Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kiittää sairaalan hoitohenkilökuntaa?

Vierailija
10.08.2017 |

Olin noin puolisen vuotta sitten leikkauksessa ja sairaalahoidossa. Olen toipunut todella hyvin ja minusta olisi mukava kiittää osastolla minua hoitanutta superystävällistä henkilökuntaa ja ehkä myös leikkaussalin taitavaa henkilökuntaa, jonka ansiosta olen tänäänkin pystyssä. Onko ihan hölmö ajatus? Miten voisin kiittää? Tykkään leipoa, mutta saako kakkua tms tuoda sairaalaan hygieniasyistä? Entä kukkia? Kortti tai kiitoskirje? Miten henkilökuntaa voisi ilahduttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin tekisit, jos hoito olisi ollut ala-arvoista. Eli tekemällä facebook jaon ja soittamalla iltapäivälehtiin. Aihe vapaa aloitus on jo tehty, joten siltä osin asia jo hoidettu.

Vierailija
2/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ja jotain karkkia tai keksiä kahvihuoneeseen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut mm. kukkia ja kortteja. Joskus joku omainen leiponut kahvihuoneeseen. Kiva ajatushan tuo on. :) Sh24v

Vierailija
4/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa työskentelevänä henkilönä voin kertoa että kaikki potilaiden leipomukset/suklaat ym häviää kyllä erittäin nopeasti kahvihuoneesta joten henkilökunta tykkää kyllä.

Vierailija
5/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskortti ja leipomisia

Vierailija
6/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva ajatus, tosin tuskin kukaan henkilökunnasta muistaa enää puoli vuotta sitten hoidettua potilasta, mikäli tapauksessa ei ollut mukana jotain poikkeuksellista. Mutta se ei tietenkään leipomusten herkullisuutta vähennä. Turhaan olet kiitollisuudenvelassa kenellekään. Nauti hyvän hoidon tuloksista!

Vierailija
7/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo kakku tai täytekakku, laktoositon mieluiten. Tai osta (iso) laatikollinen vaikkapa ässä-pikkuleipiä (jos laktoosittomia, niin aina parempi), tai tilaa leipomosta cocktail-piirakoita laatikollinen.

Mukaan kortti, jossa kiitoksesi ja nimesi. Vie ne itse.

Esim hyvä täytekakku piristää kyllä hoitohenkilökunnan arkista aherrusta.

Vierailija
8/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatekoisiin leivonnaisiin ei kaikki uskalla koskea, kun ei tiedä allergeeneista tai ruokahygieniasta. Kyllä nekin varmaan silti parempiin suihin katoaa,  mutta itse ostaisin jotain valmista. Korttikin on kiva, mutta ehkä sen sijaan / lisäksi laittaisin virallista kautta palautetta, että kiitokset menee myös esimiestasolle tiedoksi. Kukkia ei monille osastoille saa tuoda, sen suhteen kannattaa ainakin osaston käytäntö tarkistaa.

Vierailija
9/9 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.tilaamalla kakut leipomosta sekä osastolle että leikkaussaliin. Joku sanoi tuossa ylempänä, ettei hoitohenkilökunta muista puolen vuoden takaista potilasta. Ehkä muistamme, ehkä emme, mutta kiitosta ja muistamista on aina IHANA saada. Työ on rankkaa ja alipalkattua, potilaiden kiitoksilla on iso merkitys. 

Niin ja jos potilas laittaa korttiin sen päivän milloin hänet on leikattu, niin omassa työpaikassani leikkaussalissa osastosihteerimme kaivaa koneelta juuri sen tiimin ja hoitajat, jotka ovat osallistuneet potilaan hoitoon henkilökohtaisesti. Niin että kyllä se kakkupala voi tavoittaa juuri ne samat hoitajat, jos vaan sattuvat olemaan työvuorossa.

Terv. viisikymppinen vanha hoitsu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän