Millaisen naisen mielestä naamalla istuminen on osa normaalia seksiä?
Ja että tällaista tehdään vihjaamatta siitä etukäteen mitenkään
En nauttinut
Kommentit (47)
Pyysin, että aloitus siirretään Seksi-palstalle.
Minun! Istun naamalle justiinsa kun huvittaa. Ja eikun nuolemaan. Sitä vartenhan miehet on keksitty!
🇺🇦🇮🇱
Itse jouduin viikkokaupalla suostuttelemaan nuoruudenaikaista tyttöystävääni istumaan naamalleni. No tykkäsihän molemmat siitä sitten lopulta kun hän uskalsi kokeilla.
Kaffepulla tuon sanoi niinkuin se on. Nuolemiset pitää hoidella, jos aikoo saada pillua. Meillä emäntä edellyttää alkeellisia käytöstapoja. Ei siinä ole mitään epänormaalia. Eikä tartte mennä överiksi hygienian suhteenkaan.
Mikäs sen ihanampaa kuin nainen naamalla :)
En kyllä tuollaseen pervoiluun suostuisi. Oletteko kaikki ihan hulluja?
Kaffepulla kirjoitti:
Minun! Istun naamalle justiinsa kun huvittaa. Ja eikun nuolemaan. Sitä vartenhan miehet on keksitty!
Siinä on nainen minun makuuni!
Kaffepulla kirjoitti:
Eikös tuo ole raiskaus?
Vierailija kirjoitti:
Normaalin?
M31
Ja varmaan mieheltäkin on ihan normaalia hyväksyttävää käytöstä tehdä seksissä mitä itse haluaa ilman toisen suostumusta.
Hyi helvetti. Nuolla annan mutta vaan siinä asennossa että makaan selälläni. En ikinä istuisi näillä dumbon korva häppäreilläni kenenkään naamalle. En vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Eikös tuo ole raiskaus?
Että vielä raiskaus. Jo on aikoihin eletty.
Vinkki naamalle istuville "heppatytöille": Ratsastussaappaat ja ratsupiiska tuovat mukavan lisämausteen puuhaan.Ainakin varoiksi piiska käden ulottuville siltä varalta, että nuoleminen ei ole tarpeeksi kiihkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Eikös tuo ole raiskaus?
Ei jos se on suostumuksellista
En kyllä panisi yhtään pahakseni jos nainen istuu naamalle varoittamattakin, päinvastoin.
Tarja 52 v. kirjoitti:
Istusitko naamalleni ja olisiko puutarhasi siistitty, kuvail3 tarja?
Itsevarma, rohkea, upea, ihana nainen
Meillä se on osa normaalia seksiä, koska molemmat pidämme siitä. Mutta en mä nyt todellakaan kenenkään uuden petikumppanin naamalle menisi istumaan ilman että kysyisin onko asia ok tai että siitä olisi aiemmin ollut puhetta. Ja yhtä lailla oletan että minulta kysytään, onko ok ennen kuin esim. survaistaan kalu kurkkuun asti. Partnerin ja omien rajojen kunnioittaminen best.
Normaalin?
M31