Viimeisin himon kohteesi syötävien osalta?
Minun on GRILLIJUUSTO. oi miten hyvää (ja suolaista)!
Kommentit (39)
Fazerin Pantterit. Yksi ilta vaan tuli siitä mikä ihmeen puumapantterimainos se nyt onkaan mieleen, että enpäs olekaan syönyt Pantereita moniin vuosiin ja heti piti seuraavana päivänä käydä hakemassa pussi.
Maustamaton rahkajugurtti lemon curd höysteellä, ihanaa!!
Maapähkinävoi. Niiiiin hyvää! Leivän päällä, riisikakun päällä, omenaviipaleiden päällä, jätskin päällä, puurossa... Tai syön vaikka suoraan purkista jos ei satu olemaan minkä kanssa syödä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset haluavat yhdistää suklaata ja marjaa? Nehän pilaavat toistensa maut! Ällöttävää joskus kahvilassa, kun olisi ihana suklaakakun pala edessä, ja siihen on laitettu jotain marjahilloa. Ihan oikeasti.
Juuh, pitäkää marjat kaukana mun suklaasta.
Broilerin rapea nahka. Voisin syödä pelkästään sitä nahkaa.
Hapankorput ja suolavoi (La Motte).
Lidlin maalaiscroissantit ja metsämarjahillo
Venäläiset suolakurkut ja hapankaali. *drool*
Lauantaimakkara! En tiedä mistä se tuli, en ole vuosiin ostanut. Sitä paksusti leivälle ja sinappia päälle.
Grillatut lohinigirit ja kuiva riesling
Ruispala jonka päälle tulee kylmää maksalaatikkoa ja punasipulia! Aivan täydellinen yhdistelmä! <3
Briejuusto. Uhuenohuet metwurstisiivut.
Salaattijuustokuutiot öljyssä ja kirsikkatomaatit
Vierailija kirjoitti:
Näkkileipää ja juustoa tekee varmaan joka päivä mieli.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan! Iltaisin iskee himo, vihreätä teetä kylkeen vielä, niin on ilta kunnossa.
Perinteinen ruskea kastike vauva(vai meidän perhe ?) lehden ohjeella (joku kokki) nammmm...lihapullat kastikkeessa 😋
Maksamakkara.