi ejakulaation jälkeen ja uni tulee.

Jos haluat suuseksiä, sano "nuole mua" ja kun mies nuolee, sanot "vähän vasemmalle, vähän kovemmin, nyt tuntuu tosi hyvältä" tms. Kuten sanottu, miehet ei ole ajatustenlukijoita ja naisen nautintoa on paljon vaikeampi "lukea" kuin miehen.

Ja tosiaan, on täysin mahdollista että eksä on saanut yhdynnässä. Minä esimerkiksi tykkään nimenomaan "jyystöstä", miehen annan nuolla kun se siitä tykkää mutta suuseksi on minulle saavana osapuolena jokseenkin merkitystä. Sormetus on okei jos sormilla penetroidaan, muu häplääminen ei minua miellytä.

Me naiset olemme niin erilaisia värkkeinemme ja mieltymysinemme että miehille on oikeasti pakko sanoa erittäin suoraan mistä tykkää. Jos mies ei senkään jälkeen osaa miellyttää se kannattaa tietysti vaihtaa.

Vierailija
37/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on voinut saada yhdynnässä tai sitten eivät ole edes paljoa harrastaneet, eikä välttämättä häntä edes ole kiinnostanut.

Parikymppisten kanssa seurusteltuani ymmärrän yskän. Yhtäkään ei ole kiinnostanut minun onnellisuuteni seksin suhteen, kunhan itsensä saa loppuun niin fine. Yhden suhteen jopa elin ilman ainuttakaan orgasmia, mikä nyt tuntuu järjettömältä - kuten oli se suhdekin tosin. Nykyään saan päivittäin, kiitos ihanan alas menevän miehen. Nam.

Suosittelen pyytämään menemään alas tai sormettamaan. Jos ei suostu, laittaisin vaihtoon. On itsekästä vaatia omaa bj ilman vaihtokauppaa.

Vierailija
38/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut melkein 10 vuotta naimisissakin aiemmin. Ajattelin seuraavalla tapaamisella tiedustella saiko vaimo ikinä orgasmia. En kuitenkaan haluaisi olla ilkeä, mutta oikeasti ärsyttää, että joidenkin miesten mielestä seksi on tyydyttävää vaikka nainen ei koskaan saisi mitään. Voin antaa pari mahdollisuutta, mutta en pysty olemaan miehen kanssa joka ei nuole. Sellainen seksi ei anna mitään tyydytystä.

Ap

Hänen vaimonsa orgasmit eivät kuulu sinulle millään tavalla. Sen sijaan voit ja sinun pitää kertoa, mitä haluat hänen tekevän sinulle.

Vierailija
39/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko molemmat testattu sp-tautien varalta? Jos ei, niin mies ei välttämättä halua esim. nuolla.

Vierailija
40/44 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puheeksi ja kerro, että seksi on turhan yksipuolista. Jos mies on tosiaan sitä mieltä, ettei naista tarvitse tyydyttää, niin kannattaa jättää. Ei tuollaisesta tule mitään.

Olen huomannut, että parikymppiset miehet aloittavat hommat nuolemalla eikä tulisi kuuloonkaan, ettei naista otettaisi huomioon. 30 ikävuoden jälkeen miehillä taas tuntuu olevan sellainen kuva, että naisen ei kuulukaan saada mitään seksistä, ihan kiltteyttään akka vaan antaa miehelle välillä. Ei ihme, että tulee ongelmia makkarin puolella ja suhteessa muutenkin. Varmaan sukupolvieroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme