Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump pullistelee Pohjois-Korealle ydinaseillaan Twitteristä. MIKSI tuollainen nolo pelle on vallassa??

Vierailija
09.08.2017 |

Luulin, ettei tuo hyypiö voi enää karmeimmaksi muuttua. Mutta ei, joka kuukausi tulee joku uusi myötähäpeän ja nolouden pohjanoteeraus.
Miettikää. Maan PRESIDENTTI jossain Twitterissä uhoamassa ja kiukuttelemassa kuin joku ö-luokan Kardashian. Miten voi jossain länsimaassa olla tuollainen meininki? Oikeasti? Miten on vajottu noin alas?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaei varmasti ole viisasta uhota Kimille. Se on vieläkin hullumpi.

Kim mielummin johtajana kuin Trump. Kim sentään miettii ennenkun suustaan päästää. Trump ei osaa sitä taitoa.

Kim tosin uhkasi ydiniskulla Yhdysvaltoja. Hehän ovat tehneet ydinaseen.

Silloin tosiaan mietitään yhdessä maan fiksuimpien kanssa sopivaa taktiikkaa. Konsultoidaan ja mietitään paras vastaus pullisteluun. Mietitään asiaa monelta eri kantilta ja tehdään sitten parhaalta vaikuttava päätös, joka asiallisesti ilmoitetaan kansalle ja lehdistölle.

Ei jumalauta lähdetä jonnekin hiton TWITTERIIN uhoamaan kuin hormoonihuuruinen esiteini! Tai perusteta jotain instajulkkiksen märkä uni -omaa tv-kanavaa suoltamaan skeidaa. Olen oikeasti aivan järkyttynyt siitä, miten alas tuolla on vajottu. Olen kuitenkin pitänyt USA:ta länsimaana, enkä minään Uzbekistanina.

Mistä sinä tiedät miten ja millä porukalla tuo päätös varoittaa Pohjois-Koreaa on syntynyt? Mitä sinulla on Twitteriä vastaan, miksei sitä voi käyttää tiedottamiseen?

Oletko yhtään lukenut tuon pellen twiittejä....?

Nehän ovat kuin jostain painajaismaisen huonosta komediasta. Ensimmäisenä tulee mieleen, että siellä on 2 -vuotias uhmaikäinen sormi ydinasenapilla. Ei ole kovin luottavainen olo, ei.

Pelottava äijänkäppänä.

Luin. Hän sanoi, että mahdollisessa ydinsodassa Pohjois-Korea tuhoutuu, näin vapaasti tulkiten. Mitä olisit itse sanonut?

Muotoillut asian HIEMAN sivistyneemmin. Miettinyt yhdessä parhaiden strategien kanssa vastausta. Muotoillut sen siten, että ensimmäinen ajatus lukijalla olisi kunnioitus ja luottamus, eikä myötähäpeä.

Kaikki tuon twiitithän menevät tuolla samalla tosi tv-uhoamiskaavalla, eikä niitä voi ottaa siksi kovin vakavasti. Tyyppihän juuri myönsi itsekin valehdelleensa esimerkiksi asioista, joista oli muka puhuttu meksikolaisten kanssa. Koko ajan liioittelua, pullistelua, valehtelua. Aivan käsittämätöntä touhua sivistysvaltion päämieheltä.

Siksihän Valkoisessa Talossa pitäisi olla henkilökuntaa juuri tätä varten. Tosin eihän siellä ole, kun nekin vaihtuvat hiukkasen tiheään....

Vierailija
22/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin pitänyt USA:ta länsimaana, enkä minään Uzbekistanina.

USA on aina ollut epäinhimillinen diktatuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan hukassa kun hihittelen Trumpin jutuille aina kun muut paheksuvat

Vierailija
24/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim mielummin johtajana kuin Trump. Kim sentään miettii ennenkun suustaan päästää. Trump ei osaa sitä taitoa.

Silloin tosiaan mietitään yhdessä maan fiksuimpien kanssa sopivaa taktiikkaa. Konsultoidaan ja mietitään paras vastaus pullisteluun. Mietitään asiaa monelta eri kantilta ja tehdään sitten parhaalta vaikuttava päätös, joka asiallisesti ilmoitetaan kansalle ja lehdistölle.

Ei jumalauta lähdetä jonnekin hiton TWITTERIIN uhoamaan kuin hormoonihuuruinen esiteini! Tai perusteta jotain instajulkkiksen märkä uni -omaa tv-kanavaa suoltamaan skeidaa. Olen oikeasti aivan järkyttynyt siitä, miten alas tuolla on vajottu. Olen kuitenkin pitänyt USA:ta länsimaana, enkä minään Uzbekistanina.

Uzbekistanissa ei tuollaista tapahdu. Itsevaltiailla ei ole mitään mielenkiintoa osallistua mihinkään poliittiseen tai muuhunkaan keskusteluun julkisuudessa (Pohjois-Korean Kimiä lukuunottamatta). 

Ne on erittäinkin pidättyväisiä sanoissaan.

Vierailija
25/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitäkö huolettaa tässä nyt Trump, eikä Pohjois-Korean arvaamaton ja itseään jumalana pitävä diktaattori ohjusuhkailuineen?

Vierailija
26/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua Trumppi pelota, se pelottaa mitä siellä taustalla tapahtuu kun huomion harhauttamiseksi on näin iso friikkisirkus pitänyt järjestää!

Joo, kaikki katsomaan keisarin uusia vaatteita, niin sillä välin me tyhjennetään teidän kodit ja linna arvotavaroista.

Näin just. Pidän jotenkin ihmeellisenä, että jengi uskoo, ettei tätä kaikkea ole suunniteltu. Trump on vain sätkynukke, joka vie huomion sieltä, mihin se oikeasti pitäisi suunnata. Mutta niinhän se menee, että tyhmää väkeä on helppo hallita.

Vierailija
27/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miten ja millä porukalla tuo päätös varoittaa Pohjois-Koreaa on syntynyt? Mitä sinulla on Twitteriä vastaan, miksei sitä voi käyttää tiedottamiseen?

Ymmärrätkö mikä ero on pilipali julkkiksen ja PRESIDENTIN ero?

Ei valtion asioita hoideta missään Twitterissä.

Vierailija
28/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rwrwewrw kirjoitti:

Teitäkö huolettaa tässä nyt Trump, eikä Pohjois-Korean arvaamaton ja itseään jumalana pitävä diktaattori ohjusuhkailuineen?

Kumpikin huolettaa, mutta kaikessa hulluudessaan Kim on ennalta-arvattavampi. Trumpista ei tiedä, mitä sen päähän seuraavaksi mahtaakaan pälkähtää. Kaikki ideat toki ulostetaan Twitteriin ensin, ilman suodatinta...

Mielummin ottaisin vaikka Venäjän tai Kiinan tuonne Kimiä vastaan, vaikken kyseisten maiden politiikasta juuri pidäkään. Ne kyitenkin tuntuvat harkitsevan sanojaan ja tekojaan ihan kiitettävästi, eivätkä kuse muroihinsa kovinkaan usein.

Vierailija
29/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rwrwewrw kirjoitti:

Pohjois-Korea uhkailee koska Yhdysvallat ei jätä heitä rauhaan.

Koko kriisiin on syypäänä Yhdysvallat ja se että se puuttuu toisten valtioiden asioihin.

Vierailija
30/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nuo varautuneet ja pidättyväiset aasialaisten maiden (Japani, Kiina ym.) johtajat miettivät Trumpista?

Varmaa jotain tämän tyylistä, kun Trump kätteli Japanin pääministeriä

Vierailija
31/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aivottomat jenkkiläiset äänestivät hänet pressakseen. Kertoo miten päin helvettiä asiat maailmassa on. Ei ole kaukana, että täällä on samanlainen paska-aivo vallan kahvassa.

Vierailija
32/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska USA:n deep southin white trash juntit.

Vierailija
33/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä! Jos Trumpilla olisi tippaakaan järkeä, hän tekisi kuin Obama ja jättäisi Pohjois-Korean rauhaan. Koska ei se ole hänen asiansa. Enkä usko että Pohjois-Korea edes on niin paha maa. Ja vaikka olisikin, Etelä-Korea ja muutkin hoitakoot omat ongelmansa jos niitä tulee!

Ja tämäkin postaus löysi tykkääjänsä. Jos Suomi joutuisi pulaan, kelpaisiko teille Trumpin apu, vaikka siitä ilmoitettaisiin sitten vaikka Twitterissä?

Vierailija
34/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska aivottomat jenkkiläiset äänestivät hänet pressakseen. Kertoo miten päin helvettiä asiat maailmassa on. Ei ole kaukana, että täällä on samanlainen paska-aivo vallan kahvassa.

Onneksi sinä vauva-palstalla muita paska-aivoiksi kehnohkolla suomella nimittelevä ihminen olet kuin lihallisen muodon ottanut viisaus ja sivistys. Mikä harmi, että kaikki maailman ihmiset eivät ymmärrä kuunnella neuvojasi!

Vierailija
35/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä vauva-palstalla muita paska-aivoiksi kehnohkolla suomella nimittelevä ihminen olet kuin lihallisen muodon ottanut viisaus ja sivistys. Mikä harmi, että kaikki maailman ihmiset eivät ymmärrä kuunnella neuvojasi!

Sinäkö olet Trumpin kannattaja ja amerikkalainen? Ihanko oikeasti palvot sitä lapsellista narsistia?

Vierailija
36/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sotimista vielä herran vuonna 2017. Pohjois-Korea on sotilaallisesti lapsenkengissä verrattuna USA:an, heillä ei tule vuosisatoihin olemaan mitään mahdollisuuksia jenkkejä vastaan, jos milloinkaan. Silti käyttävät kaikki rahansa paukkupatruunoihinsa. Voisivat avata rajat, ottaa Etelä-Koreasta mallia ja kehittää yhteiskuntaansa.

Vierailija
37/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet Trumpin kannattaja ja amerikkalainen? Ihanko oikeasti palvot sitä lapsellista narsistia?

Mistä keksit että olen amerikkalainen? Trumpia äänestäneillä ihmisillä oli varmaankin joku syy äänestää häntä. Kun et ole ikinä elänyt heidän todellisuudessaan niin tuskin ymmärrät heidän motiivejaan täydellisesti. Pelkäänpä ettet ole edes ihan hirveästi yrittänyt.

Vierailija
38/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit että olen amerikkalainen? Trumpia äänestäneillä ihmisillä oli varmaankin joku syy äänestää häntä. Kun et ole ikinä elänyt heidän todellisuudessaan niin tuskin ymmärrät heidän motiivejaan täydellisesti. Pelkäänpä ettet ole edes ihan hirveästi yrittänyt.

No siitä, että jos minä haukun typeriä amerikkalaisia niin miksi se sinua niin paljon vaivaa? Trumpin tapa hoitaa politiikkaa on tuhoisaa. Minä olen erittäin tietoinen amerikkalaisesta kulttuurista. Sitä on tursunnut tännekin päin jo 60-luvulta ja se näkyy joka paikassa ja on kallista.

Vierailija
39/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha juttu tässä on se että Trumpinlähin neuvonantaja Bannon on maailmanlopun ihannoija ja pystyy antamaan Trumpille hyviä neuvoja joilla maailma oikeasti saadaan tuhottua.

40/45 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua surettaa ihan hirväesti se Pohjois-Korean köyhä ja nälkään kuoleva kansa. Ajatelkaa, jos nämä kaksi sotahullua nyt saavat päähänsä alkaa pommittamaan toisiaan. Pohjois-Korea on tuhkana minuuteissa ja vain siksi, että heillä on hullu johtaja. Eivät olisi ansainneet sitä todellakaan.

Koko maa pitäisi jättää täysin rauhaan, olla reagoimatta sen sekopään Kim Jong Unin pullisteluihin. Ehkä sinne vielä joskus saadaan järkevä johtaja, jos toi saisi vaikka veritulpan kaikesta meuhkaamisesta jonain kauniina päivänä...

🇺🇦🇮🇱