Trump pullistelee Pohjois-Korealle ydinaseillaan Twitteristä. MIKSI tuollainen nolo pelle on vallassa??
Luulin, ettei tuo hyypiö voi enää karmeimmaksi muuttua. Mutta ei, joka kuukausi tulee joku uusi myötähäpeän ja nolouden pohjanoteeraus.
Miettikää. Maan PRESIDENTTI jossain Twitterissä uhoamassa ja kiukuttelemassa kuin joku ö-luokan Kardashian. Miten voi jossain länsimaassa olla tuollainen meininki? Oikeasti? Miten on vajottu noin alas?
Kommentit (45)
Kansa saa juuri niin hyvät päättäjät kuin se ansaitsee, koska vapaassa maassa he ovat ne valinneet. On tärkeää jatkuvasti huolehtia kansan sivistystasosta, koska se takaa myös hyvät johtajat.
Eikä siinä sinänsä ole mitään, että vastataan jonkun hullun diktaattorin uhoamisiin jollakin tavoin. Yleensä mietitään vastaukset neuvonantajien kanssa ja pidetään esimerkiksi asiallinen lehdistötilaisuus.
Mutta tuollainen nolo kullinmittailu jossain sosiaalisessa mediassa on kyllä alasvajoamisen huippu. Puhumattakaan nyt näistä Trumpin omista uutiskanavista sun muista. Koko presidentti-instituutio on vedetty viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Jaei varmasti ole viisasta uhota Kimille. Se on vieläkin hullumpi.
Kim mielummin johtajana kuin Trump. Kim sentään miettii ennenkun suustaan päästää. Trump ei osaa sitä taitoa.
Kyllä Kim on saatava kuriin ja jos muut ei laita, niin on hyvä, että jenkit laittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim mielummin johtajana kuin Trump. Kim sentään miettii ennenkun suustaan päästää. Trump ei osaa sitä taitoa.
Kim tosin uhkasi ydiniskulla Yhdysvaltoja. Hehän ovat tehneet ydinaseen.
Mitähän nuo varautuneet ja pidättyväiset aasialaisten maiden (Japani, Kiina ym.) johtajat miettivät Trumpista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tosiaan mietitään yhdessä maan fiksuimpien kanssa sopivaa taktiikkaa. Konsultoidaan ja mietitään paras vastaus pullisteluun. Mietitään asiaa monelta eri kantilta ja tehdään sitten parhaalta vaikuttava päätös, joka asiallisesti ilmoitetaan kansalle ja lehdistölle.
Ei jumalauta lähdetä jonnekin hiton TWITTERIIN uhoamaan kuin hormoonihuuruinen esiteini! Tai perusteta jotain instajulkkiksen märkä uni -omaa tv-kanavaa suoltamaan skeidaa. Olen oikeasti aivan järkyttynyt siitä, miten alas tuolla on vajottu. Olen kuitenkin pitänyt USA:ta länsimaana, enkä minään Uzbekistanina.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nuo varautuneet ja pidättyväiset aasialaisten maiden (Japani, Kiina ym.) johtajat miettivät Trumpista?
Ovat todennäköisesti myötähäpeän lamaannuttamia.
Häpeävät tuollaista kasvojen menetystä, jota toinen tekee urpona ihan tahallaan itselleen.
Jo oli aikakin sanoa pohjois-korealle selväkielisesti mitä atomipommilla uhkaamisesta/ampumisesta seuraa.
Trumpille pisteet, obama olisi vaan luimistellut hiljaa nurkissa.
Ei mua Trumppi pelota, se pelottaa mitä siellä taustalla tapahtuu kun huomion harhauttamiseksi on näin iso friikkisirkus pitänyt järjestää!
Joo, kaikki katsomaan keisarin uusia vaatteita, niin sillä välin me tyhjennetään teidän kodit ja linna arvotavaroista.
Olen täysin samaa mieltä! Jos Trumpilla olisi tippaakaan järkeä, hän tekisi kuin Obama ja jättäisi Pohjois-Korean rauhaan. Koska ei se ole hänen asiansa. Enkä usko että Pohjois-Korea edes on niin paha maa. Ja vaikka olisikin, Etelä-Korea ja muutkin hoitakoot omat ongelmansa jos niitä tulee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tosiaan mietitään yhdessä maan fiksuimpien kanssa sopivaa taktiikkaa. Konsultoidaan ja mietitään paras vastaus pullisteluun. Mietitään asiaa monelta eri kantilta ja tehdään sitten parhaalta vaikuttava päätös, joka asiallisesti ilmoitetaan kansalle ja lehdistölle.
