Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vau, exäni on tosi upea ihminen!

Ketuttaa
08.08.2017 |

Erosimme toukokuussa. Sain juuri tietää hänen menneen n. 6kk tuntemisen jälkeen naimisiin uuden naisensa kanssa. Niin, hän siis tosiaan on tuon tammi-toukokuun ajan vehkeillyt minun sekä uuden muijansa selän takana. Vaikea uskoa, että tämä uusi nainen tietäisi tästä. Ja jos tietää, niin typerä pitää olla että naimisiin tuollaisen hurmurimiehen kanssa menee. Juuri ennen heidän hääviikonloppuaan exäni halusi yöpyä luonani ja on muutenkin koittanut käyttää minua hyväkseen vinkumalla rahaa ties mihin ongelmaan vedoten. Joskus olen siirtänytkin ja kyllä nyt vituttaa.

Eilen exä siis käski minun poistaa kaikki tiedot itsestään koska "aikoi tappaa itsensä". Todellisuudessa halusi minusta eroon ja varmaan kiinnijäämisen pelossa käski poistaa kaikki todisteet meistä, ettei vain mitään kautta uusi vaimoke saisi tietää.

Täytyy myöntää, että kostaa tekisi mieli, mutta siihen en alennu. Mietin kuitenkin uskallanko tiedustella uudelta naiselta että onko tietoinen exän tempauksista. Toisaalta, saa varmaan ajan kanssa tietää millainen velkainen tuhlaajapoika exäni on. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa 😉

Vierailija
2/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Parempi kun et sekaannu heidän eläämänsä ja menet itse elämässäsi eteenpäin. Jos nainen on mennyt 6 kuukauden tuntemisen jälkeen naimisiin niin ihan itse ottanut riskin ja tehnyt valintansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kiitollinen jos joku kertoisi millaiseen ääliöön olen haksahtanut, mutta toisaalta nainen joka menee 6kk:n jälkeen naimisiin ei voi olla penaalin terävimpiä kyniä. Joten antaisin olla, ehkä vakka on löytänyt kantensa.