Kerätään taas tähän hyviä kirjoja. Välillä kun tuntuu, että ei " löydä" enää mitään luettavaa.
Mun kirjailijasuosituksia on. Åsa Nilsson, Anne Holt, Ilkka Remes, Anna Jansson, Maeve Binchy, Anna-Leena Härkkönen. Meni vähän nyt dekkarien puolelle. ;))
Kommentit (11)
Kyseessä on sarja, joten kannattaa aloittaa lukemaan ensimmäisestä. Siis suosittelen.
Olen lukenut useampaan kertaan Robin Cookin kirjat, samoin Michael Palmerin... Ja tietty kaikki Harry Potterit :o)
koulussa joskus luin jonkun Charles Dickensin teoksen ja muistin tykänneeni siitä. Kirjastostahan löytyi kokonainen hyllyrivi niitä! Ja ovat ihan loistavia kirjoja.
nora roberts, wilbur smith, joy fielding, henning mankell
myös maininnan arvoinen
Frank McCourt, seisemännen portaan enkeli
kertoo pula-ajan irlannista ja todella koskettava
Ja myös muista, jotka sijoittuu jonnekki 1800-luvulle. En tiedä, miks sellasista kirjoista pidän..=)
Lisäksi ehdoton on Sieppari ruispellossa. Sekä Joanne Harrisin Kesäviniä ja myös Pieni suklaapuoti.
Frank McCourt: Seitsemännen portaan enkeli ja jatko-osa Ihmeemaa Amerikka
Torey Hayden: Hiljaisuuden lapset, Nukkelapsi, Tiikerin lapsi, nämä ainaskin, on kirjoittanut muitakin.
Samoin Liza Marklundin Turvapaikka ja Uhatut, aivan loistavat kirjat.
Näitäkin voin suositella:
Stephen Kuusisto: Sokeiden planeetta
Alexandra Fuller: Ei hunningolle tänään
sen lukeminen pitäisi olla pakollista kaikille.
Tess Gerritsen, P. Cornwell, D. Gabaldoni...
Tiikerilapsi, Auringonkukkametsä, Sähkökissa ja Hiljaisuuden lapset.
Todella hyviä kirjoja. Kertovat lapsista, joilla joitain esim. psyykkisiä vaurioita, jonka takia eivät puhu/ käyttäydy muuten normaalisti. Torey Hayden on itse alan ammattilainen, eli kirjoilla todellisuuspohjaa.