Saako lentokoneeseen mennä sandaalit jalassa vaiko pitääkö olla lenkkarit jalassa?
Tietääkö kukaan?
Kommentit (15)
Saa kunhan muistat laittaa pitkät sukat sandaalien kanssa. Tämä on Finnairilla vaatimus sandaalien käytölle.
Ihan sama. Muista kuitenkin, että koneessa voi olla lennon aikana kylmä. Että jos olet kovin kylmänarka, voi varpaita palella.
Saa mennä. Muista kääntää selkänoja heti taka-asentoon koneen noustua!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan?
Meinaatko että kaikilla pitää olla lenkkarit jalassa lentokoneessa?
Ja syy siihen olisi?
Ja onkohan merkki ja väri myös määrätty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan?
Ja syy siihen olisi?
Jos tulee vaikka pakko lasku ja on jotkut varvas sandaalit vaan jalassa niin eipä ne paljoa suojaa eikä sellaisten kanssa ole helppo poistua nopeasti koneesta esim. metsikköön.
Joten olisi tällaisten kannalta hyvä että kunnolliset kengät jalassa. Ettekö koskaan ole katsonut esim. lentoturma tutkinta ohjelmaa?
On suotavaa laittaa slipperit jotka saa helposti jaloista pois. Mutta sukat pitää olla. Jalkahikeä ei kukaan jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan?
Ja syy siihen olisi?
Jos tulee vaikka pakko lasku ja on jotkut varvas sandaalit vaan jalassa niin eipä ne paljoa suojaa eikä sellaisten kanssa ole helppo poistua nopeasti koneesta esim. metsikköön.
Joten olisi tällaisten kannalta hyvä että kunnolliset kengät jalassa. Ettekö koskaan ole katsonut esim. lentoturma tutkinta ohjelmaa?
Mä olen ymmärtänyt, että pakkolaskutilanteessa pitää ottaa kengät pois, jotta siitä liukumäestä laskeminen onnistuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan?
Ja syy siihen olisi?
Mä olen ymmärtänyt, että pakkolaskutilanteessa pitää ottaa kengät pois, jotta siitä liukumäestä laskeminen onnistuu paremmin.
Mä kun meinasin rynnätä ekana siihen liukumäkeen stilettikorkokengät jalassa ja jarrutella koroilla vähän vauhtia.
Tästä tuli mieleen takavuosina erään toisen keskustelupalstan Alanya- palstalla ollut keskustelu, jossa joku kysyi saako lentokoneeseen ottaa käsimatkatavaraksi täytetyn ilmapatjan. Tämä mieskysyjä oli lähdössä matkalla toisen miehen kanssa. Kaksikon suhteen laatu tosin jäi vähän epäselväksi. Joka tapauksessa kysyjä soitti sitten muka lentoyhtiöön ja vaihtoi sitten muka lentoja saadakseen ottaa uimapatjan lentokoneeseen.
Saa mennä sandaalit jalassa.