Tämän hetken korvamatosi?
Minä aloitan. Mulla on kaksi:
"Stockholm i mitt hjärta...🎶" (kiitos Allsång på Skansenin) sekä "Deeespaacito..." Argh! :D
Kommentit (55)
Paadada-paadada-pappadada-paadada...
Tämä on milestäni ihan hieno biisi:
Finnairin mainoksesta: "it'a new dawn, it's a new day, it's a new lifeee, foor meeeeeee, and i'm feeling good"
Hyvä biisi, ei siinä, ehkä jotain eri versiota kuitenkin kuuntelisin päässäni mieluummin.
"vaikken mä aina jaksa uskoa ja rakastaa, on täällä vielä helvetisti kaunista katseltavaa"
Sielun Veljet, Laulu
Radio päällä olin nukahtanut ja kun heräsin soi alun perin Hectorin Nostalgia Mari Rantasilan laulamana.
Siitä lähtien viikon ajan on jokaisena vähänkin tyhjänä hetkenä soinut päässä.
Inhoan tätä ominaisuuttani, mikä ilmeisesti ei ole harvinainen. Välttelen parhaani mukaan tilanteita, joissa jokin biisi soisi. Mutta kuten jokainen tietää, se on mahdotonta nykymaailmassa. Pitäisi linnoittautua kotiinsa korvatulppien kanssa ympäri vuorokauden.
Että ärsyttää... onko joku päässyt tästä korvamato-ongelmasta ja jos.. niin miten?
Komediakeittiö ohjelman mainos. "Uskotteko keittiöön, uskotteko komediaan" jne.
"Kyl mä vielä sut loukkuun saan, haluun kesyks sut kouluttaa
Haluun pistää sut hihnaan kii, tuu leikkii mun lemmikkii"
ja totta kai laulettuna sillä Nelli Matulan hinkuäänellä. Lievästi sanottuna ketuttaa aika paljon, loppuisi jo...
Vierailija kirjoitti:
Paadada-paadada-pappadada-paadada...
Onx tää se jennin ryssimisbiisi?
Konsta Jylhän Kruunu-Marjaanan polska.
Black ninja. Tyttöni luokalle tuli Ninja niminen oppilas. Yritän olla laulamatta lapsen kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Finnairin mainoksesta: "it'a new dawn, it's a new day, it's a new lifeee, foor meeeeeee, and i'm feeling good"
Hyvä biisi, ei siinä, ehkä jotain eri versiota kuitenkin kuuntelisin päässäni mieluummin.
Kappale on Feeling Good ja hienon version siitä on tehnyt mm. Muse (tai Adam Lambert Musen version pohjalta).
Minua on vaivannut aamusta asti monivuosisatainen klassikko Greensleeves. Kaunishan se on mutta korvamatona kaikkein kauneinkin kappale on ärsyttävä.
Vitaepro se on vitaepro...
Aaarrgh. Ja "kun aika on...niin saavuthan.."
Jompi kumpi non stopilla. Ärsyttävää. Ja se hemmetin despacito soi aiemmin pari viikkoo .
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama mutta Michael Bublen äänellä soi päässä ja mitään Finnaireja ei lentele mielikuvissa :)
On vaan niin hyvä fiilis kun tulin just lenkiltä ja vapaapäivää olen viettänyt. Aurinko paistaa ja kaikki on hyvin.
Despacito on kuin rutto, johon ei ole rokotetta. Favorito favorite beibe!