Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydia positiivinen miehellä negatiivinen???

Auttakaa epätoivoista
10.08.2017 |

Hei!

Minulla todettiin Klamydia tämän viikon maanantaina ja tiistaina sain jo kerta-annoksen antibioottia siihen. Epäilen että olen saanut tartunnan yli 2 vuotta sitten silloiselta kumppanilta ja että kävin silloin testeissä liian aikaisin, eli silloinen testi näytti negatiivista. Sen jälkeen en ole ollut kenenkään muun kanssa kuin nykyisen poikaystäväni, ehkäisynä meillä on e-pillerit. Mies kävi virtsatesteissä ja ne näyttivät negatiivista. Miten tämä voi olla mahdollista? Olemme kuitenkin olleet jo melkein 2 vuotta hänen kanssaan yhdessä ja voisin vannoa että kenenkään muun kanssa en tänä aikana ole ollut, vaikka poikaystäväni epäilikin että olen pettänyt häntä, tätä ei siis todellakaan ole tapahtunut.

Mieheni kävi lääkärissä ja lääkäri sanoi että testi on luotettava ja hänkin jopa epäili minun pettäneen. Käski kuitenkin käydä miehen uudestaan parin viikon päästä testeissä.

Miten tämä kaikki voi olla mahdollista??

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva humala vei muistikuvat pettämisestä.

Vierailija
2/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi ei ole saanut klamydiaa sinulta, jonka sait edelliseltä poikkikseltasi. Mikä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan vannon ja voisin käydä vaikka jossain valheenpaljastus kokeissa todistamassa että pettänyt en ole, käytännössä ollaan kaikki tehty yhdessä tämä kaksi vuotta eikä kumpikaan ole käynyt missään ilman toista.

Vierailija
4/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä omituiselta, en tiedä voiko tollanen edes olla mahdollista?

Vierailija
5/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on positiivista että poikaystäväni ei ole saanut tartuntaa. Mutta miten tämä voi olla mahdollista että hänellä sitä ei ole ja olemme kuitenkin olleet jo kaksi vuotta yhdessä ja harrastaneet seksiä ehkäisynä vain e-pilleri.

Vierailija
6/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes voi valehdella tai sitten hoitanut juuri äskettäin omansa pois.

Vierailija
7/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli myös sanonut, että mahdollisesti Klamydia on voinut olla ns "piilossa" ja aktivoitunut vasta lähiaikoina minulla ja tarttunut poikaystävääni mutta testeissä sitä ei näy kuin vasta vähän ajan päästä?

Vierailija
8/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nähnyt miehen tulokset ihan kirjallisena?

Mulle tuli ekana mieleen, että mies on pettänyt, saanut taudin ja hoidattanut sen pois ja jättänyt kertomatta sinulle ja koittaa tehdä susta syyllistä. (Lähipiirissä oli tämmönen tapaus, tämmösiä ihmisiä oikeasti löytyy)

Itse ainakin pyytäisin miestä näyttämään omakannasta hoitohistoriansa ja tulokset. Jos ei siihen suostuisi niin homma näyttäisi aika selvältä.

Vierailija
9/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itse pettänyt, tartuttanut sinut, ja sitten hoidattanut taudin pois sinulta salaa.

Vierailija
10/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh uskon että häneen voin luottaa ja tiedän kyllä hänen asiansa läpikotaisin. Eikö tauti olisi silti aika varmasti tarttunut häneen uudestaan takaisin jos hän olisi jo kerran sen minulle tartuttanut ja en ole ollut asiasta tietoinen?

Vierailija
11/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieheltä myös suusta otettu testi? Pelkkä virtsatesti ei välttämättä riitä jos bakteeri onkin jossain muualla...

Vierailija
12/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Kannattaa puhua esim seksuaaliterapeutin kanssa. Meillä melkein sama. Vähän lyhyempi aika. Molemmat luulivat pettämistä tapahtuneen, muttei se oikein ollut mahdollista, vaikka todennäköisintä. Elämä yllättää. Älä kuuntele täällä vaan puhu ihmisille, jotka työskentelevät tällaisten asioiden parissa.

Vierailija
13/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa epätoivoista kirjoitti:

Äääh uskon että häneen voin luottaa ja tiedän kyllä hänen asiansa läpikotaisin. Eikö tauti olisi silti aika varmasti tarttunut häneen uudestaan takaisin jos hän olisi jo kerran sen minulle tartuttanut ja en ole ollut asiasta tietoinen?

Logiikkasi toimii! Hyvä. Miehelläsi on ollut hyvää tuuria.

Vierailija
14/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, poikaystäväsi ei ole vain saanut klamydiaa sinulta? Sinä olet saanut exältäsi. Mikä on ongelma?

Vierailija
15/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Klamydia ei ole tarttunut poikaystävälleni tämän koko kahden vuoden aikana mitä olemme yhdessä olleet. Miten tämä voi olla mahdollista, se tässä on kysymys. Poikaystäväni tietenkin kysyi ja epäili heti ensimmäisenä että olen pettänyt, mitä ei ole tapahtunut.

Vierailija
16/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa epätoivoista kirjoitti:

Se että Klamydia ei ole tarttunut poikaystävälleni tämän koko kahden vuoden aikana mitä olemme yhdessä olleet. Miten tämä voi olla mahdollista, se tässä on kysymys. Poikaystäväni tietenkin kysyi ja epäili heti ensimmäisenä että olen pettänyt, mitä ei ole tapahtunut.

Poikaystävälläsi voi olla niin hyvä immuunipuolustus, että se hävittää ne bakteerit, jotka pyrkivät infektoimaan. Ihmisen keho osaa tuhota patogeenejä myös ilman antibiootteja.

Vierailija
17/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama, että olin eläessäni ollut vain kahden miehen kanssa, ja edellisen kanssa seurustellut kaksi vuotta aiemmin. (Testi ihan rutiinina muussa yhteydessä, mitään oireita ei ollut.) Nykyisellä miehellä, jonka laitoin sitten testiin, testi näytti negaa, ja pilleriehkäisy oli sen kaksi vuotta ollut käytössä meillä. Tivattuani tulosten kummallisuutta lääkäriltä, lääkäri myönsi, että yleensä käytetetään halpaa testiä, joka näyttää 10% tuloksista väärin puoleen tai toiseen. Siis joka kymmenes testitulos on virheellinen. 

Vierailija
18/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tämä immuuni asia olla mahdollista?

Vierailija
19/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi sama, että olin eläessäni ollut vain kahden miehen kanssa, ja edellisen kanssa seurustellut kaksi vuotta aiemmin. (Testi ihan rutiinina muussa yhteydessä, mitään oireita ei ollut.) Nykyisellä miehellä, jonka laitoin sitten testiin, testi näytti negaa, ja pilleriehkäisy oli sen kaksi vuotta ollut käytössä meillä. Tivattuani tulosten kummallisuutta lääkäriltä, lääkäri myönsi, että yleensä käytetetään halpaa testiä, joka näyttää 10% tuloksista väärin puoleen tai toiseen. Siis joka kymmenes testitulos on virheellinen. 

Mistä sinä osasit siis alkaa epäilemään tulosten kummallisuutta? Oliko teillä siis toisella negatiivinen ja toisella positiivinen tulos?

Vierailija
20/63 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä siis niin että toisella testin tulos oli positiivinen ja toisella negatiivinen kun ihmettelit tulosten kummallisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan