Tämän hetken korvamatosi?
Minä aloitan. Mulla on kaksi:
"Stockholm i mitt hjärta...🎶" (kiitos Allsång på Skansenin) sekä "Deeespaacito..." Argh! :D
Kommentit (55)
Corona - The rhythm of the night. Mistä lie tarttui - en muista kuulleeni aikoihin.
Ka-apteeeeeni katsoi horisonttiHIN,
oli myrsky alkava, oli myrsky alkava...
Minä olen Ellen ajan lauleskellen. Änim nelo nelle naja nellekselual. Minä olen varamummo sulle sulle. Änim nelo arav ommum ellus ellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnairin mainoksesta: "it'a new dawn, it's a new day, it's a new lifeee, foor meeeeeee, and i'm feeling good"
Hyvä biisi, ei siinä, ehkä jotain eri versiota kuitenkin kuuntelisin päässäni mieluummin.Kappale on Feeling Good ja hienon version siitä on tehnyt mm. Muse (tai Adam Lambert Musen version pohjalta).
Nna Simonea ei sovi unohtaa.
Juha Vainio: Vitunnahkaviitta.
Viime vkonloppuna kemuiltiin ja YouTubesta alkoi joku soittaa noita isojen poikien lauluja. Ihan pikkuisen jäi korvaan soimaan....
Aa niinkuin apina, a, a, apina. Bee niinkuin banaani, b, b, banaani. Cee niinkuin Cecilia, c, c, Cesilia. Dee niinkuin David, d, d, David. Ee niinkuin Elefantti, e, e, elefantti. Gee niinkuin Gorilla, g, g, gorilla. Jnejnejne.
Minulls siis 1, 5-v lapsi. Lastenlaulut ne aina päässä soi :D
Vierailija kirjoitti:
The Eaglesin Hotel California...
"Everybody likes Eagles" Tämä Comic Stripin Fistful of Travelers' cheques parodiasta. vain muutaman dollarin tähden.
Suvi Teräsniskan se joku Hento ja Viaton-kipale. Ja siitä vain kohta "Aina ja aaina ja aaaaina..."
Katy Perryn Chained to the rhythm.. Turn it up it's your favourite song..
Eläkeläiset - Humpparitari