Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneeköhän nyt imetys ihan pilalle?

Vierailija
02.04.2006 |

Minulla on muutaman päivän ikäinen vauva. Anoppi ja appi tulivat sitä nyt katsomaan. Siinä kun meinasin alkaa imettää, niin anoppi otti vauvan ja avasi jonkun korvikepurkin (olivat tuoneet tuliaisiksi) ja alkoi syöttää vauvaa tuttipullolla, apelle kuului sanovan, että " sillä mitään tissejä ole, mistä maitoa tulisi" . Kyllä ainakin laitoksella tuli. Nyt se siellä lepertelee ja vaihtaa vaippoja, ei minulla ole tässä näköjään mitään virkaa. Lähtisivät vaan äkkiä kotiinsa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei niin heitä se pihalle.

ja ei, imetys ei mene tuollaisesta pilalle jos se anoppi ei jää teille asumaan

Vierailija
2/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vauvallesi korvaamaton äiti, joka onnekseen pystyy imettämään. Nauti siitä sitten kun anoppi on korjannut luunsa pois. Ja seuraavalla kerralla ole varuillasi anopin suhteen ja sano napakasti, että korviketta EI anneta vaan imetät ja vetäydyt sitten rauhassa tissittelmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavalla kerralla kun vauva on nälkäinen, mene jonnekkin rauhassa imettään ja sano että nyt ei saa häiritä ;) Vaikka vessaan lukkojen taakse, jos muu ei auta.. Ja sanot, että sinun vauvalle ei anneta niin kauan korvikkeita, kun sinä pystyt imettään...

Ja jos anoppi tosiaan noin törkeitä laukoo sinun omassa kotona, niin pistä vaikka miehes sanomaan asiat suoraan, jos tuntuu ettet itse pysty ;)

Vierailija
4/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en pysty alkaa riitelemään, kun alkaa heti itkettää. Toivottavasti eivät tule ihan heti käymään.

Vierailija
5/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän anoppi meni yli linjan. Jopa mun anoppi tyytyi vain puristelemaan mun tissejä ja puhisemaan, että ei sieltä taida mitään tulla ja pidin sitäkin jo niin törkeänä kun olla ja voi. Tuosta korviketempusta oisin varmaan nakannut sen naakan mäkeen.

Vierailija
6/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuitenkin sinun ei sen korpun.

Vierailija
7/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun jämäkkyytesi kasvaa sitten äitiyden myötä. Kahden kuukauden päästä todennäköisesti anoppisi yrittää antaa jo lapsellesi kiinteitä, joten kerääpä itsesi tulevaan koitokseen.

Vierailija
8/8 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosissani? Meinaat antaa vauvasi anopillesi jos hän vain sitä pyytäisi, niinkö? SIltä vaikuttaa. Pidä vähän puoliasi ja lapsesi puolia, ja OTA VAUVA ja MENE vaikka toiseen huoneeseen imettämään!

En voi käsittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi