Canada Goosen mystique parka, mistä saa?
Olen ostamassa kyseistä takkia reumasairauteni takia. Haluaisin sovittaa ennen kuin ostan, joten mieluiten ihan kivijalkakaupasta ja pääkaupunkiseudulta. Onko tästä takista kokemuksia, onko lämpimin untuvatakki mitä löytyy? Saa suositella muitakin. Hinnalla ei väliä.
Kommentit (5)
Espoon Elitistit käyttää vain Parajumpersia eli sitä merkkiä mitä prinsessa Maddet ja muut nykyään.
Canada Goose eli kanadan kusi on niin passé, koska sitä näkee todella paljon kopiona ja sitä suosii vähävaraiset opiskelijatkin nykyään.
Espoon elitistinä minulla on jo toki Parajumpers-takki, mutta se ei ole valitettavasti tarpeeksi lämmin. Minulle on ihan sama onko Canada Goose passé vai ei, kunhan löytäisin itselleni ja sairauteeni sopivan talvitakin.
Vierailija kirjoitti:
Espoon elitistinä minulla on jo toki Parajumpers-takki, mutta se ei ole valitettavasti tarpeeksi lämmin. Minulle on ihan sama onko Canada Goose passé vai ei, kunhan löytäisin itselleni ja sairauteeni sopivan talvitakin.
Ymmärrän täysin. Minullakin on ortoreksia ja siksi pakko käyttää freddyjä vaikka ei muut hyvällä katsele.
t. west endin puuma
Löytyi montakin paikkaa, kun googlasi "canada goose mystique parka". Jännä.