Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua lasta

iloinenvauva
08.08.2017 |

Olemme nuori naimisissa oleva pari. Mieheni ei halua lasta vaan vetoaa siihen, että 'olen vielä nuori' Olen 21 vuotias ja olen aina tahtonut lapsen nuorena, kun lapsi sitten syntyisi olisin ehtinyt jo täyttää 22vuotta.
Miten saan miehen suostumaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies itse on? Ymmärrettävää, jos hänkin on vielä suhteellisen nuori.

Vierailija
2/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet mennyt miehen kanssa naimisiin kun teillä on noin isoja erimielisyyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 enkä valmis lapsiin vielä. Ei kannata painostaa.

Vierailija
4/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin tähän: Olette vielä nuoria. Ole kärsivällinen ja määrätietoinen, odota muutama vuosi. Kyllä se miehen mieli vielä muuttuu, jos olette oikeat toisillenne. Itselleni kävi niin ja nyt mikään ei ole niin mukavaa kuin lasten tekeminen. Kolmatta yritetään jo, melkein joka ilta! :)

Vierailija
5/5 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vain, mutta jos nainen haluaa nuorena lapsen, niin melko usein joutuu silloin etsimään vanhemman miehen.

Tiedän monia nuoria naisia, jotka olisivat halunneet lapsia suunnilleen ikäistensä miesten kanssa. Lopulta nämä nuoret miehet kyllästyivät jatkuvaan lapsista jankuttamiseen ja sanoivat, että etsikää vanhempia miehiä, jos niitä lapsia haluatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi