Tuntuuko muilla hoikilla ihmisillä alavatsassa mitään patteja tai palleroita?
Eilen huomasin kun painelin alavatsaa, että siellähän tuntuu jotain suht pehmeitä patteja. Mietin vaan, että onko muilla sellaisia ja kuuluuko niiden olla siellä? 😄 Alavatsa tuntuu välillä vähän kipeältä, mutta menkkojen pitäis alkaa muutaman päivän päästä joten johtuu varmaan siitä. Ja nivusissa tuntuukyllä aina imusolmukkeita, mutta vatsan imusolmukkeita ei vissiin voi käsillä tuntea vai? Ja noi on sitä paitsi isompia 😄
Kommentit (14)
Kyllä ne liikkuu ja muljuaa aika ällöttävästi ja ne on tossa tosi pinnassa. Sellasia pitkulaisia puolikkaan peukalon pituisia, mutta ei yhtä paksuja 😄 Ja tosiaan en ole ennen huomannut niitä.
Joo, kyllä niitä löytyy. Ei mitään hajua mitä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä niitä löytyy. Ei mitään hajua mitä ne ovat.
No huh, hyvä että jollain muullakin on 😊
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa ällöltä..
No älä, onhan tää vähän :D
Mulla on alavatsalla. Imusolmukkeiksi oon ajatellu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alavatsalla. Imusolmukkeiksi oon ajatellu.
Mulle on väitetty ettei vatsan imusolmukkeita pysty käsin tuntemaan, mutta en tiedä sitte?
Kakka se on, jos erityisesti vasemmalla puolella.
Joo ne on pökäleitä kun painelette. Pitäiskö syödä enemmän kuituja.
Mulla on. Itse oon pitänyt sitä suolena jossa on ulostetta. Menee ja tulee. Oikealla puolella varsinkin. Sit on sisäreisissä pahkuroita. Ei selluliittiä vaan lihakset ovat juovaiset.
Silloin kun mä olin todella laiha, sisuskalut tuntuivat vatsanahan läpi helposti. Patteja ja palleroita, kuten mainittu.
Oli pakko kokeilla ja mullakin tuntuu. Tuskin mitään vaarallista.
Kuulostaa olevan aggressiivisesti leviävä terminaalivaiheen alavatsasyöpä.
Saattohoito on paikallaan
Minkä kokoisia? Siis liikkuvatko ne patit vai ovatko paikallaan?