Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nettideittisovellus mutta kavereille

Vierailija
10.08.2017 |

Löytyykö moista? Kumppani on jo, mutta kavereita ei tarpeeksi. Haluaisin platonista seuraa ja olen tosi ujo ja huono tutustumaan ihmisiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan.

Vierailija
2/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollaset toimi, kun naiset ei osaa erottaa niitä oikeasti mukavia ja ystävällisiä miehiä niistä jotka haluaa vain seksiä. Sitten itketään kuinka kaikki miehet ovat kusipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Facebookissa ole ainakin sellasia ryhmiä, joissa voi hakea muuta seuraa, kuten kaljalle tms.?

Vierailija
4/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku SKOUT?

Vierailija
5/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I-laitteille Chat & Meet

Vierailija
6/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tollaset toimi, kun naiset ei osaa erottaa niitä oikeasti mukavia ja ystävällisiä miehiä niistä jotka haluaa vain seksiä. Sitten itketään kuinka kaikki miehet ovat kusipäitä.

Ihan naisia minä kavereiksi haenkin.

Vierailija
7/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kyttänyt tällaisia ja millaisia kokemukset ovat olleet? Onko löytynyt ihan täyspäisiä uusia ystäviä, joilla ei ole ollut omia esim. koska ovat juuri muuttaneet paikkakunnalle?

Vierailija
8/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten sovelluksia löydy, niin pianhan on alkamassa syksy ja uudet harrastukset. Vaikka olisi ujo, niin niissähän on helppo tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin jos on sellasia harrastuksia, joissa tehdään paljon yhdessä tai keskustellaan asioista.

Vierailija
9/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei muuten sovelluksia löydy, niin pianhan on alkamassa syksy ja uudet harrastukset. Vaikka olisi ujo, niin niissähän on helppo tutustua uusiin ihmisiin, varsinkin jos on sellasia harrastuksia, joissa tehdään paljon yhdessä tai keskustellaan asioista.

Mistään työväenopistoista tms ei kyllä mitään kavereita saa.. Mä en ainakaan ole oikeestaan saanut mistään, kyllähän ne ihmiset jotain siellä voi jutella, mutta ei siitä mitään harrastuksen ulkopuolista kaveruutta synny.

Vierailija
10/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää tällaiset miehet löytyy tinderistä. Sielä tulee vatsaan niitä "Olen parisuhteessa, etsin kavereita" Just joo, anna mun nauraa :''''D

Vierailija
11/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on aika suuri kynnys kysyä että lähteekö joku kahville.. Sovelluksessa on hyvä kun sovitaan heti se kahvittelu.

Vierailija
12/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään työväenopistoista tms ei kyllä mitään kavereita saa.. Mä en ainakaan ole oikeestaan saanut mistään, kyllähän ne ihmiset jotain siellä voi jutella, mutta ei siitä mitään harrastuksen ulkopuolista kaveruutta synny.

Aijaa, mä oon kyllä saanu. Helppoa kun on yleensä samanhenkisiä ihmisiä ja voidaan yhdessä järjestää esim pieniä reissuja alan tapahtumiin tms. Käsityöläisille on esim. messuja Suomessa ja Virossa, kuorot lähtee laulamaan eri paikkohin. Ruokaharrastajat voi käydä välilla ravintoloissa. Noissa paikoissahan sitä paremmi tutustuu. Tietysti voi riippua harrastuksesta, sen pitää ehkä olla sosiaalinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä