Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia positiivinen miehellä negatiivinen???

Auttakaa epätoivoista
10.08.2017 |

Hei!

Minulla todettiin Klamydia tämän viikon maanantaina ja tiistaina sain jo kerta-annoksen antibioottia siihen. Epäilen että olen saanut tartunnan yli 2 vuotta sitten silloiselta kumppanilta ja että kävin silloin testeissä liian aikaisin, eli silloinen testi näytti negatiivista. Sen jälkeen en ole ollut kenenkään muun kanssa kuin nykyisen poikaystäväni, ehkäisynä meillä on e-pillerit. Mies kävi virtsatesteissä ja ne näyttivät negatiivista. Miten tämä voi olla mahdollista? Olemme kuitenkin olleet jo melkein 2 vuotta hänen kanssaan yhdessä ja voisin vannoa että kenenkään muun kanssa en tänä aikana ole ollut, vaikka poikaystäväni epäilikin että olen pettänyt häntä, tätä ei siis todellakaan ole tapahtunut.

Mieheni kävi lääkärissä ja lääkäri sanoi että testi on luotettava ja hänkin jopa epäili minun pettäneen. Käski kuitenkin käydä miehen uudestaan parin viikon päästä testeissä.

Miten tämä kaikki voi olla mahdollista??

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin poikaystäväsi olisit jo entinen. Klamydia tarttuu niin helposti, että kuvaamasi tilanne on mahdoton.

Vierailija
42/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin poikaystäväsi olisit jo entinen. Klamydia tarttuu niin helposti, että kuvaamasi tilanne on mahdoton.

Kyllähän tämä mahdottomalta kuulostaa. Ja tiedän sen itsekin mutta vannon että kenenkään kanssa en ole ollut hänen aikanaan, eli uskollinen olen ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa epätoicoista kirjoitti:

Sukupuolitautitesteihin päädyin kun kävin muissa asioissa lääkärillä ja hän kehotti testin tekemään koska muutamat oireet liittyivät siihen. Poikaystäväni ei suuttunut minulle, kerroin että minulla on tartunta ja kerroin milloin olen ollut kenenkään kanssa viimeeksi. Hän myös sanoi että hänellä ei ole ollut suhteita, joten tartunta ei voinut häneltä tulla. Hän meni testeihin että hänkin saisi lääkkeet mutta tartunta ei ollutkaan tarttunut häneen. Meillä kyllä nyt asiat hyvin ja aina ollutkin, tämän keskustelun pointti oli lähinnä se että kuinka yleistä tällainen on, että Klamydia ei tartu?

Tuskin sitä on edes tutkittu mutta kuten missä tahansa muussakin sairaudessa toiset ovat parempia immuunipuolustukseltaan.

Niin kai se täytyy olla. Poikaystäväni nyt tekee viikon kahden päästä uuden testin että saadaan varmistus asiaan. Lääkäri kuitenkin sanoi että testin tekeminen olisi turhaa kun testin tulos on luotettava. Ihan oman mielenrauhan vuoksi tekee nyt uusinta testin sitten. Tämä on nyt itsellekin aika outo tilanne kun olimme varmoja että hänelläkin tartunta on.

Vierailija
44/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli klamydia ja poikaystävällä ei. Kaverin miehellä oli klamydia mutta kaverilla ei.

E-pillerit ehkäisynä joten luulisi että olisi tarttunut mutta nähtävästi ei aina tartu kaikkiin.

Vierailija
45/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on syönyt antibioottikuurin salaa. Ei tuohon muutakaan selitystä ole.

Jätä se sika. Mutta älä jätä vain siksi, että on pettänyt sua, eikä siinä ole tarpeeksi miestä myöntämään sitä, vaan jätä se siksi, että on antanut sinun sairastaa klamydiaa, joka voi pahimmillaan aiheuttaa lapsettomuutta ja lisää kohtusyövän riskiä.

Vierailija
46/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teillä viimeksi seksiä? Jos ollut ihan säännöllisesti ja lähiaikoina, varmasti se olisi mieheenkin tarttunut jos se olisi ollut tarttuakseen. Eli joko hänellä on se ollut, mutta ottanut lähiaikoina antibiootin mikä tappanut tartunnan, tai on jollain lailla immuuni, tai piilo-klamppa on aktivoitunut sinussa viime seksikerran jälkeen.

Vierailija
47/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska teillä viimeksi seksiä? Jos ollut ihan säännöllisesti ja lähiaikoina, varmasti se olisi mieheenkin tarttunut jos se olisi ollut tarttuakseen. Eli joko hänellä on se ollut, mutta ottanut lähiaikoina antibiootin mikä tappanut tartunnan, tai on jollain lailla immuuni, tai piilo-klamppa on aktivoitunut sinussa viime seksikerran jälkeen.

Meillä ihan säännöllisesti ollut seksiä, viikoittain. Antibiootteja ei ole syönyt joten ei ole voinut tappaa ainakaan tartuntaa. Jääkö tuo immuuni sitten syyksi tässä.. viimeeksi seksiä meillä oli viime viikonloppuna, ei siis sen jälkeen kun maanantaina sain tietää klamydiasta ja sain sitten ne lääkkeet siihen.

Vierailija
48/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa epätoivoista kirjoitti:

Se että Klamydia ei ole tarttunut poikaystävälleni tämän koko kahden vuoden aikana mitä olemme yhdessä olleet. Miten tämä voi olla mahdollista, se tässä on kysymys. Poikaystäväni tietenkin kysyi ja epäili heti ensimmäisenä että olen pettänyt, mitä ei ole tapahtunut.

Siis seksitauti klamydia vai bändi Klamydia? Huoh.

Vierailija
49/63 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa epätoivoista kirjoitti:

Se että Klamydia ei ole tarttunut poikaystävälleni tämän koko kahden vuoden aikana mitä olemme yhdessä olleet. Miten tämä voi olla mahdollista, se tässä on kysymys. Poikaystäväni tietenkin kysyi ja epäili heti ensimmäisenä että olen pettänyt, mitä ei ole tapahtunut.

Siis seksitauti klamydia vai bändi Klamydia? Huoh.

Oletpas hauska! Eiköhän tähän voisi vähän fiksumpiakin vastauksia laittaa.

Vierailija
50/63 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa puolitoista vuotta. Luotan häneen 100% ja tiedän että kumpikaan meistä ei ole voinut pettää. Pistän vaikka perheeni pantiksi. Minulla alkoi oireet ensin kuukautiskipuina muutama kuukausi sitten ja äityivät kohtutulehdukseen. Luulimme sen johtuvan kierukasta. Oireet eivät kuitenkaan täysin menneet ohi. Minulle ehdotettiin klamydiatestiä mutta sanoin että olen tehnyt sen viimeksi vuosi sitten (oli neg) eli ei ole tarvetta koska kumppani on sama. Nyt kuitenkin varmuuden vuoksi testi otettiin ja se oli positiivinen. Olen aivan hermoromahduksen partaalla koska en voi ymmärtää mitä on tapahtunu. Kaksi vuotta sitten minulla oli toinen kumppani ja silloin alkoi kaikki oireet, kuten pieni kirvely virtsatessa mutta silloin testit näyttivät negatiivista..? Voiko siis olla mahdollista että aikaisemmin virtsanäytteellä otetut tulokset eivät ole antaneet oikeaa vastausta, mutta nyt otettu pumpulitikkunäyte antoi positiivisen.

Vierailija
51/63 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten testi voi näyttää väärää negatiivista. Tiedän kokemuksesta. Zithromax kuuri vaan molemmille!

Vierailija
52/63 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lähes sama tilanne. Miehellä löytyi klamydia (oireeton) joten ajattelimme että minulla on se myös. Olimme olleet yli 2v yhdessä. Minun tulokseni oli kuitenkin negatiivinen. Selitystä en edelleenkään tiedä. Olemme olleet aktiivisesti yhdessä ilman ehkäisyä ja vaikka joku haluaakin varmaan väittää mieheni pettäneen niin olen varma ettei niin ole käynyt. Sitäpaitsi jos mies olisi pettänyt, olisihan taudin pitänyt silti sen jälkeen tarttua minuun. Ab-kuurin jälkeen mies testattiin vielä että tauti oli poistunut. Itse en ole syönyt mihinkään vaivaan ab-kuuria yhdessäolomme aikana, en siis tiedä onko kehoni vain jotenkin kyennyt vastustamaan tartuntaa vai oliko oma tulokseni väärä negatiivinen tai miehen väärä positiivinen.

Vierailija
53/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tällä hetkellä tilanne päällä, kävin kiveskivun takia lääkärissä ja käskivät käydä klamydia testeissä samalla verinäytteen ohella. naiseni viimevuonna raskauden aikana käynyt kaksi kertaa klamydia testeissä joista molemmat negatiivisia. Nyt minulla positiivinen ja naiseni aivan varma että olen käynyt vieraissa vaikka asia näin ei ole ja myös sanoo ettei itse ole missään käynyt ja uskon sen. Oon koittanu googlettaa kaiken mahollisen läpi etsien syitä tähän skeidaan mutta en ole sen enempää mitään löytänyt... 

Vierailija
54/63 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli....

Vierailija
55/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit: Naisella nyt nega tulos mulla oli posi. Erotaan nyt sen takia etten pysty antamaan nimeä henkilöstä jonka kanssa olisin kuherrellut kun en ole pettänyt missään vaiheessa.

Vierailija
56/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edit: Naisella nyt nega tulos mulla oli posi. Erotaan nyt sen takia etten pysty antamaan nimeä henkilöstä jonka kanssa olisin kuherrellut kun en ole pettänyt missään vaiheessa.

Nainen uusiin testeihin. Todennäköisesti tulee positiivinen tulos.

Vierailija
57/63 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka tavallista se on, että testit näyttää väärin? Epäilin oireista saaneeni joko klamydian tai tippurin silloiselta kumppanilta ja kävin testeissä kuukausi epäillystä tartunta-ajankohdasta. Testit olivat molemmat negatiivisia, mutta oireilu on jatkunut aaltoilevasti ja harkitsen nyt testien uusimista, mutta en tiedä onko se järkevää? 

Vierailija
58/63 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen jolla tismalleen sama tilanne, oon aivan hukassa. Kumppanini teki tupla testit molemmat nega. Itselläni ei parantunut tauti kerta annoksella.

Vierailija
59/63 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ainoastaan AV-palstalla voidaan heti syyttää miestä siitä kun naisella on sukupuolitauti ja miehellä ei.

Vierailija
60/63 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoinen neitsyt maria -syndrooma

mitä jos vain tunnustaisit itsellesi ensin että hairahduit kerran ja sekin lasketaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi