Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vitsi mä odotan sitä aikaa kun saan joskus vauvan <3

Vierailija
11.08.2017 |

Vielä en halua, mutta aivan varmasti jossain vaiheessa haluan. Mieskin löytyy ja on muuten harvinaisen ihana mies. Tulee hymy huulille jo pelkästä ajatuksesta <3

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta tulisi hyvä äiti.

Vierailija
22/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 22v ja seurustellut jo 5 vuotta. Haluaisin lapsia ehkä jo parin vuoden päästä, olis kiva saada nuorena... mies taitaa haluta lapsia vasta 30v+ joten täytyy odotella sinne asti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika helppo ja hyväuninen vauva. Käytiin jopa rantalomalla kolmestaan. Mulle on jäänyt mieleen ne illat kun istuttiin miehen kanssa viinilasillisilla hotellihuoneen parvekkeella, vauva nukkui sängyssään ja me katseltiin merta ja pimenevää iltaa. En ole varmasti ikinä ollut niin onnellinen. Toisaalta on ollut rankkojakin päiviä, mutta kummasti ne unohtuu kun ajattelee kokonaisuutta.

Tsemppiä ap:lle ja toivottavasti vauvahaaveesi toteutuvat!

Vierailija
24/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta. Avioliittoa takana 25v.

Vierailija
25/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki. Pystyisit elämään vapaasti, nauttimaan työnteosta, liikkumaan vapaasti, tekemään ex tempore -matkoja lähelle ja kauas, harrastamaan, nauttimaan elämästä. Lasten kanssa et voi tehdä mitään näistä. Olet sidottu yhteen paikkaan ja leikkipaikoille leikkimään hiekkakakkuleikkejä. Se on hirvittävää. Sitten vielä kun joku lapsi vaatii sairaalahoitoa, pitää ravata sairaalassa. Miettikää nyt ennen kuin hankitte lapsia. Siinä ei ole mitään järkeä. Kyllä jollain sukulaisella varmaan on lapsia, niin että suku jatkuu.

Kyse on siitä, saako elää elämänsä vai joutuuko sen keskeyttämään iäksi. Eikä lapsia saa tekemättömiksi.

Vierailija
26/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ollaan niin pirun pettyneistä, kun se vanhemmuus ei olekaan niin romanttista kuin elokuvissa.

Ei välttämättä jos tietää mihin ryhtyy ja haluaa sitä silti. Silloin voi olla hyvinkin onnellinen.

Itsellä lapsettomuutta takana vuosia. Lopulta koeputkihedelmöityksellä raskauduin ja nyt on vauva maailmassa. Raskaus meni hankalimman kautta, synnytyksessä meni melkein kaikki pieleen. Vauva ei ole helpoimmasta päästä, juuri tultiin kaupasta jossa vauva huusi pää punaisena koska ei halunnut maata kaukalossa. Kantaa piti ja juosten hoitaa koko kauppareissu. Yökin oli huono. Mutta olen rehellisesti ja aidosti onnellisempi kuin koskaan ennen vauvan syntymää. Tiedostin miten hankalaa vauva-arki pahimmillaan voi olla, mutta halusin silti äidiksi enemmän kuin mitään.

Ap, lue kauhujuttuja koliikista, allergioista ja täysin rytmittömistä temperamenttisista vauvoista. Kypsyttele itseäsi kohtaamaan todellisuus vauvan kanssa. Kun odottaa pahinta, voi vain iloisesti yllättyä. ;)

Ei mutta kaikenkaikkiaan, hankalatkin vauvat on äideilleen maailman tärkeimpiä ja rakkaita ja siitä rakkaudesta saa valtavasti voimaa elämään.

Vierailija
27/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä halua. Lapsen jälkeen menee yöunet ja oma aika. Pikkulapsi-ajan jälkeen yöunet saat muttet omaa aikaasi. Rahaa menee, et voi enää käyttää rahaa itseesi, kaikki menee lapseen.

Vierailija
28/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että lapsettomuus yleistyy koko ajan. Ei kannata odottaa liian pitkään, että ei tule ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
29/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, viimeksi tänään puhuttiin aiheesta avomiehen kanssa. Meissä kummassakaan ei pitäisi olla vikaa (mä oon siis ollut raskaanakin kerran) ja yhdessä halutaan lasta enemmän kuin mitään muuta. Tässä on kuitenkin opiskelukuviot vielä edessä, että yhä ehkäisy käytössä. Ja olen täältä lukenut ääneen kamalia juttuja siitä, miten mies jättää naisen lasten kanssa oman onnensa nojaan ja viettää "kivaa" elämää naisen tehdessä kaiken kotona, mies on sanonut, että Kai sä tiedät, että mä en ole tuommonen! Ja olen nähnyt hänet kummityttönsä kanssa. Menee vahtimaan, jos tarvitsee, on otettu meille yöksi ja se tyttö rakastaa miestäni aivan hulluna.:) Eli mies osaa olla turvallinen aikuinen lapselle. Tuosta tulee mun lasten isä, kun on aika.

Vierailija
30/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä vierellä 1kk ikäinen vauva ja ikinä en oo ollut näin onnellinen.<3

Vierailija
31/31 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin suht positiivisena säilynyt vauva aiheinen ketju! Ihania kommentteja. Harvinaista täällä.