Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen/naisen menneisyys

Vierailija
10.08.2017 |

Täällä on keskusteltu paljon ihmisten seksuaalisesta menneisyydestä mutta en muista että olisi puhuttu siitä, millaisia odotuksia palstalaisilla on sen suhteen, kuinka monta avioliittoa, avoliittoa tai pitkää ja vakiintunutta parisuhdetta on vielä mielestänne ok. Pitkäksi ja vakiintuneeksi suhteeksi itse ymmärrän tässä yhteydessä vuosien suhteet, jotka eivät eroa avo- tai avioliitosta muuten kuin siltä osin ettei asuta saman katon alla. Voidaan olla esimerkiksi toisen osapuolen lasten kummeja tai pidetään edelleen yhteyttä ystäviin, joihin tutustuttiin toisen osapuolen kautta tms.

Kuinka monta avioliittoa, avoliittoa tai tällaista suhdetta olisi sinulle liikaa? Iälläkin on tietysti merkitystä, joten toivottavasti kerrot myös sen.

Itselleni kolme avio- tai avoliittoa olisi sellainen raja, että silloin miettisin jo vakavissani, miksi miehellä on ollut niin kiire yhteen. Itselläni on takana yksi avioliitto, josta erosin jo yli 20 vuotta sitten. Nykyisin parisuhteessa.
N50+

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi 2v teinisuhde ja pian 6v suhde nykyisen mieheni kanssa jonka kanssa olen naimisissa ja meillä on lapsi. Mielestäni ei ole liikaa jos oletettaisiin että ero tulisi esim 5 vuoden päästä. Miehellä on ihan ok jos on ollut useampi pidempi avosuhde alle 30v, mutta jos avioliittoja on useampi, se olisi outoa. Lapsi/a saisi olla mutta vain yhden naisen kanssa. Jos ei ole ollut yhtään pitkää suhdetta 30v mennessä niin olisin huolissani siitä miten esim avoliitto onnistuisi kun toinen on niin tottunut tekemään miten huvittaa.

N26

Vierailija
22/22 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-vuotias nainen. Nyt toista kertaa naimisissa.

Joskus nuorempana pidin kahta eroa liikana, mutta enää en ole sitä mieltä. Olen vuosien varrella tavannut monta, joilla vasta kolmas kerta toden sanoo.

Riippuu siitä, miten elämä on muuten mennyt. Jos ihmisellä on useampi suhde, niin mikä on ollut motiivi suhteen aloittamiseen? Joskus ihminen voi olla niin rikki, että tekee vääriä valintoja. Tai joskus suhde on ollut jo täysin tyhjä alusta alkaen, se onkin ollut vain kämppissuhde, tai rahan takia Menty yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän