Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oman hiusvärin syventäminen ilman kamalia hiusvärejä?

Vierailija
08.08.2017 |

onko mahdollista? hiukset ovat maantienharmaan/ruskean väliltä ja tahtoisin niitä hieman syvemmän ruskeiksi mutten tahtoisi värjätä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin mietin

Vierailija
2/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää mutaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytväri tai hiusmaski? Nämä kuluvat ajan mittaan pois. Marketeissa myydään ruskeita color maskeja. Tosin on tämäkin värjäämistä, muttei niin pysyvää lopputulosta ilman värjäämistä et saa

Vierailija
4/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko noi hiusmaskit hyviä? ystvätä sanovat etteivät tartu lainkaan

Vierailija
5/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusmaskit jne tarttuu värjättyyn hiukseen paremmin.

Vierailija
6/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siis mitään mahdollisuutta :(((( onko kampaajia paikalla?

Vierailija
7/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarttuu kyllä jonkin verran värjäämättömäänkin hiukseen seuraavaan pesuun asti. Kiva laittaa esim. ennen juhlia.

Vierailija
8/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama ongelma. Hiusmaskia käytän jos oon menossa jonekki mihin pitää vähän laittautua mutta tosiaan lähtee ekan pesun jälkee pois värjäämättömästä hiuksesta. Hennausta oon miettinyt...

Vierailija
9/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös hennaus oo punatukkaisille

Vierailija
10/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sitä on mustaaki, ruskeeta ja vaaleita sävyjä https://www.ekolo.fi/tuote/hiusvari-syva-kastanjanruskea/8906076150071/

Vierailija
11/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli hiuksesi ovat tummat, mutta kaipaat uutta sävyä, kokeile kahvia. Keitä vahva kahvi, levitä se hiuksiisi, pistä päälle suihkumyssy ja odota 15 minuuttia. Huuhtele hiukset hyvin. Voit käyttää värjäyksessä myös kahvinpurut, jos et pelkää sotkua!

Vierailija
12/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen väri kun Elumen, tosin värjää aika voimakkaasti. Olen hiusväriallergikko ja tuo on ainoa väri mitä pystyn käyttämään, toimii todella hyvin. Suomesta saa sellaiselta sivulta kuin ellukauppa, ja ulkomailta saa myös tilattua. Siksi suomesta saa vain yhestä paikkaa kun tuo on kampaamoille tarkoitettu väri.

Vierailija
13/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli hiuksesi ovat tummat, mutta kaipaat uutta sävyä, kokeile kahvia. Keitä vahva kahvi, levitä se hiuksiisi, pistä päälle suihkumyssy ja odota 15 minuuttia. Huuhtele hiukset hyvin. Voit käyttää värjäyksessä myös kahvinpurut, jos et pelkää sotkua!

vau, tämä kuulostaa hyvältä!

oletko itse kokeillut?

Vierailija
14/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl sitä on mustaaki, ruskeeta ja vaaleita sävyjä https://www.ekolo.fi/tuote/hiusvari-syva-kastanjanruskea/8906076150071/

tässä pelottaa se, että hiuksista tulisi liian tummat?

Vierailija
15/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristele mustikoita hiuksiin ja pussi 30minuutiksi päähän. Itse aattelin testata, mulla sama hius väri kuin sinulla

Vierailija
16/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein teini-ikäisenä ensivärjäykset Color Maskilla. Ihan toimiva menetelmä, mutta huomasin että värjäämättömässä tukassa tulee tasaisempi ja syvempi lopputulos, jos naamion antaa olla päässä hieman tuubissa ilmoitettua puolen tunnin vaikutusaikaa pidemmän ajan. 

Vierailija
17/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puristele mustikoita hiuksiin ja pussi 30minuutiksi päähän. Itse aattelin testata, mulla sama hius väri kuin sinulla

lilat/siniset hiukset?

Vierailija
18/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lilat/siniset hiukset?

Ystävä testasi. Tuli pari astetta tummemmat ja jännä vivahde auringossa. Ei sininen kumminkaan :)

Vierailija
19/19 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten saisit hiukset värjättyä värjäämättä..? Öh, et oikein mitenkään. Sävytteitä, sävyttäviä shampoita, yms. täällä mainittuja lieviä keinoja on olemassa. Mutta nämäkin ovat värjäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä