Missä tv-sarjassa/leffassa haluaisit elää?
Itse ainakin Weedsissä! Haluaisin vaan polttaa pilveä ja hengailla meksikon huumekartellin kanssa. Nancyn, Andyn ja Dougin kanssa ei tulisi koskaan tylsää. :)
Kommentit (136)
Frendit, ihanan yhtenäinen porukka ja Chandler, How I met your mother olis toinen , koska taas ihanan yhtenäinen porukka ja Hulluna sinuun olis myös jees. Hovimäki ja muut olis kiva käydä pyörähtämässä, mut noi ekat olis parasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin Weedsissä! Haluaisin vaan polttaa pilveä ja hengailla meksikon huumekartellin kanssa. Nancyn, Andyn ja Dougin kanssa ei tulisi koskaan tylsää. :)
On kyllä huippusarja! !! Tulispa uudestaan vaikka alusta jos uutta ei enää ole tehty.
Ylpeys ja ennakkoluulo (se BBC:n 90-luvun minisarjaversio). Tosin varmaan olisin joku naimattomaksi jäävä köyhä seinäruususukulainen tms. muu arkinen sivuhahmo, mutta silti :D
Minäkin haluaisin elää Weedsissä. Luultavasti tulisin myös Estebanille raskaaksi ja kasvattaisin kannabista Conradin ja Silasin kanssa. Nancyn kanssa en varmaan tulisi toimeen, koska se nyt vaan ei tule toimeen naisten kanssa ja ei tykkäisi että panisin Estebania. Estebanhan siis ei kuolisi minun maailmassani.
Lumisen virran mies <3
Aussisarja jostain 90-luvulta, leppoisaa karjankasvatusta ja upeita maisemia.
Limitless elokuvassa ehdottomasti
Jaa tuo linkki fail :D googlettamalla löytyy
Mikä tahansa nordic noir sarja. Esim Saga Norenin kaverina tai työkaverina, tai Beckin jne.
Tekis mieli aina vastata näihin että Frendit tms, mutta oikeesti se olis varmaan aika kamalaa. Mä nimittäin olisin todennäkösesti just se tyyppi, joka juuri ja juuri jää ydinringin ulkopuolelle. Se, joka kyllä tunnetaan ja ehkä jopa kutsutaan isompiin juhliin, jolta tiukan paikan tullen lainataan kolikkoa tai kännykkää, mutta jonka poissaoloa ei kuitenkaan koskaan kukaan huomaa. Mikäs sen ihanampaa.
🌞Solsidan-sarjassa🌞Melko huolettoman oloista elämää kommelluksineen...
olisi kiva olla star wars the clone wars sarjassa. olisin anakin ja sarjassa oleva ahsoka niminen padavan olisi laittanut minut kahleisiin ja vihainen ilme kasvoillaan hän ruoskisi selkäni verille.
Ehdottomasti True Bloodissa. Toisella sijalla Mad Men.
Kolmantena aiempi ykkönen jo 25 vuoden takaa, Rölli.