Mitä lahjaksi 50 vuotta täyttävälle miehelleni?
En oikein keksi mitään, kun mistään kalliista tavaroista ei välitä, kaikki taloustavarat meillä jo on ja meiltä ei ns. "puutu mitään"
Olisiko tyhmä idea itse tehty kortti, miehen lempisuklaa ja uusi kylpypyyhe (pyyhettä toivoi muutama kuukausi takaperin nimipäivänään)
Kommentit (35)
Harley *kinson -rollaattorin.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/kavelykeppi---soittokello-ja-pu…;
tai tuollainen
Loma jonnekin etelän lämpöön karkuun, ettei tarvitse isoja juhlia järjestää.
Malediivit kuullostaa kivalta.
Meillä samat juhlat vuode päästä. Ostan matkan Islantiin ja jonkun kivan maastoautoretken. Aion kyllä lähteä itsekin mukaan :) Säästän jo nyt, kallista on Islannissa... Mies on usein jutellut, että haluaisi käydä nimen omaan Islannissa ja maastoautoilusta on tosi innostunut.
No, kaikki on enemmän kuin minä sain 50 täyttäessä. En saanut mitään. Rahaa ei ollut paljoa, mutta muistaminen jollakin pienellä ei olisi meitä konkurssiin vienyt.
Onpas sulla vanha ukko, sori vaan..
Varaat itsellesi kylpyläviikonlopun tai muuta naisten hömppää.
Aikuinen mies osaa kyllä käyttää vapaan viikonlopun hyödykseen parhaalla tavalla.
Mä ostin miehelleni lahjaksi laskuvarjohypyn. Tykkäsi tosi paljon kun oli siitä jo useamman vuoden haaveillut, mutta ei raaskinut maksaa siitä niin paljon.
Ihan vaan nouset sieltä kakusta ja alat laulamaan käheästi "Happy Birthdayta".
Mä annoin miehelleni matkan Skotlantiin kun tykkää viskeistä. Meitä lähti 3 pariskuntaa 4 pvän roadtripille ylämaalle. Upea reissu ja lahjan saaja oli onnellinen.
Varattu aika urologille piristää juhlapäivää
Minä ostin Applewatchin. Tykkää tosi paljon.
Älykelloja löytyy Androideihinkin.
Masinoit lähipiirin kanssa rahakeräyksen ja ostatte ukolle matkan kohteeseen, jossa on tykkäämänsä juttu kansainvälisen sarjan futismatsi, prätkätapahtuma tai mistä nyt tykkääkään. Itte sitte päättää meneekö sinne vaimon kanssa, kaverin kanssa vai yksin. Ja joo, vaimo ei sitte katkeroidu, jos menee kaveriensa kanssa. Tekee lahjallaan niinku haluaa. Se päätöksen vapaus ilman syyllisyyden tunnetta on siinä se paras lahja.
Miksi kysyt naisilta? Kysy jossain missä 50v miehiä on paljon.