Näin syömällä voi laihtua
Aamulla rasvakahvi, sitten aamulenkki
Aamiainen kasvismunakas
Lounas suurin osa lautasesta kasviksia joko raakana öljyllä tai voissa paistettuna, lihaa/kalaa/kanaa/munaa kämmenen kokoinen pala
Päivällinen lounaan tapainen
Jos on tarve välipalalle, niin juustonpala suuhun. Lopettaa myös happohyökkäyksen, ei ole tarvetta ksylitolikarkeille.
Kommentit (7)
Tuohan on vähähiilihydraattinen tapa syödä. Kyllä, laihtuu! Aloitin VHH.n pari vuotta sitten ja 15kg on lähtenyt. Vaatii kylläkin itsekuria, mutta palkintona sain elämäntavan joka sopii minulle.
Ja mitä tästä opimme? Ei ole sitä yhtä ja sama tapaa laihtua, jokaiselle sopii se oma aktiivisuudesta ja muusta riippuen. Itse laihdun Apn tavalla ja treenaan siis salilla 4-6kertaa viikossa plus aerobiset.
Ja näin: ihan tuiki tavallista ruokaa aamusta iltaan, mutta pienemmin annoksin. Terveisin -15kg
Vierailija kirjoitti:
Ja näin: ihan tuiki tavallista ruokaa aamusta iltaan, mutta pienemmin annoksin. Terveisin -15kg
Aivan niinkuin ap:kin tuiki tavallista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan niinkuin ap:kin tuiki tavallista ruokaa.
Rasvakahvi ja ateriat ilman hiilihydraattilähdettä eivät ole tuiki tavallista ruokaa. Tuiki tavallisia ruoka-aineita toki ap:listassa.
Kuten myös näin (olen laihduttanut 23 kiloa näin: runsashiilarisesti)
Aamu: Voisarvi, mandariini, cappuccino
Lounas: Alkusalaatti, pastaa ja kastiketta, makea jälkkäri
Päivällinen: Kotiruokaa esim. riisiä ja wokkia, lasi viiniä, hedelmiä kuten viinirypäleitä
Ei välipaloja paitsi mustaa kahvia.