Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tää voi olla näin vaikeeta?! Mistä mä saan VERHOT!!!

Vierailija
09.08.2017 |

Eurokankaas 400€ jotkut super custom verhot, ikeas ja hobbyhallis mitään verhoi esillä, cittareissa yms jotkut ehkä kolmet hyper-psykedeeliset verhot...

MISSÄ HITOSSA MYYDÄÄN VERHOJA _OIKEASTI_?

Hyvää päivää kaikille. :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat googleen sanan verhot, niin eiköhän ala löytymään. :) 

Eipä koskaan ole tuottanut vaikeuksia löytää verhoja, ihmettelen jos jollakulla on. Myös kannattaa katsoa kirppisten (fb ja ihan paikkakunnan omat), kierrätyskeskuksen ja UFFin tarjonnat, koska monesti löytää sopivia näistäkin.

Vierailija
22/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli kans verho-ongelma.

Parit hyvät tilasin Jotexilta.

Makuuhuoneen verhot tilasin kiinasta (lightinthebox, maksoi 50e + tullimaksut), mutta on ne vaan upeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole ompelukonetta, etkä halua toisilla ompeluttaa, on nykyään teippiä jolla verhot saa lyhennettyä silittäen. Lycka till! 👍

Vierailija
24/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoissa on hyvä valikoima valmiiksi ommeltuja verhoja. Niisä oli poistuvista malleista hyviä tarjouksiakin. Eurokankaalla on verhokankaista edullisiakin malleja, ihan samalla tavalla niillekin on ilmainen ompelu.

Vierailija
25/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallilalla on kivoja, mutta aika hintavia. Olen muuten huomannut saman, on tosi vaikea löytää kohtuuhinnalla kivoja perusverhoja.

Vierailija
26/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat googleen sanan verhot, niin eiköhän ala löytymään. :) 

Juuri näin! Monenlaista nettiverhokaupan ilmoitusta tulee heti vastaan. Viimeksi ostin perusverhot Verhokauppa-nimisestä nettikaupasta. Parissa päivässä tulivat.

Vierailija
27/27 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut ihan Prismasta Vallilan verhoja. Sellaisia valmiita. En osaa ommella minäkään. Yhdet verhot ostin/ompelutin Marimekossa, maksoi ihan sairaasti, mutta mitäpä sitä ei lapsensa puolesta tekisi. Niistä sai ihan yllättävän hyvän hinnan käytettynäkin. Oliko tyyliin 200€ uutena ja 85€ myin eteenpäin. 

Hienommalle väelle on sitten ihan omat pikku putiikkinsa, jossa voi teettää verhot tilauskankaasta. Muistan myös joskus nuorempana (20 vuotta sitten) istuneeni Stockmannin kangasosastolla ja pläränneeni useamman tunnin niitä tilauskangasvalikoimia. Vieläköhän siellä myydään kankaita? Yleensä niissä paikoissa, missä kankaitakin myydään, on myös ompelupalvelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme