Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

urban jungle kahdelle

02.04.2006 |

Heissan. Löytyykö keneltäkäään käyttökokemusta näistä menopeleistä? Tulisivat vauvalle ja " laiskalle" 2-vuotiaalle? Jotenkin hurjan vaikeaa löytää tuplat, jotka miellyttäisivät ja tottakai täytyy niiden olla myös käyttäjäystävälliset. Tarkoitan autoon mahtumista, lenkkeilyä, matkoja ym ja olisi kiva pärjätä yksillä. En viitsisi enää ostaa myös matkarattaita kun ovat mielestäni aina aika rimpuloita.

Terkkusin kevätodottaja Aili

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistokärryt!

Uskomattoman kapeat ja kevyet, liikkuvat ketterästi ja mikä parasta, peräkonttiin mahtuu näiden lisäksi vielä Quinnyn Speedit samaan aikaan.

No, jos jotain negatiivista niin seisomalauta ei toimi kärryjen kanssa kun seisojalle jää vain tosi ahdas kolo. Mutta ilmeisesti et tuota ominaisuutta kaipaakaan.

Tavarakori on jopa yllättävän tilava ja sinne on helppo lastata tavaraa ainakin Hartaneihin verrattuna.

Kalliit ovat, mutta maksoin tuon mielelläni jotta mahdun kulkemaan pesueeni kanssa missä " normaalitkin" ihmiset :) Suomessa ei taida kukaan enää näitä myydä, mutta netissä on monta puotia. Omani tilasin Babyjunglesta, olivat siellä huomattavasti halvemmat kuin esimerkiksi ruotsalaisissa puodeissa.

Vierailija
2/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tommosia juttuja halusinkin kuulla! Nyt lähtee tilaus eteenpäin. Kalliit ovat kun pirhanat, mutta menee sitä rahaa kaikkeen hömppäänkin ja eipä tuolle kakkoselle niin kamalasti niitä " pakollisia" hankintoja ole. Babyjungle on ilmeisesti Hollannissa?? Tuleeko hintaan vielä joku vero vai tuoko DPD ne kotiin ja Visalta sitte rahat " häviää" ? Kerkeisitko Julis tähä vielä vastaamaan? Katsoin vain, että Saksassakin ovat reilusti (150Euroa) kalliimmat. Tuliko toimitus nopeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, BabyJungle on hollantilainen yritys ja yksi parhaista nettipuodeista, jonka kanssa olen asioinut. Vastasivat kaikkiin kysymyksiin englanniksi muutamassa tunnissa -jopa sunnuntaina. Lopullinen hinta on tuo minkä ilmoittavat, mitään veroja ei EU-alueella tarvitse maksaa. Rattaat olivat kauniisti pakattuna kotiovella 5 päivää tilauksesta, haluamani kärryt kun löytyi suoraan varastosta.

Kantokopat ovat muuten huomattavasti pienemmät kuin muissa kuomurattaissa, mutta jostainhan ne sentit on nipistettävä että mahtuu Stockan liukuportaisiin :)

Vierailija
4/5 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain hieman tyypannut niitä ja täytyy sanoa, että ne olivat ihanat verrattuna muihin kaksostenrattaisiin/vaunuihin, joita olen päässyt tuuppimaan. Käsiteltävyys on todella huippuluokkaa niiden kääntyvien etupyörien vuoksi.

Vierailija
5/5 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Urban jungle rattaita voi ostaa? Löytyykö Suomesta jälleenmyyjää vai onko tilattava netistä?