Klamydia positiivinen miehellä negatiivinen???
Hei!
Minulla todettiin Klamydia tämän viikon maanantaina ja tiistaina sain jo kerta-annoksen antibioottia siihen. Epäilen että olen saanut tartunnan yli 2 vuotta sitten silloiselta kumppanilta ja että kävin silloin testeissä liian aikaisin, eli silloinen testi näytti negatiivista. Sen jälkeen en ole ollut kenenkään muun kanssa kuin nykyisen poikaystäväni, ehkäisynä meillä on e-pillerit. Mies kävi virtsatesteissä ja ne näyttivät negatiivista. Miten tämä voi olla mahdollista? Olemme kuitenkin olleet jo melkein 2 vuotta hänen kanssaan yhdessä ja voisin vannoa että kenenkään muun kanssa en tänä aikana ole ollut, vaikka poikaystäväni epäilikin että olen pettänyt häntä, tätä ei siis todellakaan ole tapahtunut.
Mieheni kävi lääkärissä ja lääkäri sanoi että testi on luotettava ja hänkin jopa epäili minun pettäneen. Käski kuitenkin käydä miehen uudestaan parin viikon päästä testeissä.
Miten tämä kaikki voi olla mahdollista??
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Hahah, ainoastaan AV-palstalla voidaan heti syyttää miestä siitä kun naisella on sukupuolitauti ja miehellä ei.
Älä unohda, että mies on syyllinen myös silloin kun miehellä on sukupuolitauti ja naisella ei.
Miksi joku kävisi raskauden aikana kaksi kertaa klamydiatesteissä, jos kumppani on ollut sama? Olethan tehnyt isyystestin?