Siskoni appiukko häpeää minun ulkonäköä niin, että jouduin jäämään pois siskontytön ristiäisistä
Minulle kerrottiin siskon suulla tämä ja päätin jäädä pois bileistä, ettei hänen tarvitse kuunnella appensa valitusta liittyen ulkonäkööni...
Kommentit (36)
Itse menisin vaikka väkisin. En edes laittautuisi vaan olisin ihan oma itseni, jos appiukko katsoisi minua päin niin myllistäisin oikein rumasti.
Onko sinulla näkyviä tatuointeja tai lävistyksiä.
Minäkään en haluaisi lapsenlapseni ristiäisissä katsella ei-kirkkoon-kuuluvan radikaalin juhlaan sopimattomia vaatteita ja huomiota herättäviä tatuointeja.
Ristiäisissä ja nimiäisissä THE VAUVA on päähenkilö!
Vierailija kirjoitti:
Minulle kerrottiin siskon suulla tämä ja päätin jäädä pois bileistä, ettei hänen tarvitse kuunnella appensa valitusta liittyen ulkonäkööni...
Appiukko kuulostaa av-mammalta.
Vetää herneet nenään jos kaikki eivät ole niinkuin hän haluaa.
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että miltä sä oikein näytät?
Mikä häntä ärsyttää ulkonäössäsi. Olisi luullut että siskosi pistää luun kurkkuun moiselle äijälle.
Pitäisikö sen appiukon jäädä pois juhlista jos niin häiritsee?? Siskosi saisi kyllä pitää puoliaan paremmin.
Oletko tatuoitu vai mikä siinä niin hävettää?
Siskon appiukko voi itse jäädä pois ristiäisistä jos ei sun olemusta kestä.
Jos nyt matelet hänen edessään jäämällä pois juhlasta niin tulevaisuudessa kyykytys vain pahenee.
Kurjaa kommettia olet saanut :( oliko selitystä miksi ei pidä ulkonäöstäsi? Voisiko asialle tehdä jotain?
Vierailija kirjoitti:
160cm, 50kg, hartiapituiset, luonnonvaaleat hiukset, normaali vaatetus (ei mikään tuulipuku). Ei tatskoja, eikä lävistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appiukko kuulostaa av-mammalta.
Vetää herneet nenään jos kaikki eivät ole niinkuin hän haluaa.
Tai joltain sekopäiseltä hirviömorsiamelta.
Tehän voisitte porukalla katsoa jonkun jakson ko. tv-sarjaa.
Kylläpäs palstamammoilla riittää tarinoita pahoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Siskon appiukko voi itse jäädä pois ristiäisistä jos ei sun olemusta kestä.
Jos nyt matelet hänen edessään jäämällä pois juhlasta niin tulevaisuudessa kyykytys vain pahenee.
Sisko ei kestä kuunnella appensa valitusta liittyen siskonsa ulkonäköön.
Juhlat siskon luona, sisko määrittelee kenet kutsutaan. Sisko matelele appensa edessä ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160cm, 50kg, hartiapituiset, luonnonvaaleat hiukset, normaali vaatetus (ei mikään tuulipuku). Ei tatskoja, eikä lävistyksiä.
Mikä tuossa muka on vikana? Aika tavalliselta kuulostaa.
Ihmiset tekevät suuren karhunpalveluksen koko maailmalle, kun alkavat tanssia idioottien ja mielisairaiden pillin mukaan.
Pässeille pitää laittaa rajat, eikä antaa heidän luulla, että voivat käyttäytyä kuin ihmisperseet.
Jättäytyminen pois tilaisuudesta= sen myöntäminen että on oikein kohdella ihmisiä kuin paskaa.
Nyt en kyllä taida uskoa. Vai onko appiukko mt-potilas?
Mikä ulkonäössäsi ärsyttää ko miestä?
Emmehän me tiedä, millainen ulkonäkö on kyseessä. Jos on hirveät tatuoinnit, räikeänpunaiset hiukset, kauheat meikit ja järkyttävät kettingit ja vaatteet, on ymmärrettävää, jos joku ei halua ihmistä ristiäisiin.
Omalle appiukolleni olisin sanonut että pitäkööt tunkkinsa ja jääkööt itse pois jos niin paljon häiritsee.
Itse en olisi tekemisissä koko porukan kanssa. Törppöjä.