Ei jumalauta lähdetä jonnekin hiton TWITTERIIN uhoamaan kuin hormoonihuuruinen esiteini! Tai perusteta jotain instajulkkiksen märkä uni -omaa tv-kanavaa suoltamaan skeidaa. Olen oikeasti aivan järkyttynyt siitä, miten alas tuolla on vajottu. Olen kuitenkin pitänyt USA:ta länsimaana, enkä minään Uzbekistanina.
Mistä sinä tiedät miten ja millä porukalla tuo päätös varoittaa Pohjois-Koreaa on syntynyt? Mitä sinulla on Twitteriä vastaan, miksei sitä voi käyttää tiedottamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta lähdetä jonnekin hiton TWITTERIIN uhoamaan kuin hormoonihuuruinen esiteini! Tai perusteta jotain instajulkkiksen märkä uni -omaa tv-kanavaa suoltamaan skeidaa. Olen oikeasti aivan järkyttynyt siitä, miten alas tuolla on vajottu. Olen kuitenkin pitänyt USA:ta länsimaana, enkä minään Uzbekistanina.Mistä sinä tiedät miten ja millä porukalla tuo päätös varoittaa Pohjois-Koreaa on syntynyt? Mitä sinulla on Twitteriä vastaan, miksei sitä voi käyttää tiedottamiseen?
Sitä voidaan toki käyttää yhtenä kanavana, jos se tehdään asiallisesti. Ei uhoamista kuin jossain huonossa kommunisti-propagandaelokuvassa. Ei huutomerkkejä, täysin suodattamattomia oksennuksia, ei valheita.
Presidentti instituutiona tulisi kuitenkin olla kunnioitettu ja arvokas, sellainen, joka herättää luottamusta kansassa.
Tuollainen tosi tv -tyylinen pullistelu ja aukominen on vain yksinkertaisesti noloa ja myötähäpeää aiheuttavaa. Siinä vajotaan liian alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta lähdetä jonnekin hiton TWITTERIIN uhoamaan kuin hormoonihuuruinen esiteini! Tai perusteta jotain instajulkkiksen märkä uni -omaa tv-kanavaa suoltamaan skeidaa. Olen oikeasti aivan järkyttynyt siitä, miten alas tuolla on vajottu. Olen kuitenkin pitänyt USA:ta länsimaana, enkä minään Uzbekistanina.Mistä sinä tiedät miten ja millä porukalla tuo päätös varoittaa Pohjois-Koreaa on syntynyt? Mitä sinulla on Twitteriä vastaan, miksei sitä voi käyttää tiedottamiseen?
Oletko yhtään lukenut tuon pellen twiittejä....?
Nehän ovat kuin jostain painajaismaisen huonosta komediasta. Ensimmäisenä tulee mieleen, että siellä on 2 -vuotias uhmaikäinen sormi ydinasenapilla. Ei ole kovin luottavainen olo, ei.
Pelottava äijänkäppänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voidaan toki käyttää yhtenä kanavana, jos se tehdään asiallisesti. Ei uhoamista kuin jossain huonossa kommunisti-propagandaelokuvassa. Ei huutomerkkejä, täysin suodattamattomia oksennuksia, ei valheita.
Presidentti instituutiona tulisi kuitenkin olla kunnioitettu ja arvokas, sellainen, joka herättää luottamusta kansassa.
Tuollainen tosi tv -tyylinen pullistelu ja aukominen on vain yksinkertaisesti noloa ja myötähäpeää aiheuttavaa. Siinä vajotaan liian alas.
Jos nyt pysytään tässä uhkausasiassa niin en edelleenkään näe miksei viesti mene perille tuolla tavalla, oli huutomerkkejä tai ei
Sieltä Valkoisen talon viestintäjohdosta on tähän mennessä lähtenyt kai vasta jotain 8 henkilöä Trumpin aikana, ehkä kuvastaa vähän tilannetta siellä.... Voi olla melko haastava työympäristö.
Vierailija kirjoitti:
Sota tulee. Maailma tuhoutuu.
Ainoastaan pohjois-korea tuhoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtään lukenut tuon pellen twiittejä....?
Nehän ovat kuin jostain painajaismaisen huonosta komediasta. Ensimmäisenä tulee mieleen, että siellä on 2 -vuotias uhmaikäinen sormi ydinasenapilla. Ei ole kovin luottavainen olo, ei.
Pelottava äijänkäppänä.
Luin. Hän sanoi, että mahdollisessa ydinsodassa Pohjois-Korea tuhoutuu, näin vapaasti tulkiten. Mitä olisit itse sanonut?